Het algemene series draadje
-
Richardt.
- Berichten: 6932
- Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
- Locatie: Emmen e.o.
Re: Het algemene series draadje
Ik moet hem nog even afkijken. Dat typische zuchtje van haar begint mij wel te irriteren, net als tegen het einde van Homeland.
- Arthur
- Berichten: 44717
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.52
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Het algemene series draadje
Had/heb ik ook, maar verder prima serie toch?
-
Robin
- Berichten: 57861
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Het algemene series draadje
Harry Hole is idd intense! Vanavond laatste afl kijken.
Ik hoop dat er uit die boeken-serie nog meer op stapel staat?
Nu kijkt MdV vaker (Netflix/Prime) docu's en series die het liefst op waarheid(deels) zijn gebaseerd.
Ik kijk minder/geen docu's op Netflix.
Maar werd nieuwsgierig in een voorstukje toen totale idioot Sam Bateman antwoordde op de vraag of hij 'een profeet is':
'I would be a liar if I said I wasn't.'
Afl 1 zit erop.
Dat de halve wereld denkt dat ie Jezus is zien we dagelijks in Den Haag/Brussel en ja ook in Washington.
Maar dat die groep vrouwen zo geindoctrineerd is door die idioten, geeft te denken: Dat mannen er al duizenden jaren door dood/verderf en oorlogen een potje van maken om hun(eigen) wereldheerschappij te hebben(kan ook thuis
), moeten we dan vrouwen de kans geven?
Die sommigen al hebben genomen en daar wordt de maatschappij ook niet beter van: Dolle Mina's(voorbeeld)---->reactie is Manosphere. Fijn allemaal. Gulden Middenweg?
Nu genieten van deel twee
Oh ja. Gefilmd in 2021/22 zie je de groep jonge veelal blonde vrouwen, zelfde vintage dresses, haar omhoog. Alles hetzelfde: Gezichtjes uit WW2 lijkt 't wel. Timecapsule. Heel vreemd.
Als je 'Soldaat van Oranje' 'Zwartboek' of 'Het Meisje Met Het Rode haar' opnieuw wil verfilmen zijn hier wel wat extra's voor casting( in de goede zin van 't woord casting!)
Echt ww2 gezichtjes....
Oh ja 'Keep Sweet Pray & Obey' is eigenlijk de voorloper van bovenstaande:
Ik hoop dat er uit die boeken-serie nog meer op stapel staat?
Nu kijkt MdV vaker (Netflix/Prime) docu's en series die het liefst op waarheid(deels) zijn gebaseerd.
Ik kijk minder/geen docu's op Netflix.
Maar werd nieuwsgierig in een voorstukje toen totale idioot Sam Bateman antwoordde op de vraag of hij 'een profeet is':
'I would be a liar if I said I wasn't.'
Afl 1 zit erop.
Dat de halve wereld denkt dat ie Jezus is zien we dagelijks in Den Haag/Brussel en ja ook in Washington.
Maar dat die groep vrouwen zo geindoctrineerd is door die idioten, geeft te denken: Dat mannen er al duizenden jaren door dood/verderf en oorlogen een potje van maken om hun(eigen) wereldheerschappij te hebben(kan ook thuis
Die sommigen al hebben genomen en daar wordt de maatschappij ook niet beter van: Dolle Mina's(voorbeeld)---->reactie is Manosphere. Fijn allemaal. Gulden Middenweg?
Nu genieten van deel twee
Oh ja. Gefilmd in 2021/22 zie je de groep jonge veelal blonde vrouwen, zelfde vintage dresses, haar omhoog. Alles hetzelfde: Gezichtjes uit WW2 lijkt 't wel. Timecapsule. Heel vreemd.
Als je 'Soldaat van Oranje' 'Zwartboek' of 'Het Meisje Met Het Rode haar' opnieuw wil verfilmen zijn hier wel wat extra's voor casting( in de goede zin van 't woord casting!)
Echt ww2 gezichtjes....
Oh ja 'Keep Sweet Pray & Obey' is eigenlijk de voorloper van bovenstaande:
- JP
- Berichten: 36167
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: Het algemene series draadje
Het duurt ff maar jij mag de tv straks weer aanzetten....romo schreef: 09 aug 2019, 18:27 Verbazingwekkend draadje!
Hoeveel tijd men heeft om dit alles te volgen en hoeveel series er zijn, gaat totaal aan mij voorbij![]()
-
Robin
- Berichten: 57861
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Het algemene series draadje
Gisteravond begonnen aan S3 van Lidia Poët(Netflix) stijltje/omgeving/verhaallijnen bevallen me wel. En zij (Matilda de Angelis, al vaker over gehad, fysiek een 'Eva' kunstwerkje
) doet er ook wel toe:)
EN midden in afl 2 van Young Sherlock (Prime) spelend in dezelfde tijd(geest) als Lidia Poët, beetje pré Peaky Blinders vibe en een hoop 'gein'. Bekende achternamen, Colin Firth briljant aanwezig. Guy Ritchie regisseert 't da's heel duidelijk. Of was er al eens wat over Young Sherlock gepost?
EN midden in afl 2 van Young Sherlock (Prime) spelend in dezelfde tijd(geest) als Lidia Poët, beetje pré Peaky Blinders vibe en een hoop 'gein'. Bekende achternamen, Colin Firth briljant aanwezig. Guy Ritchie regisseert 't da's heel duidelijk. Of was er al eens wat over Young Sherlock gepost?
- Opa
- Berichten: 7002
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
Re: Het algemene series draadje
Scandinavische krimi's vinden wij meest wel goed en dat is ook tot nu toe het geval met deel 2 van Kastanjemanden, dat nu op Netflix te zien is.....hebben 3 van de 6 afleveringen gezien gister.
- Arthur
- Berichten: 44717
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.52
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Het algemene series draadje
Moet nog aan seizoen-2 beginnen, maar eens!
-
Robin
- Berichten: 57861
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Het algemene series draadje
Om JC's Farm te gaan kijken stuitte ik op Prime op Spider-Noir, met de man die 10-15 jaar terug zo ongeveer elke week een nieuwe film uitbracht. Prachtige sfeer/sceneries van NYC in de jaren '30. Nu 't verhaal nog, maar met 'n half uurtje erin vind ik 'm al wel zeker ok, Cage met zijn bijzondere manier van uitspreken/praten(niet bepaald een New York accent anyway) :
- Arthur
- Berichten: 44717
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.52
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Het algemene series draadje
Ik zag dat er een nieuwe Harlan Coben aankomt, 18 juni: I will find you. Ben wel fan van die reeks, behalve de Poolse series.
-
Kadett
- Berichten: 5644
- Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43
Re: Het algemene series draadje
Zit hem ook te kijken. Kan het wel waarderen. Geen idee wat de precieze link met normale Spiderman is.Robin schreef: 09 jun 2026, 06:53 Om JC's Farm te gaan kijken stuitte ik op Prime op Spider-Noir, met de man die 10-15 jaar terug zo ongeveer elke week een nieuwe film uitbracht. Prachtige sfeer/sceneries van NYC in de jaren '30. Nu 't verhaal nog, maar met 'n half uurtje erin vind ik 'm al wel zeker ok, Cage met zijn bijzondere manier van uitspreken/praten(niet bepaald een New York accent anyway) :
- Rivanov
- Berichten: 1536
- Lid geworden op: 15 feb 2008, 13:41
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Re: Het algemene series draadje
Voor fans van Yellowstone, ga direct Dutton Ranch kijken.
Geweldige spin-off met Beth en Rip.
Geweldige spin-off met Beth en Rip.
- Arthur
- Berichten: 44717
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.52
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Het algemene series draadje
Staat op de lijst 
-
Onlinefrankie
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
- Locatie: BMW city
Re: Het algemene series draadje
Komt uit de comics. Ook in de animatiefilm Into the Spiderverse zit Spider Noir.Kadett schreef: 09 jun 2026, 17:01Zit hem ook te kijken. Kan het wel waarderen. Geen idee wat de precieze link met normale Spiderman is.Robin schreef: 09 jun 2026, 06:53 Om JC's Farm te gaan kijken stuitte ik op Prime op Spider-Noir, met de man die 10-15 jaar terug zo ongeveer elke week een nieuwe film uitbracht. Prachtige sfeer/sceneries van NYC in de jaren '30. Nu 't verhaal nog, maar met 'n half uurtje erin vind ik 'm al wel zeker ok, Cage met zijn bijzondere manier van uitspreken/praten(niet bepaald een New York accent anyway) :
Heb hem al af en vond het zeker de moeite waard. Kijken jullie kleur of zwart wit?
-
Robin
- Berichten: 57861
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Het algemene series draadje
Kleur. Een beetje die Technicolor filtering lijkt 't. Leuk!
- Rivanov
- Berichten: 1536
- Lid geworden op: 15 feb 2008, 13:41
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Re: Het algemene series draadje
Marshalls is ook een spin-off, maar dan met Kayce Dutton. Maar vind die persoonlijk wat minder. Dutton Ranch is qua stijl meer overeenkomstig met Yellowstone.
Rip en Beth zijn gewoon een ongelofelijke powercouple. Geweldige acteurs (Cole Hauser en Kelly Riley).
- Arthur
- Berichten: 44717
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.52
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Het algemene series draadje
Eens, Marshalls vond ik ook minder. Dutton Ranch verwacht ik meer van.
- Arthur
- Berichten: 44717
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.52
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Het algemene series draadje
Op Skyshowtime net Prisoner gekeken. Heeft mij positief verrast. Was spannend genoeg om je vast te houden, heb de serie vlotjes achter elkaar gekeken.
- smiley
- Berichten: 10105
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: Het algemene series draadje
E1 van Kees Flodder is online gezet.
Ik weet niet of het mijn nostalgische bril is, maar ik wordt er niet warm van.
Ik weet niet of het mijn nostalgische bril is, maar ik wordt er niet warm van.
Laatst gewijzigd door smiley op 13 jun 2026, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Opa
- Berichten: 7002
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
Re: Het algemene series draadje
^^^ Ik weet niet hoe de rest is, maar ik heb 2 afleveringen gekeken en vond het echt slecht, slecht geacteerd ook, dus de rest hoef ik niet te zien.
- malle eppie
- Berichten: 201
- Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:27
Re: Het algemene series draadje
Legends op Netflix 


-
Robin
- Berichten: 57861
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Het algemene series draadje
Ik vind 't ook net niks die eerste aflevering...het mag wel wat groffer, maar 't is 2026 he. Preutsheid en soft gedoe. Alhoewel, die jongedame die stond te douchen...niks censuur. en dan in de volgende scene wordt d'r lichaam wazig gemaakt...jahoor.Opa schreef: 13 jun 2026, 10:11 ^^^ Ik weet niet hoe de rest is, maar ik heb 2 afleveringen gekeken en vond het echt slecht, slecht geacteerd ook, dus de rest hoef ik niet te zien.
- Arthur
- Berichten: 44717
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.52
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Het algemene series draadje
Al gezien, net als Legenden ook op Netflix
-
Robin
- Berichten: 57861
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Het algemene series draadje
De Tatta's de serie seizoen 2. Gewoon dom onnnozel, maar dat gastje Daan daar moet ik toch wel vaak erg om grinniken, prachtig die capriolen en z'n gekke bekken. Ik weet 't het is erg laag niveau 'TV' eigenlijk, maar ik vind 't wel relaxed.Ben ik de enige hier? 
Die 'Jessica' (Sterre Koning) en ma 'Laura' (Elisa Beuger)maken 't allemaal wat visueel aangenamer
Die 'Jessica' (Sterre Koning) en ma 'Laura' (Elisa Beuger)maken 't allemaal wat visueel aangenamer
-
Robin
- Berichten: 57861
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Het algemene series draadje
Ergens 1978 ofzo kregen we een grotere kleuren TV, een Grundig met tiptoetsen(dat was wat met m'n kleine chips- en cassisvingertjes) én we hadden met de buren een extra grote antenne om niet alleen Ned 1 en 2 maar ook ARD, WDR en ZDF te ontvangen. Sendung mit der Maus, Mainzelmännchen uzw.
En ook deze.
Herkenbaar?
En ook deze.
Herkenbaar?
- smiley
- Berichten: 10105
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: Het algemene series draadje
Jazeker. Alles werd verslonden wat maar leuk was op Woensdagmiddag, ongeacht het land.
Gaf me een goede basis mijn Engels en Duits later, gezien er geen ondertiteling was.
Gaf me een goede basis mijn Engels en Duits later, gezien er geen ondertiteling was.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Berry1000RR, Philipoo, Semrush [Bot] en 6 gasten
