Het algemene series draadje
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Re: Het algemene series draadje
Ik moet hem nog even afkijken. Dat typische zuchtje van haar begint mij wel te irriteren, net als tegen het einde van Homeland.
- Arthur
- Auto: Nr.52
Had/heb ik ook, maar verder prima serie toch?
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Harry Hole is idd intense! Vanavond laatste afl kijken.
Ik hoop dat er uit die boeken-serie nog meer op stapel staat?
Nu kijkt MdV vaker (Netflix/Prime) docu's en series die het liefst op waarheid(deels) zijn gebaseerd.
Ik kijk minder/geen docu's op Netflix.
Maar werd nieuwsgierig in een voorstukje toen totale idioot Sam Bateman antwoordde op de vraag of hij 'een profeet is':
'I would be a liar if I said I wasn't.'
Afl 1 zit erop.
Dat de halve wereld denkt dat ie Jezus is zien we dagelijks in Den Haag/Brussel en ja ook in Washington.
Maar dat die groep vrouwen zo geindoctrineerd is door die idioten, geeft te denken: Dat mannen er al duizenden jaren door dood/verderf en oorlogen een potje van maken om hun(eigen) wereldheerschappij te hebben(kan ook thuis
), moeten we dan vrouwen de kans geven?
Die sommigen al hebben genomen en daar wordt de maatschappij ook niet beter van: Dolle Mina's(voorbeeld)---->reactie is Manosphere. Fijn allemaal. Gulden Middenweg?
Nu genieten van deel twee
Oh ja. Gefilmd in 2021/22 zie je de groep jonge veelal blonde vrouwen, zelfde vintage dresses, haar omhoog. Alles hetzelfde: Gezichtjes uit WW2 lijkt 't wel. Timecapsule. Heel vreemd.
Als je 'Soldaat van Oranje' 'Zwartboek' of 'Het Meisje Met Het Rode haar' opnieuw wil verfilmen zijn hier wel wat extra's voor casting( in de goede zin van 't woord casting!)
Echt ww2 gezichtjes....
Oh ja 'Keep Sweet Pray & Obey' is eigenlijk de voorloper van bovenstaande:
Ik hoop dat er uit die boeken-serie nog meer op stapel staat?
Nu kijkt MdV vaker (Netflix/Prime) docu's en series die het liefst op waarheid(deels) zijn gebaseerd.
Ik kijk minder/geen docu's op Netflix.
Maar werd nieuwsgierig in een voorstukje toen totale idioot Sam Bateman antwoordde op de vraag of hij 'een profeet is':
'I would be a liar if I said I wasn't.'
Afl 1 zit erop.
Dat de halve wereld denkt dat ie Jezus is zien we dagelijks in Den Haag/Brussel en ja ook in Washington.
Maar dat die groep vrouwen zo geindoctrineerd is door die idioten, geeft te denken: Dat mannen er al duizenden jaren door dood/verderf en oorlogen een potje van maken om hun(eigen) wereldheerschappij te hebben(kan ook thuis
Die sommigen al hebben genomen en daar wordt de maatschappij ook niet beter van: Dolle Mina's(voorbeeld)---->reactie is Manosphere. Fijn allemaal. Gulden Middenweg?
Nu genieten van deel twee
Oh ja. Gefilmd in 2021/22 zie je de groep jonge veelal blonde vrouwen, zelfde vintage dresses, haar omhoog. Alles hetzelfde: Gezichtjes uit WW2 lijkt 't wel. Timecapsule. Heel vreemd.
Als je 'Soldaat van Oranje' 'Zwartboek' of 'Het Meisje Met Het Rode haar' opnieuw wil verfilmen zijn hier wel wat extra's voor casting( in de goede zin van 't woord casting!)
Echt ww2 gezichtjes....
Oh ja 'Keep Sweet Pray & Obey' is eigenlijk de voorloper van bovenstaande:
-
JP
Het duurt ff maar jij mag de tv straks weer aanzetten....romo schreef: 09 aug 2019, 18:27 Verbazingwekkend draadje!
Hoeveel tijd men heeft om dit alles te volgen en hoeveel series er zijn, gaat totaal aan mij voorbij![]()
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Gisteravond begonnen aan S3 van Lidia Poët(Netflix) stijltje/omgeving/verhaallijnen bevallen me wel. En zij (Matilda de Angelis, al vaker over gehad, fysiek een 'Eva' kunstwerkje
) doet er ook wel toe:)
EN midden in afl 2 van Young Sherlock (Prime) spelend in dezelfde tijd(geest) als Lidia Poët, beetje pré Peaky Blinders vibe en een hoop 'gein'. Bekende achternamen, Colin Firth briljant aanwezig. Guy Ritchie regisseert 't da's heel duidelijk. Of was er al eens wat over Young Sherlock gepost?
EN midden in afl 2 van Young Sherlock (Prime) spelend in dezelfde tijd(geest) als Lidia Poët, beetje pré Peaky Blinders vibe en een hoop 'gein'. Bekende achternamen, Colin Firth briljant aanwezig. Guy Ritchie regisseert 't da's heel duidelijk. Of was er al eens wat over Young Sherlock gepost?
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Scandinavische krimi's vinden wij meest wel goed en dat is ook tot nu toe het geval met deel 2 van Kastanjemanden, dat nu op Netflix te zien is.....hebben 3 van de 6 afleveringen gezien gister.
- Arthur
- Auto: Nr.52
Moet nog aan seizoen-2 beginnen, maar eens!