Het algemene series draadje

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Berichten: 57868
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: Het algemene series draadje

Bericht door Robin » 20 jun 2026, 17:03

smiley schreef: 20 jun 2026, 16:53 Jazeker. Alles werd verslonden wat maar leuk was op Woensdagmiddag, ongeacht het land.
Gaf me een goede basis mijn Engels en Duits later, gezien er geen ondertiteling was.
Dat!

Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 9837
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Het algemene series draadje

Bericht door Elise » 21 jun 2026, 07:07

Robin schreef: 20 jun 2026, 16:04 Herkenbaar?
Rockpalast :headbang:

Online
Kadett
Berichten: 5644
Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43

Re: Het algemene series draadje

Bericht door Kadett » 21 jun 2026, 07:58

Bij mij was het, omdat wij enkel sataliet TV hadden. De Amerikaanse Cartoon Network. Geen ondertiteling en zat in de weekenden aan de buis gekluisterd. Altijd vloeiend Engels kunnen spreken in mijn leven erdoor.

Op vrijdag avond WCW Nitro worstelen :tooth:

Rnd
Berichten: 2364
Lid geworden op: 06 jul 2006, 12:26

Re: Het algemene series draadje

Bericht door Rnd » 21 jun 2026, 11:27

Robin schreef: 20 jun 2026, 16:04 Ergens 1978 ofzo kregen we een grotere kleuren TV, een Grundig met tiptoetsen(dat was wat met m'n kleine chips- en cassisvingertjes) én we hadden met de buren een extra grote antenne om niet alleen Ned 1 en 2 maar ook ARD, WDR en ZDF te ontvangen. Sendung mit der Maus, Mainzelmännchen uzw.
En ook deze.


Herkenbaar?
Zeker herkenbaar. Vooral Die Maus:


Gebruikersavatar
350 Z
Berichten: 2304
Lid geworden op: 04 jan 2012, 12:53

Re: Het algemene series draadje

Bericht door 350 Z » 22 jun 2026, 09:21

Zo herkenbaar hier ook dus toen. Duits geleerd via de tv als kind, nu nog plezier van.


Haha die Sendung mit der maus, Karlson auf dem Dach, Pantau, Emil etc.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 44724
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.52
Locatie: Boven Barcelona

Re: Het algemene series draadje

Bericht door Arthur » 24 jun 2026, 10:33

Gisteren de nieuwste Harlan Coben, I Will Find You, afgekeken op Netflix. Weer een geweldige serie.

Online
Gebruikersavatar
RS-Ron
Berichten: 4072
Lid geworden op: 26 apr 2014, 16:10

Re: Het algemene series draadje

Bericht door RS-Ron » 24 jun 2026, 20:04

Arthur schreef: 24 jun 2026, 10:33 Gisteren de nieuwste Harlan Coben, I Will Find You, afgekeken op Netflix. Weer een geweldige serie.
Ik gisteren ook, vond hem ook erg goed.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 44724
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.52
Locatie: Boven Barcelona

Re: Het algemene series draadje

Bericht door Arthur » 25 jun 2026, 10:48

Opa schreef: 09 mei 2026, 11:57 Scandinavische krimi's vinden wij meest wel goed en dat is ook tot nu toe het geval met deel 2 van Kastanjemanden, dat nu op Netflix te zien is.....hebben 3 van de 6 afleveringen gezien gister.
Ook afgekeken, was weer spannend. Ook een gebeurtenis die ik niet aan zag komen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], frankie, RJK en 1 gast