Leen schreef: 08 dec 2020, 12:01
Robin schreef: 06 dec 2020, 11:12
Die Peter Hilhorst. Duidelijke uitleg. geen flauwekul. Goed rijdend. Top journo.
ja inderdaad , dan is dat filmpje van Autoblog van wouter wel een beetje jammer , alles oplezen van je mobiel en hem niet scherp vinden omdat je hem niet dwars krijgt op het circuit .
Ik heb Woka altijd wel hoog staan en Gizmo ook, en ik lig ook eigenlijk zonder uitzondering dubbel van de reviews, maar deze keer toch wel minder...... deze review is denk ik een beetje mislukt doordat Woka niet precies weet hoe hij een AWD moet besturen.
Het kwam op mij over als lomp trappen in een AWD (met als hoogte punt toch enige frustratie bij die zandsilo), maar ben ook realistisch, zo zijn we allemaal begonnen (diegenen die AWD skuur ervaring hebben), als je lang genoeg blijft pushen rijd je een keer vol onderstuurd de strontbult in en vouw je een velg en een draagarm op op een stoeprand. Been there done that.
Is die auto of het concept dan kut, zijn de banden te breed, is ie niet scherp genoeg. Tuurlijk niet.
Doorgaan met oefenen. Totdat je kunst van het dansen met een AWD gaat beheersen. Dat is een heel ander spelletje dan RWD driften met 400pk op de achteras en als je speelt met de balans van de AWD auto, en je ballen zijn groot genoeg

, dan gaat hij zonder als een baviaan aan de handrem te trekken, gewoon op rem-stuur en gas input skuurend de bocht door.
Vergeet ook niet dat hij door TMR is ontwikkeld, Finse nieuwe stijl. Hard gaan met geringe sliphoek en stuuruitslag, en vooral niet fishtailen.
Als dat LFB dan echt wordt toegestaan door de ECU dan zou ik die wagen bestellen zonder diffs en trackpackage, en er zelf een platensper achter en een wokkel sper voor opzetten, interieur eruit, kuipen erin, remmen zijn groot zat misschien de blokken wisselen voor de bite, en dat is het dan wel in eerste instantie. Oh ja. Een hydro handrem voor de hairpins. Verder wat Andre zegt, gooi er Wanli of Happiewangpang 3bar druk onder op de achteras, en aan de slag. Dit is gewoon puur speelgoed.