SpaceX
Horloge / Horloges topic
- Godspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Re: Horloge / Horloges topic
Vanmiddag even bij Kamerbeek en Eugene van Baal in Nijmegen in de etalage staan dromen. Misschien toch maar eens een spaarpotje gaan maken voor een TAG Heuer (Calibre 1887) of IWC (Portuguese), wat een prachtige klokken.
SpaceX
Vanmiddag niet gezien, maar wel op internet. Wat een apparaat!
SpaceX
- ///Joost
Wat bedoel je hiermee? Heb je het over die raket?Godspeed schreef: SpaceXVanmiddag niet gezien, maar wel op internet. Wat een apparaat!
- Godspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
TAG Heuer Calibre 1887 SpaceX

- Max V
Prachtig horloge!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
@ Robin;
Is dit betrouwbaar?
http://www.chrono24.nl/rolex/rolex11660 ... /index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Is dit betrouwbaar?
http://www.chrono24.nl/rolex/rolex11660 ... /index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- Robertdj
Fraai, maar je moet niet te lang naar het datumvenster kijken 
-
Tom
Nieuwe Sea Dweller is echt top. Zit ook al een tijdje in m'n hoofd. Ook al twee keer om de pols gehad. Lijkt alleen vrij veel (althans voor de leek en vanaf een afstand) op m'n GMT.. terwijl je met meerdere horloges juist wat wilt afwisselen. Ben er dus nog niet helemaal uit. Andere optie is een keer een klok uit een hoger segment.
Dat adres ken ik niet, maar heb em bij bekende (NL-)handelaren zelfs al iets goedkoper (7500,-) gezien.
Prijs zakt wel snel voor zo'n nieuwe sportklok (uit een geliefde serie onder de liefhebbers), vanaf de eerste dag al onder list verkrijgbaar... nu zelfs 1000 onder list.
Dat adres ken ik niet, maar heb em bij bekende (NL-)handelaren zelfs al iets goedkoper (7500,-) gezien.
Prijs zakt wel snel voor zo'n nieuwe sportklok (uit een geliefde serie onder de liefhebbers), vanaf de eerste dag al onder list verkrijgbaar... nu zelfs 1000 onder list.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Twijfel tussen Sea Dweller en Daytona, misschien neem ik ze beide, groeps korting
Anyway, net post uit Schaffhaussen;
AQUATIMER CHRONOGRAPH

http://www.iwc.com/en/collection/aquati ... ign=JUNE14" onclick="window.open(this.href);return false;
Anyway, net post uit Schaffhaussen;
AQUATIMER CHRONOGRAPH
http://www.iwc.com/en/collection/aquati ... ign=JUNE14" onclick="window.open(this.href);return false;
- ///Joost
Zeker een Daytona! Legendarische klok en een stuk classier dan een Sea Dweller. Hoewel dat natuurlijk ook een superhorloge is.

Ligt hier bij de plaatselijke S&C in de vitrine. Maar mogelijk een beetje buiten jouw budget...
Wel geweldig mooi!
Anders doe je deze toch, understated en mooie daily:

Ligt hier bij de plaatselijke S&C in de vitrine. Maar mogelijk een beetje buiten jouw budget...
Anders doe je deze toch, understated en mooie daily:
- romo
Er is niet snel iets buiten mijn budget
Maar qua looks liever de witte.............dan nog een Sea Dweller er bij, en geld over tov aankoop bovenste
Maar qua looks liever de witte.............dan nog een Sea Dweller er bij, en geld over tov aankoop bovenste
-
Tom
Zo'n Daytona witte plaat heb ik, maar echt classy vind ik em ook weer niet, 't is best een "glimmer" qua bezel en gepolijste middenschakel. Zo'n Sea Dweller is stoerder (grove bezel, wat dikker), maar vind ik wat onopvallender. Ik draag m'n Daytona vaker in m'n vrije tijd.///Joost schreef:Zeker een Daytona! Legendarische klok en een stuk classier dan een Sea Dweller. Hoewel dat natuurlijk ook een superhorloge is.
[/img]
Beide in de collectie is helemaal mooi
Die IWC's vind ik niks.
- dvh
Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij een Daytona. Soms vind ik hem mooi. En soms vind ik hem ronduit lelijk.
Heb dat ook een tijd gehad met de Explorer II. Waar ik nu de gefacelifte versie ( II II ? ) zodanig ben gaan waarderen dat ik hem bijna boven een sub zou verkiezen.
Die IWC's uit Romo's post.. Mweh..
Maar een Sea-Dweller.. Zeker als je nog geen Rolex hebt.. Kun je (absoluut?) geen buil aan vallen. Mooie tijdloze stoere klok.
Heb dat ook een tijd gehad met de Explorer II. Waar ik nu de gefacelifte versie ( II II ? ) zodanig ben gaan waarderen dat ik hem bijna boven een sub zou verkiezen.
Die IWC's uit Romo's post.. Mweh..
Maar een Sea-Dweller.. Zeker als je nog geen Rolex hebt.. Kun je (absoluut?) geen buil aan vallen. Mooie tijdloze stoere klok.
- dvh
Kleurstelling vind ik erg fraai !///Joost schreef:![]()
Hier een echte foto:
Maar als het dan toch een beetje bling mag zijn. Ik vind die nieuwe day-date's erg gaaf.... Klassiek wellicht maar vind het gewoon ontzettend mooie klokjes.
-
Tom
Platinum Daytona is dik maar met zo'n budget ging ik bij een ander merk shoppen.
Day Date vind ik ook wel gaaf, maar dan liever helemaal fout: dus in goud met president band. En schijt aan alles hebben. Die klok komt er als ik met pensioen ben en ergens met een gebruind lichaam, hawaii blouse in een troplisch land woon , met dat ding losjes om de pols
Day Date vind ik ook wel gaaf, maar dan liever helemaal fout: dus in goud met president band. En schijt aan alles hebben. Die klok komt er als ik met pensioen ben en ergens met een gebruind lichaam, hawaii blouse in een troplisch land woon , met dat ding losjes om de pols
- romo
Dan heb ik liever op zo`n eiland een paar babes (lees; inlandse schonen) aan de pols 
-
Tom
1+1=....romo schreef:Dan heb ik liever op zo`n eiland een paar babes (lees; inlandse schonen) aan de pols
- dvh
Sounds good 
- Petrolhead Tom
Heerlijk! Wit haar, eikenhouten bruinen harses, linnen bloesje met twee knopen dicht, bierpens zichtbaar en de hele dag achterop je jacht pils tanken. Klinkt als de gemiddelde Duitse Rentner.Tom schreef:Platinum Daytona is dik maar met zo'n budget ging ik bij een ander merk shoppen.
-
Tom
Precies dat 
- ///Joost
Klinkt wel leuk allemaal...

- Elmar
Ohhhh, ik zie je naam anders nog niet staan in het volgende topic…romo schreef:Er is niet snel iets buiten mijn budget![]()
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =9&t=30200
- Downforce Hans
Elmar schreef:Ohhhh, ik zie je naam anders nog niet staan in het volgende topic…romo schreef:Er is niet snel iets buiten mijn budget![]()
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =9&t=30200
- Luco
http://www.christopherward.eu/calibre-s ... F07%2F2014" onclick="window.open(this.href);return false;

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Eind van dit jaar wil ik ook weer eens gaan shoppen voor een leuke klok, ik vind veel mooi en nog meer heel lelijk. Dit maakt de keuze er derhalve toch niet makkelijker op helaas.
Waar ik nu naar kijk zijn de volgende klokken:
1. Louis Moinet nelson Piquet

2. Breitling Transocean CHrono GMT in Rose gold of black on black

3.blancpain fifty fathoms bathyscaphe

4. louis moinet jules verne instrument iii

5. Bremont U-2

6. giuliano mazzuoli mecannia because cars!

7.Tag Heuer 1969 rose gold

8. IWC Portuguese Rose Gold Grey Dial

Kortom een hele rits van horloges, waarvan ik de lijst korter probeer te krijgen, maar dat is vrij lastig. Binnenkort maar een paar in het echt gaan bekijken om zo misschien de keuze wat makkelijker te maken.
Prijzen zijn ook vrij divers in mijn lijst, maar daar kijk ik nu nog niet naar.
Waar ik nu naar kijk zijn de volgende klokken:
1. Louis Moinet nelson Piquet
2. Breitling Transocean CHrono GMT in Rose gold of black on black
3.blancpain fifty fathoms bathyscaphe
4. louis moinet jules verne instrument iii
5. Bremont U-2
6. giuliano mazzuoli mecannia because cars!
7.Tag Heuer 1969 rose gold
8. IWC Portuguese Rose Gold Grey Dial
Kortom een hele rits van horloges, waarvan ik de lijst korter probeer te krijgen, maar dat is vrij lastig. Binnenkort maar een paar in het echt gaan bekijken om zo misschien de keuze wat makkelijker te maken.
Prijzen zijn ook vrij divers in mijn lijst, maar daar kijk ik nu nog niet naar.
- dvh
Saved the best for last 
De IWC in dit geval.
De IWC in dit geval.