SpaceX

Wat bedoel je hiermee? Heb je het over die raket?Godspeed schreef: SpaceXVanmiddag niet gezien, maar wel op internet. Wat een apparaat!
Zo'n Daytona witte plaat heb ik, maar echt classy vind ik em ook weer niet, 't is best een "glimmer" qua bezel en gepolijste middenschakel. Zo'n Sea Dweller is stoerder (grove bezel, wat dikker), maar vind ik wat onopvallender. Ik draag m'n Daytona vaker in m'n vrije tijd.///Joost schreef:Zeker een Daytona! Legendarische klok en een stuk classier dan een Sea Dweller. Hoewel dat natuurlijk ook een superhorloge is.
[/img]
Kleurstelling vind ik erg fraai !///Joost schreef:![]()
1+1=....romo schreef:Dan heb ik liever op zo`n eiland een paar babes (lees; inlandse schonen) aan de pols
Heerlijk! Wit haar, eikenhouten bruinen harses, linnen bloesje met twee knopen dicht, bierpens zichtbaar en de hele dag achterop je jacht pils tanken. Klinkt als de gemiddelde Duitse Rentner.Tom schreef:Platinum Daytona is dik maar met zo'n budget ging ik bij een ander merk shoppen.
Day Date vind ik ook wel gaaf, maar dan liever helemaal fout: dus in goud met president band. En schijt aan alles hebben. Die klok komt er als ik met pensioen ben en ergens met een gebruind lichaam, hawaii blouse in een troplisch land woon , met dat ding losjes om de pols
Ohhhh, ik zie je naam anders nog niet staan in het volgende topic…romo schreef:Er is niet snel iets buiten mijn budget![]()
Elmar schreef:Ohhhh, ik zie je naam anders nog niet staan in het volgende topic…romo schreef:Er is niet snel iets buiten mijn budget![]()
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =9&t=30200
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Kocheler, m@rco, Martijn 327i, SAH, Wout309t en 9 gasten