In ieder geval. Een standaard 135i op Spa. Prachtige film. Potverdorie, het wordt tijd dat ik met dat ACS1 lel ook eens het circuit op ga, het begint nu toch wel te borrelen...
Alles over de 1 serie (part III)
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: Alles over de 1 serie (part III)
(repost?)
In ieder geval. Een standaard 135i op Spa. Prachtige film. Potverdorie, het wordt tijd dat ik met dat ACS1 lel ook eens het circuit op ga, het begint nu toch wel te borrelen...
In ieder geval. Een standaard 135i op Spa. Prachtige film. Potverdorie, het wordt tijd dat ik met dat ACS1 lel ook eens het circuit op ga, het begint nu toch wel te borrelen...
- Panamera
- Berichten: 207
- Lid geworden op: 04 nov 2008, 18:35
- Locatie: Veldhoven
Re: Alles over de 1 serie (part III)
BMW "150i" by hartge:
(weet niet of hij al gepost is hier)
http://www.youtube.com/watch?v=Ltrp7pTJ4wg
(weet niet of hij al gepost is hier)
http://www.youtube.com/watch?v=Ltrp7pTJ4wg
-
René130i
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
Re: Alles over de 1 serie (part III)
Super video :playcar:Panamera schreef:BMW "150i" by hartge:
(weet niet of hij al gepost is hier)
http://www.youtube.com/watch?v=Ltrp7pTJ4wg
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: Alles over de 1 serie (part III)
yep, mooie video maar wat zit daar een lelijk areo-pakket om heen. 
-
René130i
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
Re: Alles over de 1 serie (part III)
Ja die hartge bumpers zien er niet uit idd
- pimmy
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 28 dec 2008, 21:39
- Locatie: Achterhoek 125i
Re: Alles over de 1 serie (part III)
Even een vraagje over het I-Drive systeem in de 1-serie.
Heb sinds 1 april mijn BMW in bezit, en het navigatie systeem (navigatie professional) heeft kaart type 2008-2. Nu vroeg ik me af of dit de laatste versie is voor het 2009 I-Drive systeem...
Er is, voor de vorige I-Drive navigatie professional (2008 dvd) versie, 2009-2 al uit...
Heb sinds 1 april mijn BMW in bezit, en het navigatie systeem (navigatie professional) heeft kaart type 2008-2. Nu vroeg ik me af of dit de laatste versie is voor het 2009 I-Drive systeem...
Er is, voor de vorige I-Drive navigatie professional (2008 dvd) versie, 2009-2 al uit...
-
Tom
- Berichten: 22462
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Alles over de 1 serie (part III)
Vet filmpje!!!
http://vimeo.com/4797042?pg=embed&sec=&hd=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vimeo.com/4797042?pg=embed&sec=&hd=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
René130i
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
Re: Alles over de 1 serie (part III)
Iemand nog een Drexler diff op zn 130i?
http://www.racecarsdirect.com/listing/2 ... _130i.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.racecarsdirect.com/listing/2 ... _130i.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Robin
- Berichten: 56138
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Alles over de 1 serie (part III)
de beste investering op 'n 130iRené130i schreef:Iemand nog een Drexler diff op zn 130i?
http://www.racecarsdirect.com/listing/2 ... _130i.html" onclick="window.open(this.href);return false;
stomme gehaktbal die ik ben had ook die prak op denon M's moeten kopen...
- Fernando
- Berichten: 5144
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27
Re: Alles over de 1 serie (part III)
Zou het dan toch....(Kay Segler, de nieuwe baas van de BMW M-divisie)
BMW M7 komt niet, M1 wordt onderzocht
Een M-versie van de 1-serie ziet Segler wel zitten. Die zullen we voorlopig voor het gemak maar even M1 zullen noemen, al is die titel natuurlijk al bezet.
Uitbreiding
“Een instap-M is een interessante uitbreiding maar we weten nog niet of dat economisch haalbaar is. Geef me een jaar om dat uit te zoeken.”
Wellicht staat de nieuwe generatie 1-serie, die in 2011 verschijnt, op de nominatie voor een M-behandeling. Volgens de Duitse media komt BMW's M-divisie met een speciale Sportsport-versie van de 1. Tot slot weet Segler te melden dat een X1 zeker niet in aanmerking komt voor zo’n ombouw
Dit is ook wel een leuke quote....
Maar hoe betrouwbaar zijn deze uitspraken allemaal? Dat blijft natuurlijk lastig inschatten. We weten in elk geval wel dat zijn voorganger (Ludwig Willisch) regelmatig bullshit verkondigde. Een paar voorbeelden:
“Er komt wel een M3 CSL / Er komt geen M3 CSL“
“Er komt geen M5 Touring”
“Er komt geen M6 Cabrio”
“Er komt geen handgeschakelde M5 (E60)”
“Er zal nooit een M uitvoering van een SUV komen”
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: Alles over de 1 serie (part III)
Mening:
"Vind dat zo slap en vooral sentimenteel om - als er een 1 serie M komt - deze niet de naam M1 mee te geven. De vorige M1 is ouwe meuk, zo ontzettend jaren 80. Dat was toen, leuk, maar weg er mee. En hupsakee de nieuwe M1 is geboren. Voor iedereen ligt het voor de hand om een 1 serie wel M1 te noemen. Typisch 'auto-mannetjes' sentimentalisme, gaat nergens over. "
"Vind dat zo slap en vooral sentimenteel om - als er een 1 serie M komt - deze niet de naam M1 mee te geven. De vorige M1 is ouwe meuk, zo ontzettend jaren 80. Dat was toen, leuk, maar weg er mee. En hupsakee de nieuwe M1 is geboren. Voor iedereen ligt het voor de hand om een 1 serie wel M1 te noemen. Typisch 'auto-mannetjes' sentimentalisme, gaat nergens over. "
-
Rupie
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: Alles over de 1 serie (part III)
+3Ferdinand schreef:Mening:
"Vind dat zo slap en vooral sentimenteel om - als er een 1 serie M komt - deze niet de naam M1 mee te geven. De vorige M1 is ouwe meuk, zo ontzettend jaren 80. Dat was toen, leuk, maar weg er mee. En hupsakee de nieuwe M1 is geboren. Voor iedereen ligt het voor de hand om een 1 serie wel M1 te noemen. Typisch 'auto-mannetjes' sentimentalisme, gaat nergens over. "
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Alles over de 1 serie (part III)
Ach, als ze de naam vrijhouden om met een nieuwe M1 te komen vind ik het prima.
En als er dan toch met sentimentele namen gestrooid moet gaan worden, stel ik M135 CSi voor.
En als er dan toch met sentimentele namen gestrooid moet gaan worden, stel ik M135 CSi voor.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Alles over de 1 serie (part III)
Vanuit commercieel oogpunt zou de M1 een prima zet zijn, vanuit historisch oogpunt, blijft de originele M1 een unieke speciale auto die de moeder aller M's is.. een rijdende schoenedoos genaamd 1 serie.. wat eigenlijk de instap klasse is binnen het BMW gamma M1 noemen is vanuit dat historisch oogpunt not done..
Zou je overigens gelukkiger worden als een de 1 serie in M jas M1 gaat heten ?
BMW kennende vinden de ze 1 serie helemaal geen M badge waardig. De 1 serie is al 5 jaar op de markt, als BMW een M variant had willen uitbrengen dan hadden ze dat allang gedaan.
M is marketing, een 1 serie is een product die zich slecht met de M marketing laat verenigen. Een 1 serie zou namelijk veel te duur worden en onverkoopbaar als die volgens de M marketing zoals de 3 serie en de 5 en 6 serie in de markt zijn gezet verkocht moet worden.
In Nederland zou die dan rond de 80000 euro moeten gaan kosten.. 70000 euro is al weer te goedkoop volgens de M marketing strategie. Want BMW wil gewoon niet het duur opgebouwde M imago om de zeep helpen met een instappertje.
En stel dat BMW het wel doet..
Wat voor een motor dan ? De tijden van de hoogatmosferische motoren door M ontwikkeld is in principe voorbij bij de volgende generaties M's. De X5 M is het voorbeeld, met een biturbo, deze motor gaat straks ook in de nieuwe M5 komen. De opvolger van de huidige M3 zal in 2012/2013 ook een twinturbo achtig iets krijgen.
Nou een M1 voor het gemak met een 3 liter twinturbo ? Die is er nu al in de vorm van de 135i. Een M1 kan eigenlijk al geen kleinere motor krijgen, want dat is niet meer M waardig.
Feitelijk heb je straks gewoon een 135i., technisch aangepast... met 360pk .. Nou die koop je nu al, kijk maar naar Ferdinand zijn Schnitzel paradijs.. enige verschil is dat de M1 als een marketing M in de markt word gezet. En eigenlijk is die daar te lelijk voor, ook de opvolger straks.
Behalve dat ze snel(ler) worden,, hebben M's straks niet meer die motorische emotie waardoor een M nu uitblinkt.
Zou je overigens gelukkiger worden als een de 1 serie in M jas M1 gaat heten ?
BMW kennende vinden de ze 1 serie helemaal geen M badge waardig. De 1 serie is al 5 jaar op de markt, als BMW een M variant had willen uitbrengen dan hadden ze dat allang gedaan.
M is marketing, een 1 serie is een product die zich slecht met de M marketing laat verenigen. Een 1 serie zou namelijk veel te duur worden en onverkoopbaar als die volgens de M marketing zoals de 3 serie en de 5 en 6 serie in de markt zijn gezet verkocht moet worden.
In Nederland zou die dan rond de 80000 euro moeten gaan kosten.. 70000 euro is al weer te goedkoop volgens de M marketing strategie. Want BMW wil gewoon niet het duur opgebouwde M imago om de zeep helpen met een instappertje.
En stel dat BMW het wel doet..
Wat voor een motor dan ? De tijden van de hoogatmosferische motoren door M ontwikkeld is in principe voorbij bij de volgende generaties M's. De X5 M is het voorbeeld, met een biturbo, deze motor gaat straks ook in de nieuwe M5 komen. De opvolger van de huidige M3 zal in 2012/2013 ook een twinturbo achtig iets krijgen.
Nou een M1 voor het gemak met een 3 liter twinturbo ? Die is er nu al in de vorm van de 135i. Een M1 kan eigenlijk al geen kleinere motor krijgen, want dat is niet meer M waardig.
Feitelijk heb je straks gewoon een 135i., technisch aangepast... met 360pk .. Nou die koop je nu al, kijk maar naar Ferdinand zijn Schnitzel paradijs.. enige verschil is dat de M1 als een marketing M in de markt word gezet. En eigenlijk is die daar te lelijk voor, ook de opvolger straks.
Behalve dat ze snel(ler) worden,, hebben M's straks niet meer die motorische emotie waardoor een M nu uitblinkt.
-
Tom
- Berichten: 22462
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Alles over de 1 serie (part III)
Naampje doet er voor mij niet doe.
M1 of 1 M coupe of whatever ze erop plakken.
Als er een (bi)turbo inkomt vind ik het bij voorbaat al mislukt als er ook non-M biturbo modellen (met Performance goodies) te leveren zijn.
M1 of 1 M coupe of whatever ze erop plakken.
Als er een (bi)turbo inkomt vind ik het bij voorbaat al mislukt als er ook non-M biturbo modellen (met Performance goodies) te leveren zijn.
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: Alles over de 1 serie (part III)
Niet helemaal mee eens Rico, eigenlijk helemaal nietRico schreef:Vanuit commercieel oogpunt zou de M1 een prima zet zijn, vanuit historisch oogpunt, blijft de originele M1 een unieke speciale auto die de moeder aller M's is.. een rijdende schoenedoos genaamd 1 serie.. wat eigenlijk de instap klasse is binnen het BMW gamma M1 noemen is vanuit dat historisch oogpunt not done..
Zou je overigens gelukkiger worden als een de 1 serie in M jas M1 gaat heten ?
BMW kennende vinden de ze 1 serie helemaal geen M badge waardig. De 1 serie is al 5 jaar op de markt, als BMW een M variant had willen uitbrengen dan hadden ze dat allang gedaan.
M is marketing, een 1 serie is een product die zich slecht met de M marketing laat verenigen. Een 1 serie zou namelijk veel te duur worden en onverkoopbaar als die volgens de M marketing zoals de 3 serie en de 5 en 6 serie in de markt zijn gezet verkocht moet worden.
In Nederland zou die dan rond de 80000 euro moeten gaan kosten.. 70000 euro is al weer te goedkoop volgens de M marketing strategie. Want BMW wil gewoon niet het duur opgebouwde M imago om de zeep helpen met een instappertje.
En stel dat BMW het wel doet..
Wat voor een motor dan ? De tijden van de hoogatmosferische motoren door M ontwikkeld is in principe voorbij bij de volgende generaties M's. De X5 M is het voorbeeld, met een biturbo, deze motor gaat straks ook in de nieuwe M5 komen. De opvolger van de huidige M3 zal in 2012/2013 ook een twinturbo achtig iets krijgen.
Nou een M1 voor het gemak met een 3 liter twinturbo ? Die is er nu al in de vorm van de 135i. Een M1 kan eigenlijk al geen kleinere motor krijgen, want dat is niet meer M waardig.
Feitelijk heb je straks gewoon een 135i., technisch aangepast... met 360pk .. Nou die koop je nu al, kijk maar naar Ferdinand zijn Schnitzel paradijs.. enige verschil is dat de M1 als een marketing M in de markt word gezet. En eigenlijk is die daar te lelijk voor, ook de opvolger straks.
Behalve dat ze snel(ler) worden,, hebben M's straks niet meer die motorische emotie waardoor een M nu uitblinkt.
Ik denk er zo over (een koffiedikkijkend betoog:)
- Je betoog over de M1 vind ik dus echt 'mannen-sentimentalisme'. ik zou zeggen: weg met dat ouwe hok (leuk voor op een poster), en hupsakee: laten we een vette 1 serie M maken.
- De mogelijke prijs van een M1. Ja, euro 75.000 zou zo maar eens kunnen. Nou en? Een M5 en een M3 zijn ook veeeeeel te dure auto's. Misschien weet BMW er wel een superscherp rijdende M1 van te maken. Vast wel natuurlijk. Heerklijke rijdersauto. De koper overweegt dat, en denkt: ja, ik koop 'm. Boeien dat dat ding Euro 75.000 kost, restprijs? lol. Daar denkt een M3/M5 koper ook niet over na (want dan lig je er wel wakker van lol). Die M1, 1 serie zou zo maar eens 'de hit!' kunnen worden onder de hot hatches als BMW M zich er nou eens mee bemoeid. Fantastic!
- Motorblok: Met turbo? Prima. Ook dat is weer wat sentimenteel, hang naar vroeger. Tuurlijk, turbo is een ander motorconcept. Maar wie weet, wanneer je dat 3.0 TT blok aan M divisie geeft, dat zij er een fenomenaal turbo blok van kunnen maken. Weet je nog? De V8 in de M3 was de doodsteek (6 in lijn, bla, die bla) en waarempel?? Inmiddels krijgt iedereen een grote plasser van dat blok. "Woow, ja, dit is toch wel een echte M V8", en de meuk was om...
Nee hoor, laat BMW M maar zijn gang gaan. Komt wel goed, ook met die turboblokken. Dus, kom maar op met die M1. :banaan:
- romo
- Berichten: 27162
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de 1 serie (part III)
+1 ( onder het motto; vroegah was alles beter............................dus niet
)
Maar dan wel van de F20 1 er.................................
Maar dan wel van de F20 1 er.................................
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Alles over de 1 serie (part III)
Ferdinand, mijn betoog was deels vanuit BMW AG geredeneerd. Mij persoonlijk boeit het geen bal of de M1 wel of niet M1 zal heten.
Voor wat betreft het turbo verhaal zeer zeker wel.. Je hebt het over V8 was het niet 6 in lijn.. een punt waarmee je hout snijd. Ware het niet dat alle M motoren tot op heden hoogtoerige atmosferische motoren zijn geweest. Een turbo zal dat karakter gewoon verdoezelen.
Hoe goed BMW M de turbo's ook zal maken, het blijven turbo motoren en ze zullen nooit hetzelfde atmosferische karakter hebben. Dat zal een liefhebber van turbo motoren geen bal kunnen schelen. die gaan voor de duw en het koppel bij lage toeren. Atmo rijders gaan voor de sensatie bij hoge toeren. Dat fundementele verschil zal nooit worden opgevuld.
Dan het verhaal of een M1 een hit zou kunnen worden..nogmaals als dat aan de orde zou zijn dan had BMW allang een M 1 uitgebracht. Ik heb eens in een interview gelezen dat het ontwikkelen van een M1 in principe net zo duur zou zijn als het ontwikkelen van een M3. In tegenstelling tot die M3 kan BMW geen 100000 euro of meer voor een M1 vragen. Zou die M1 rond de 70000, 80000 euro moeten worden verkocht dan, zal BMW dik verlies hebben op die auto, afgezien van het feit dat een 1 serie totaal niet sexy is ofzo. (wel goed, maar dat is een ander punt)
Nu is de kans groot dat met de komst van de turbo techniek het niet meer zo'n probleem is om een turbo M in de markt te zetten, want een turbo M is veel goedkoper qua motorenontwikkeling dan een atmosferische hoogtoerige M motor vanaf de basis opnieuw te ontwikkelen.
De rol voor M is niet meer het ontwikkelen en ontwerpen van nieuwe motorconcepten, maar het "tunen" van het standaard BMW aanbod met een M badge er op. En daarmee word een deel van de M filosofie de nek omgedraaid.
Voor wat betreft het turbo verhaal zeer zeker wel.. Je hebt het over V8 was het niet 6 in lijn.. een punt waarmee je hout snijd. Ware het niet dat alle M motoren tot op heden hoogtoerige atmosferische motoren zijn geweest. Een turbo zal dat karakter gewoon verdoezelen.
Hoe goed BMW M de turbo's ook zal maken, het blijven turbo motoren en ze zullen nooit hetzelfde atmosferische karakter hebben. Dat zal een liefhebber van turbo motoren geen bal kunnen schelen. die gaan voor de duw en het koppel bij lage toeren. Atmo rijders gaan voor de sensatie bij hoge toeren. Dat fundementele verschil zal nooit worden opgevuld.
Dan het verhaal of een M1 een hit zou kunnen worden..nogmaals als dat aan de orde zou zijn dan had BMW allang een M 1 uitgebracht. Ik heb eens in een interview gelezen dat het ontwikkelen van een M1 in principe net zo duur zou zijn als het ontwikkelen van een M3. In tegenstelling tot die M3 kan BMW geen 100000 euro of meer voor een M1 vragen. Zou die M1 rond de 70000, 80000 euro moeten worden verkocht dan, zal BMW dik verlies hebben op die auto, afgezien van het feit dat een 1 serie totaal niet sexy is ofzo. (wel goed, maar dat is een ander punt)
Nu is de kans groot dat met de komst van de turbo techniek het niet meer zo'n probleem is om een turbo M in de markt te zetten, want een turbo M is veel goedkoper qua motorenontwikkeling dan een atmosferische hoogtoerige M motor vanaf de basis opnieuw te ontwikkelen.
De rol voor M is niet meer het ontwikkelen en ontwerpen van nieuwe motorconcepten, maar het "tunen" van het standaard BMW aanbod met een M badge er op. En daarmee word een deel van de M filosofie de nek omgedraaid.
-
Tom
- Berichten: 22462
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Alles over de 1 serie (part III)
Eens met Rico.
Heb er ook even een apart topic over aangemaakt met een poll.
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 13&t=15279" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb er ook even een apart topic over aangemaakt met een poll.
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 13&t=15279" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Aernoudt
- Berichten: 3957
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
- Locatie: fwd sucks
Re: Alles over de 1 serie (part III)
Kijkend naar het Interview in EVO, lijkt het er op alsof er een 'e30 achtige', lichtvoetige, super-strak sturende 'm' versie van de 1 gaat komen. Dat vind ik dus heel erg goed nieuws ! Jammer van de turbomotor, maar een auto waarvan de kilo's nu weer eens naar beneden gaan voor de verandering, met een extra lichte (qua gewicht, niet in potentie) motor in de neus voor het betere stuurwerk: YES!!!! 
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: Alles over de 1 serie (part III)
Kijk Rico, dat is een vooroordeel gebaseerd op wat er nu is. Neem nou mijn Schnitselparadijs (wil dat hok niet verheerlijken, geenszins maar dit even ter info). Daar is absoluut geen sprake van 'turbo oeps met wiplash' in je rug, nadat je 10 sec. het gaspedaal tevergeefs hebt ingedrukt wachtende op versnelling (ik overdrijf wat lol.). Helemaal niet zelfs. De auto is echt volkomen lineair tot aan pakweg 6750 rpm. Hangt onbeschoft vel aan het gas. (Hoeveel max.rpm draait een standaard M3 E46 eigenlijk?) Bovendien is dat een tuning van een turboblok dat nooit(!) voor de race bedoelt was. Geef dat blok eens aan BMW M (volgens mij komt er iets van een 3 liter met 1 turbo dacht ik in de toekomst?), nou ik voorspel je dat we er weer een supermotorblok voor krijgen, dat we niet hadden verwacht. De toekomst zal het moeten uitwijzen, reken maar dat dat BMW gaat lukken, ook met turbo's.Rico schreef:Hoe goed BMW M de turbo's ook zal maken, het blijven turbo motoren en ze zullen nooit hetzelfde atmosferische karakter hebben. Dat zal een liefhebber van turbo motoren geen bal kunnen schelen. die gaan voor de duw en het koppel bij lage toeren. Atmo rijders gaan voor de sensatie bij hoge toeren. Dat fundementele verschil zal nooit worden opgevuld... De rol voor M is niet meer het ontwikkelen en ontwerpen van nieuwe motorconcepten, maar het "tunen" van het standaard BMW aanbod met een M badge er op. En daarmee word een deel van de M filosofie de nek omgedraaid.
We gaan een nieuw tijdperk in, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
-
Tom
- Berichten: 22462
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Alles over de 1 serie (part III)
Ferdinand, de E9x M V8 draait 8400rpm. De E46 3.2 6i draait 8000rpm. Rico's V10 8250rpm.
Ander punt is dat een turboblok ook zwaarder is.
Ander punt is dat een turboblok ook zwaarder is.
- romo
- Berichten: 27162
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de 1 serie (part III)
Ik ben het geheel met Ferdinand eens;
1 ontwikkelingen kan je niet tegenhouden (politiek en ondernemings technisch gestuurd)
2 Niet bij voorbaat afbranden waar je helemaal nog geen mening over kan hebben ( ik wil de nieuwe generatie maar al te graag proberen, wie hier niet eigenlijk?)
3 Allemaal aan de BMW S1000RR is dan het overblijvende alternatief, NA en heerlijk hoogtoerig.
1 ontwikkelingen kan je niet tegenhouden (politiek en ondernemings technisch gestuurd)
2 Niet bij voorbaat afbranden waar je helemaal nog geen mening over kan hebben ( ik wil de nieuwe generatie maar al te graag proberen, wie hier niet eigenlijk?)
3 Allemaal aan de BMW S1000RR is dan het overblijvende alternatief, NA en heerlijk hoogtoerig.
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: Alles over de 1 serie (part III)
En toen werd het tijd voor een testje http://www.autogetest.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Alles over de 1 serie (part III)
Heej spammer 
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 6 gasten
