Daar droom jij alleen maar vanromo schreef:Brunettes instead of lunettes.........................

Daar droom jij alleen maar vanromo schreef:Brunettes instead of lunettes.........................
De grote secondewijzer loopt niet continue.Gisae schreef:Ziet er leuk uit, maar een continu lopende grote secondenwijzer is wel een afknapper.ErikS schreef:Ik kon 't ook niet laten:
Ik vind dit prachtig. Kost geen drol op watch2day vandaag, en alles werkt wel gewoon.........
Wat maakt hem dan zo duur?RVV schreef:Ik vind ze overgewaardeerd. Prijs voor een stalen horloge. Sinds 1997 is die gewoon 3 keer zo duur geworden terwijl er in essentie niets aan is veranderd. De prijsstijgingen zijn puur op marketing gedaan. Hoe waardevast hij dan ook mag zijn maakt het voor mij geen begeerlijk horloge. Design vind ik niet top en voor dagelijks een te kwetsbaar horloge. Voor dit geld kun je zoveel meerdere mooie horloges kopen. Liever drie knappe klokken tussen de 8 en 10k in het staal dan een PP in het staal.
De naam/handwerk, marketing, vraag.///Joost schreef:Wat maakt hem dan zo duur?RVV schreef:Ik vind ze overgewaardeerd. Prijs voor een stalen horloge. Sinds 1997 is die gewoon 3 keer zo duur geworden terwijl er in essentie niets aan is veranderd. De prijsstijgingen zijn puur op marketing gedaan. Hoe waardevast hij dan ook mag zijn maakt het voor mij geen begeerlijk horloge. Design vind ik niet top en voor dagelijks een te kwetsbaar horloge. Voor dit geld kun je zoveel meerdere mooie horloges kopen. Liever drie knappe klokken tussen de 8 en 10k in het staal dan een PP in het staal.
Compleet overgewaardeerd dus, als dit de redenen zijn. Doen ze goed, dat wel...Robin schreef:
De naam/handwerk, marketing, vraag.
Dat zeg ik dus..Luco schreef:Meestal zijn de mensen met geld juist de grootste zeikers wat dat betreft, dus de kwaliteit zal best in orde zijn.
ik interpreteerde het als: veel te duur voor wat je krijgt.RVV schreef:Dat zeg ik dus..Luco schreef:Meestal zijn de mensen met geld juist de grootste zeikers wat dat betreft, dus de kwaliteit zal best in orde zijn.
Sec gezien vind ik dat ook, maar puur op emotie/liefhebberij snap ik 't wel. Een Macca P1, 250GTO, Mingvaas of Picasso is dan ook vaak net wat te joker:)Luco schreef:ik interpreteerde het als: veel te duur voor wat je krijgt.RVV schreef:Dat zeg ik dus..Luco schreef:Meestal zijn de mensen met geld juist de grootste zeikers wat dat betreft, dus de kwaliteit zal best in orde zijn.
Zo dan...dat had ik echt nooit verwacht. Ik dacht dat PP juist het summum was.Robin schreef:Uit eerste hand(rbij zaak die PP verkoopt) weet ik dat de prijs/kwaliteit van PP gewoonweg slecht is als je kijkt naar storingen/stil blijven staan in de garantietijd en noem maar op.
Het lijkt wel een ding uit een kauwgumballen automaat op de kermis.......ziet er niet uit.///Joost schreef:Echt een heerlijk horloge dit, maar het zal wel altijd een droom blijven...
(In vroeger tijden) Kijk soortgelijk naar Aston Martin en Ferrari...idem///Joost schreef:Zo dan...dat had ik echt nooit verwacht. Ik dacht dat PP juist het summum was.Robin schreef:Uit eerste hand(rbij zaak die PP verkoopt) weet ik dat de prijs/kwaliteit van PP gewoonweg slecht is als je kijkt naar storingen/stil blijven staan in de garantietijd en noem maar op.
Bij mij komen er kauwgumballen uit de kauwgumballenautomaat. Of haal jij je sokken uit de muur bij de Febo:)Downforce Hans schreef:Het lijkt wel een ding uit een kauwgumballen automaat op de kermis.......ziet er niet uit.
Omdat er Patek op staat zijn er ineens mensen die het mooi vinden.......
Downforce Hans schreef:Het lijkt wel een ding uit een kauwgumballen automaat op de kermis.......ziet er niet uit.///Joost schreef:Echt een heerlijk horloge dit, maar het zal wel altijd een droom blijven...
WJ schreef:PP
Need.
romo schreef:Downforce Hans schreef:Het lijkt wel een ding uit een kauwgumballen automaat op de kermis.......ziet er niet uit.///Joost schreef:Echt een heerlijk horloge dit, maar het zal wel altijd een droom blijven...
+1
Ik vind het een verschrikkelijk ding, ovale vorm, de ribbeltjjes wijzerplaat........uitstraling van een 70er jaren huis met lambrisering, een Tros kompas op de tafel en een blauwe sigaretten lucht met dito muffe geur.......jakkes.........
RVV schreef:Ik vind ze overgewaardeerd. Prijs voor een stalen horloge. Sinds 1997 is die gewoon 3 keer zo duur geworden terwijl er in essentie niets aan is veranderd. De prijsstijgingen zijn puur op marketing gedaan. Hoe waardevast hij dan ook mag zijn maakt het voor mij geen begeerlijk horloge. Design vind ik niet top en voor dagelijks een te kwetsbaar horloge. Voor dit geld kun je zoveel meerdere mooie horloges kopen. Liever drie knappe klokken tussen de 8 en 10k in het staal dan een PP in het staal.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 6 gasten