Zostraks even naar de snackbar gereden om wat eten te halen. Auto op parkeerplaatsje gezet. Eten gehaald, wou weer weg. Kut... kon geen kant op. Zomerbanden met niet veel profiel meer verliezen het nu echt. Paar voorbijgangers gevraagd, hebben even meegeduwd maar kregen de auto niet weg. Auto dus maar laten staan op parkeerplek daar en naar huis gelopen, 2,2 km dus heb m'n beweging ook weer gehad. Patat was gelukkig nog net niet helemaal koud.
Gelukkig heb ik nog een auto, morgen daarmee maar naar m'n werk. Morgen maar es kijken of ik m'n Fiat daar weer wegkrijg.
Laatst gewijzigd door Wouter81 op 20 dec 2009, 20:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Vandaag weer op dezelfde plek geweest, maar nu lag er teveel sneeuw.. naar beneden glijden/driften gaat wel, maar naar boven is onmogelijk zonder sneeuwbanden.
Ik zat te twijfelen vandaag of ik naar Eifel zou gaan of dat stukje circuit eens zou pakken, maar toch eiffel. Misschien morgen eens of volgend weekend
Christiaan van H. schreef:Mooie foto's van die EVO btw Emiel
Jeroen heeft gisteren ook nog even een 4WD demonstratie gegeven met de GTT. Echt bizar hoeveel snelheid dat nog kan maken, tussen de slides door, (nota bene op FK452's), itt mijn BMWtje.
Ik miste tijdens mijn driften ook nog een beetje die foute afblaasgeluiden, maar daar had ik bijrijder Yorick voor. Bijrijder 2 (mijn broertje) stond buiten te filmen gewapend met een fles Jagermeister.
Rijd nu met winterbanden, ik stond versteld van de grip en de versnelling ervan. Wel met std. turbo druk, maar zelfs dat kun je niet altijd gebruiken zonder slip.
Jagermeister, das wel de beste voor dat moment na de Erwtensoep
Laatst gewijzigd door Emiel op 20 dec 2009, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Zostraks even naar de snackbar gereden om wat eten te halen. Auto op parkeerplaatsje gezet. Eten gehaald, wou weer weg. Kut... kon geen kant op. Zomerbanden met niet veel profiel meer verliezen het nu echt. Paar voorbijgangers gevraagd, hebben even meegeduwd maar kregen de auto niet weg. Auto dus maar laten staan op parkeerplek daar en naar huis gelopen. Patat was gelukkig nog net niet helemaal koud.
Gelukkig heb ik nog een auto, morgen daarmee maar naar m'n werk. Morgen maar es kijken of ik m'n Fiat daar weer wegkrijg.
was van hogerhand gebruik je gezond verstand en pak de benewagen zou ik ook niet doen dus maak men voorraad thuis maar langzaam op, ik blijf binnen
Emiel schreef:Nou zal ik ook maar eens. Net terug uit de Eiffel.
Turbo druk terug gezet naar standaard, meer heeft totaal geen zin
Gisteren winterbanden erop gelegd. Nokian, de uitvinder van winterbanden meen ik. Zijn gewoon noppen banden :+
Mark 320iS schreef:
Dit is gewoon in het vijlenerbos, gaaf man! Ook op een zomeravond een heerlijk stukje om te scheuren by the way.
Klopt idd, heerlijk stuk weg. Beetje testcircuit haha.. vooral in de kleine uurtjes..
Ja, op een zondagmiddag hoef je er niet te komen, dan is zo ongeveer heel bejaard limburg op de weg. Door de korte bochten wel een beetje onoverzichtelijk, daardoor moet je er behoorlijk wat reserve houden.
Helaas gaat het hier niet meer lukken om nog te gaan spelen, auto staat echt helemaal vast, vanmiddag al half uur bezig geweest met 4 man om een auto van het terrein af te krijgen en die stond halverwege..
De Berlingo van het bedrijf met winterbanden kwam er dan weer wel zo doorheen maar dat is dan ook wel fwd...
Toch wel duidelijk dat winterbanden nu wel nodig zijn
Ernst Jan Dekker schreef:Geen één melding vandaag!
Ja, en hoe hard hadden we staan roepen als ze zo dom waren geweest om onze belastingcenten uit te geven aan het salaris van een flitsdiienaar? Precies ja.
Emiel schreef:
Ik zat te twijfelen vandaag of ik naar Eifel zou gaan of dat stukje circuit eens zou pakken, maar toch eiffel. Misschien morgen eens of volgend weekend
Als je zou gaan.. houd er rekening mee dat het momenteel verboden toegang is.. niet dat ze met de Golfjes tot boven kunnen komen haha.. nevernooitniet.. maar goed, you never know..
Damn, veel lol er aan beleefd, maar er nu ECHT helemaal klaar mee.
- Vast komen te zitten op een landweg, omdat de verse sneeuw daar +40cm was door stuiven, doordat deze weg laag en afgelegen is was, was terugrijden geen optie, enige optie was meer vaart -> resultaat een sneeuwschuiver Caddy @ 100kmph waarbij de sneeuw over de motorkap naar de zijkanten vloog. Broertje trots op z'n winterbandjes ging er ff met de funfer naar toe en kwam vast te zitten, ook vanwege te weinig bodemvrijheid, maar naar kwartiertje stoeien kwam ook die weer bij de openbare weg aan.
- Om onze loods te bereiken dien je 'rechtsaf' op de rotonde te gaan, echter hebben ze zowel het fietspad als weg sneeuwvrij geschoven voor 'rechtdoor, om dus richting onze loods te gaan, moest ik met volle vaart door een sneeuwmuur heen om het een beetje vrij te krijgen, door deze mooie wal is onze loods echter tijdelijk niet bereikbaar voor vrachtauto's (i-de-aal). 20eu betaald voor een man met een sneeuwschuiver om ipv rechtdoor ook ff rechtsaf en links te doen; ging goed tot hij zag dat wij halverwege een auto in de greppel hadden, man is gekeerd en heeft 'linksaf' niet meer gedaan . Hierdoor overigens ook 2 uur als een wilde geveegd om het laatste stukje even vrij te krijgen .
- Crafter met broertje tot 3 keer toe uit de greppel moeten halen, weg loopt iets bol, waarbij echt schuin richting de sloot, normaal geen prob maar met sneeuw dat zo hoog staat loopt het allemaal wat anders. Het slepen op dergelijke wegen valt ook niet echt mee (waar is die beruchte sti als je 'm nodig hebt ). Toch wel vervelend dat zodra alleen de koppeling al op aan het komen was, de auto richting de greppel ging (op meest vervelende moment nog 5cm voor de 2-3 meter diepe greppel .
Nu weer thuis en ff helemaal los gegaan met de auto vanzelfsprekend , maakt een hoop ellende goed, maar verwacht een hoop ellende voor morgen .
Hugo Bos schreef:Hard gaat het niet, maar leuk is het wel
Fun boven alles , maar raak je nu bij 1 minuut en een beetje zo'n paaltje?
Xave30 schreef:Na heeeeeeel de dag binnen te hebben gezeten was ik het zat en deed ik een poging om de woonwijk uit te rijden en een beetje fun ergens opzoeken..
Ik kwam echt niet verder dan deze punt...
Gewoon ff doorzetten en op naar Duiven , kan je toch eigenlijk niet laten met een RWD .