Das verstandig.Ar schreef:Gisteren een Impreza gekocht

Yep, heb ik ook gedaan. Vriendin mee naar CPZ. Ojee, zeiknatte baan en semi-slicks. Dat wordt gillen, dacht ik. Bij elke bocht dwars en verwachte dat mijn vriendin doodsangsten uit zou staan. Maar integendeel, ze vond het schitterend. Sindsdien dat ze mee is gegaan, voelt ze zich een stuk rustiger als ze langs de baan staat.Joy Jolliffe schreef:Begrijpelijk. En inderdaad een keertje meenemen om te laten zien hoe het eraan toe gaat op zo een dag.
Het kan bij ieder ciruitevenement gebeuren. Maar de M3 had de achterkant krom? Hoe kan dat? Spinde die M3 misschien ook en kwam ie met z'n kont op de Civic? Vreemd.JeroenT schreef:Maar er was ook een knal blauwe E30 M3, erg mooi ding. Helaas reed deze in op een Civic die spinde.
Gevolg hele achterkant krom van de M3 om over de schade van de Civic(totallos volgens eigenaar) maar te zwijgen.
http://nl.youtube.com/watch?v=0FlOQtVQoDU
Dit kan namelijk overal gebeuren, ook hier bij DF!
renaultbocht? zit net op een CPZ maar is dat de audi S bocht? die is inderdaad krapluco hornsveld schreef:Is een rotbochtGTRene schreef:zow...![]()
dat die civic daar spinde zo hard ging ie niet...raar moment...
De renaultbocht, daar gaat het regelmatig mis, hij knijpt meer dan je verwacht, er gaan er daar regelmatig op hun dak ook
Ow die bocht, ja die knijpt ook wel iets, maar daar geen problemen ondervonden, de Hartge glijd dan iets met de voorwielen omdat ik wel scherper en harder wil maar de grip voor niet zoDennis Cavallino schreef:Je kan ook leren rev matchen met heel&toe terugschakelen. Maar 3 is meestal de betere versnelling. Audi S is de bochtencombinatie ná de Renault bocht en Vodafone (er zit een 'recht' stuk tussen dat licht glooiend is).
Niet in elke auto is heel/toe mogelijkDennis Cavallino schreef:remmen is voor mietjes
![]()
Maar ik snap je heel goed. Heel&Toe is alleen wel iets wat mensen snel (zelf) leren. Maar ik vind het nog steeds dat het bij je driving skills hoort als je in dat soort auto's rijdt. Zeker bij het aanremmen als een downhill instuurpunt als de Audi S.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast