Beterschap!
Ik ga er morgen weer even langs.Fabian schreef:is er al wat bekend Peter?
XL = extra load. Ga je ze op de Z3 Coupe Grand Espace monteren ?Niels schreef:Gezien het feit dat ik nagenoeg nooit het circuit op kom heb ik niks aan semi´s. Deze kwam ik tegen als gewoon "zomer banden": ECSTA SPT KU31 225/45 R17 94Y XL BSW . Als je die (of iets soort gelijks) ook kunt regelen dan heb ik wel interesse in tenminste twee 8)
Fabian schreef:XL = extra load. Ga je ze op de Z3 Coupe Grand Espace monteren ?Niels schreef:Gezien het feit dat ik nagenoeg nooit het circuit op kom heb ik niks aan semi´s. Deze kwam ik tegen als gewoon "zomer banden": ECSTA SPT KU31 225/45 R17 94Y XL BSW . Als je die (of iets soort gelijks) ook kunt regelen dan heb ik wel interesse in tenminste twee 8)![]()
XL heb je echt niet nodig, mega stugge band voor jou lichte auto.
Weet ik, is ook mijn taktiek.Damir Vukovic schreef:In verband met die luie importeurs en distributeurs: Ze doen geen ene flikker totdat het een probleem voor ze wordt. Gewoon zorgen dat je met een paar mensen bent zodat ze elke ochtend door iemand worden gebeld. Wonderbaarlijk hoe snel de dingen dan kunnen gaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten