Beterschap!
DF inkoopactie semi-slicks (en ook andere banden!)
- Peter Tunissen
- Peter Tunissen
Ik ga er morgen weer even langs.Fabian schreef:is er al wat bekend Peter?
Volgens mij is dit het grote verschil tussen een merk als Kumho en bijv. Michelin. Van de Pilot Sport Cups hadden we gewoon na vijf minuten bellen een mooie prijslijst liggen, die Kumho's moet allemaal via via en moeilijk lastig moeilijk, de importeur heeft nog geen eens een prijslijst van 2007, maar weet ondertussen wel fijntjes mee te delen dat de prijzen van de 2006-prijslijst niet meer kloppen. Handig.
Maar goed, ik sta er morgenvroeg dus weer op de stoep en dan post ik hier wel weer zodra ik wat meer weet.
- Niels
- Auto: Prius+
-
OnlineFabian
XL = extra load. Ga je ze op de Z3 Coupe Grand Espace monteren ?Niels schreef:Gezien het feit dat ik nagenoeg nooit het circuit op kom heb ik niks aan semi´s. Deze kwam ik tegen als gewoon "zomer banden": ECSTA SPT KU31 225/45 R17 94Y XL BSW . Als je die (of iets soort gelijks) ook kunt regelen dan heb ik wel interesse in tenminste twee 8)
XL heb je echt niet nodig, mega stugge band voor jou lichte auto.
- Damir Vukovic
- Niels
- Auto: Prius+
Fabian schreef:XL = extra load. Ga je ze op de Z3 Coupe Grand Espace monteren ?Niels schreef:Gezien het feit dat ik nagenoeg nooit het circuit op kom heb ik niks aan semi´s. Deze kwam ik tegen als gewoon "zomer banden": ECSTA SPT KU31 225/45 R17 94Y XL BSW . Als je die (of iets soort gelijks) ook kunt regelen dan heb ik wel interesse in tenminste twee 8)![]()
XL heb je echt niet nodig, mega stugge band voor jou lichte auto.
- Peter Tunissen
Ja, de nieuwste update is dat ik er morgen weer langs ga; we komen er langzaam maar zeker wel, maar ik kijk echt wel uit om nu nog een dag of datum te roepen wanneer echt alles uitgevogeld en geregeld zou zijn. 
Mensen die eventueel interesse hebben in Michelin Pilot Sport Cups kunnen overigens nu al wel terecht, maar dat zijn uiteraard wel iets duurdere banden dan de Kumho's en ook echte semi-slicks.

Maar de bandenhandel waar ik nu contact mee heb doet er echt zijn uiterste best voor, maar is ook weer afhankelijk van anderen, die misschien ook weer afhankelijk zijn van anderen etc., maar we komen langzaam maar zeker wel ergens.
Mensen die eventueel interesse hebben in Michelin Pilot Sport Cups kunnen overigens nu al wel terecht, maar dat zijn uiteraard wel iets duurdere banden dan de Kumho's en ook echte semi-slicks.
Weet ik, is ook mijn taktiek.Damir Vukovic schreef:In verband met die luie importeurs en distributeurs: Ze doen geen ene flikker totdat het een probleem voor ze wordt. Gewoon zorgen dat je met een paar mensen bent zodat ze elke ochtend door iemand worden gebeld. Wonderbaarlijk hoe snel de dingen dan kunnen gaan.
Maar de bandenhandel waar ik nu contact mee heb doet er echt zijn uiterste best voor, maar is ook weer afhankelijk van anderen, die misschien ook weer afhankelijk zijn van anderen etc., maar we komen langzaam maar zeker wel ergens.
- Peter Tunissen
- Peter Tunissen
Actie bijna rond op het moment, helaas (voor jullie
) zit ik dit morgen en overmorgen in Parijs en de eerste paar dagen volgende week ben ik ook niet of nauwelijks online, maar daarna komen echt de prijzen jullie kant op.
PS: Vinden jullie het heel erg als we dit een volgende keer met Michelins of Dunlops doen? Jezus mina, wat is die beschikbaarheid van Kumho's een drama.....
PS: Vinden jullie het heel erg als we dit een volgende keer met Michelins of Dunlops doen? Jezus mina, wat is die beschikbaarheid van Kumho's een drama.....
- Maik
Peter, van mij had je niet heel strak aan de Kuhmo's vast hoeven houden hoor. Ik denk dat een alternatief a la Bridgestone RE050(A) ook prima was geweest voor de anderen, en als iemand iets extremers wilde hebben dat hij dan apart informeerde voor echte semi-slicks? Een Michelin cup band of een toyo888 ofzo.
Weet er eigenlijk iemand in welke maten de Michelin cup semi te krijgen is? Een tijdje terug alleen in hele vette maten. Is dat uitgebreid?
Weet er eigenlijk iemand in welke maten de Michelin cup semi te krijgen is? Een tijdje terug alleen in hele vette maten. Is dat uitgebreid?
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
- InjectTheVenom
Jammer dat ik dit nu pas lees, mijn achterbanden zijn als adviespunt aangemerkt bij de apk dit jaar dus een set van 205/55R16 had wel leuk geweest. Die Pilot Sports zijn dat een beetje hebbelijke semi slicks voor op de gewone weg in tegenstelling tot de Kumho's (even afgaande op de berichten die ik in deze thread lees)?
-
OnlineFabian
- Peter Tunissen