Ik geef op in deze

En daar ligt dus de fout die de meeste bedrijven maken. Technology push ipv market pull.glnk schreef:Het ligt vaak aan de gebruikers die niets willen leren om de weg te vinden in het vernieuwde besturingssysteem. Als hun patience spelletje niet meer onder start, 5 naar boven, 1 naar rechts, 2 naar onder en dan naar rechts staat dan raken ze in paniek en gaan ze schreeuwen dat het kut is. Ze gaan door op een veroudert besturingssysteem omdat ze zelf te eigenwijs of te dom zijn om iets nieuws aan te leren. Maar ze moeten dan niet gaan huilen als ze slachtoffer worden van een beveiligingsprobleem. Vergeet niet dat tegenwoordig alles op de computer geregeld wordt bankzaken, mijn overheid zaken etc. Beveiliging is zo sterk als de zwakste schakel en dat is bijna altijd de eindgebruiker met zijn antieke XP installatie in dit geval. En ja, een firewall is absoluut een must anders sta je open voor alle verbindingen van buitenaf. Ik zou beginnen met een goede router met open-source linux based firmware als DD-WRT of OpenWRT en deze goed secure (laten) configureren.Riceaux schreef:Achjah, meeste mensen hebben geen flauw benul van wat de eisen en wensen zijn van bepaalde doelgroepen. En Windows blinkt nou ook niet echt uit op het gebied van gebruiksgemak. En Microsoft is sowieso niet zo goed met succesvol innoveren.
Niet mee eens! Windows 8 is om op te werken zonder touchscreen niet ideaal. Op mn surface pro vind ik het allemaal prima te bedienen, maar op een desktop is het het gewoon net niet.glnk schreef:Jij hebt het over bedrijfskritische servers waarbij downtime geplant moet worden, niet over een prive computer van gebruiker X. Dit hele topic gaat niet over dergelijke servers. Vanwaar deze vergelijking? En het is helemaal niet de bedoeling om te pronken met kennis. Er werd om mijn achtergrond gevraagd en dan geef ik gewoon antwoord. Ik zou in geval van de XP gebruiker altijd voor de nieuwste Windows gaan, dus 8.1. Touchscreen of niet, dat maakt geen hol uit voor de werking van dit besturingssysteem.
En dat moet onze (online) veiligheid in de gaten houden.....Royke schreef:De overheid zit ook nog gewoon op ..
Ach ze willen gewoon het goede voorbeeld geven door zich zelf financieel net zo hard uit te knijpen als dat ze met ons doen328Ti schreef:En dat moet onze (online) veiligheid in de gaten houden.....Royke schreef:De overheid zit ook nog gewoon op ..
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], EricYellow, Mark, Opa en 2 gasten