daarom heb ik een nwe pc gekocht en omdat mijn oude zooooooooooo traag werd, ik heb tijd zat maar ooooooooh duurde bv iets van 30sec als ik vanuit het begin na opstarten op mijn mail drukte om te openen...
nu nwe pc met windows 8 en gratis upgrade naar 8.1 slechts iets van 3sec
maar zal op den duur ook wel minder worden.
heb de pc nu iets van 2 maand...van de week een update en opnieuw starten maar nooit meer aan gaan...ja acer zag je nog en beeld weg en niet terug komen
van alles geprobeerd, maar snap er weinig van als leek, afijn na veel proberen and try outs kwam ik op herstel...dan maar herstelpunt 4 dagen terug...zo klaar...not

precies hetzelfde...dan herstelpunt ouder etc etc, u raad het al ...hetzelfde

zwart beeld...terwijl pc wel rommelt en ff een poging waagt.
toen na veel try outs maar PC vernieuwen...en verrek dat deed ie...daarna 100derden updates...pfff en alles weer nieuw doch wel mijn documenten nog e.d....echter kon niet updaten naar 8.1 en of keuze uit browser alles werd geblokkeerd...en veel vreemde dingen...wat ik ook probeerde of via het net of via oc enz enz enz...tips en trucs...
afijn no way, en live mail ook zoiets...anders en maar een paar dingen...en al mijn mails weg! zag er ook anders uit, dus al mijn gegevens en bewaarde info sommige veel tijd ingestoken (vele) en heel veel autospul e.d.
magoed...afijn, nog tig x zaken geprobeerd, wilde wel uit het raam springen maar ik zat op de begaande grond dat hielp niet
nu net (its late) weer PC vernieuwen en verrek....meer goede zaken zie ik nu verschijnen en nu zegt ie niet geen verbinding terwijl ikw el verbinding heb...maar niks uit de store kon halen...enz.
dus nu nog steeds veel aan het updaten en uitzoeken...
mis mijn XP waar ik eindelijk aan gewend was wel, alleen niet dat trage
en heb ik je al verteld van die windows 8 fhone...
en ow, pas op wat je invult want ineens staat het overal dubbel op op het web

welkom in de digi wereld waar ze alles koppelen en dus bedrijven als google en NSA en weet ik veel wie, eigenlijk overal zomaar bij kunnen, na dat moet dan maar...ik geef me gewonnen

als het dan wel wat beter werkt