RVV schreef:LOOLZZZ...
Vanochtend zat ik een Mercedes S450 op te drukken... 180 op de teller in de slipstream van die Mercedes. Ook nog even met het groot licht geseind.. zo van ga aan de kant ik wil er langs. Ging die ook nog naar rechts toe.. lachen snelheid zakte gelijk in naar 170.. die Mercedes rijder snapte er volgen mij niks van.. later aansluitend op de file in Groningen stond ik er naast die vent lachen duimpje omhoog ik idem dito.. Hoezo geen lol met een rijdende schoenendoos

LOL, ik had net iets eengeslijks bij de supermarkt. Buiten op de parkeerplaats, ik met de ww, opeens achter me een VO M1. Hij maar gas geven, maar ik wijkte niet voor die 6 in lijn met Nilfisk.
Echt een pareltje zo'n ww. Laag gewicht, uitstekend laadvermogen, plaats voor een kind en zo'n handig oogje voorop. Ik denk voor een trackday oid.....

Verder 4 wiel besturing. enige nadeel is dat je zelf moet duwen, maar hey......voor dát geld? 50 cent drin en gaaaaaan, en het mooiste is......als je de ww even niet nodig hebt, krijg je na het parkeren je geld terug ! Wie doet je wat?
Later aan de sigarettencounter stond ik nog naast de bestuurder van de VO M1. Ik dacht dat hij zijn duim naar mij opstak, als in...."Mooie ww....!" maar het was dat hij de verkoopster antwoordde op de vraag of hij nou 1 of 2 pakjes Marlboro menthol wou kopen.
Later stapte ik over in mijn 325i om bij het verlaten van de parkeerplaats even stoer een driftje te leggen...,maar ja....flikkert me zo gvd een fles Pokon om.....
Ach ja......ruikt de BMW nu tenminste ook een beetje groen.......