Andre schreef:Je moet ook een spiegel reflex camera kopen in dit land. En vogels fotograferen.

Andre schreef:Je moet ook een spiegel reflex camera kopen in dit land. En vogels fotograferen.
RVV schreef:LOOLZZZ...
Vanochtend zat ik een Mercedes S450 op te drukken... 180 op de teller in de slipstream van die Mercedes. Ook nog even met het groot licht geseind.. zo van ga aan de kant ik wil er langs. Ging die ook nog naar rechts toe.. lachen snelheid zakte gelijk in naar 170.. die Mercedes rijder snapte er volgen mij niks van.. later aansluitend op de file in Groningen stond ik er naast die vent lachen duimpje omhoog ik idem dito.. Hoezo geen lol met een rijdende schoenendoos
Met alle respect, maar jij bent de oelewapper in dit verhaal.matthyssie schreef:LOL @ JP.![]()
Boze reacties op zulke dingen zijn er natuurlijk ook...
...ik reed met de 325i op een zondagmiddag op een vrijwel lege A6. Gangetje van zo'n 150, kon prima. Rijden er 2 auto's op de rechterbaan, voorste een Peugeot, achterste een Punto. Net op het moment dat ik er bijna ben, komt de Punto naar links met 120. Ik moest al flink in de ankers, maar goed. Hij die Peugeot voorbij, maar hij ging niet weer naar rechts. Zulke dingen kan ik (ligt aan mij) niet tegen en dus ging ik een beetje dichter op z'n bumper zitten. (echt niet gevaarlijk dichtbij ofzo). Trapt die kerel opeens op de rem (en flink ook!)!![]()
Vervolgens ging-ie al remmend naar rechts. Ben naast 'm gaan rijden, even flink boos aangekeken, paar versnellingen terug en er vol vandoor gegaan, even stoom afblazen.
WJ schreef:Ik neem aan dat die mensen ook weer wat nieuws kopen, dus dat is weer goed voor de handel denk ik?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Hitz en 2 gasten