Moet je ff aan Naughty vragen. Het ging over een middag sprinten tussen Impreza's, Evo's en Seat's. Georganiseerd door Extreme Machines. Erg vermakelijk filmpje.Rico v Velzen schreef:Eh filmpje wadan ? zien !Tristan schreef:Vond je het niet genoeg dan.Naughty schreef:De auto van Eric is wat lichter en minder aandrijfverliezen.
Maargoed ik heb ook alweer nieuwe plannenHeb dat bekende filmpje van je gezien, maar dat gaat ook af.
Hele hoop sleutelen zelf aan de auto, dat scheelt al een hoop. En de meeste die met dit soort auto's rijden, hebben er meestel genoeg verstand van om alles te repareren/onderhouden en betrouwbaar te maken.Tom schreef:Los van al je aanpassingen (eenmalige kosten), wat ben je wel niet kwijt aan onderhoud van zo'n getunede auto?
Al het onderhoud doen we zelf, evenals de blokken reviseren en afstellen.Tom schreef:Los van al je aanpassingen (eenmalige kosten), wat ben je wel niet kwijt aan onderhoud van zo'n getunede auto?
@Tristan: Dan wel. Maar veel harder dan 200 echte kms zal hij ook niet lopen. Brabus haalt nu 205 op GPS bergaf, plat op de kuip. Laat deze dan straks 210-215 halen. Hangt ook nog van de versnellingsbak verhoudingen af, want deze zijn korter. Ik wil ook de mapping op midrange koppel af laten stellen. Daar heb je meer aan waarschijnlijk, om goed een bocht uit te komen. Ga ik nog wel in Mijn Auto-topic toelichten. Is nu vooral een kwestie van de materialen binnen krijgen. Spullen moeten binnenkomen uit Japan, Engeland, Rusland, Duitsland en Frankrijk. Geduld is een schone zaak...helaas.Tristan schreef:@Stephane: Maar zometeen toch wel na die tuning:
Dat zijn inderdaad alleen de onderdelen, tijd is niet gerekend.Rico v Velzen schreef:die 20000 euro is feitelijk alleen materiaal? uren reken je niet neem ik aan ?
dan valt 32K euro nog mee voor zo'n monster. Maar handig moet je zijn. Zie mij het niet doen. NooB kennis
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 5 gasten