GTRene schreef:zag ook al een boxster in die kleur (of zoiets)
Mexico Blue
voor Ilija met blauwe stiksels
en onderstaande staat bij riviera-blue

GTRene schreef:zag ook al een boxster in die kleur (of zoiets)
Mexico Blue
+1Ruben schreef:Ik vind het helemaal niks dat blauw zo op de foto. Wel vind ik bijvoorbeeld aquablauw het goed doen in het echt op de Boxster (Leusden heeft er een staan), maar wat een vliegdekschip is de achterkant van de nieuwe Boxster zeg. Echt huge. De Cayman is by far de meer elegante auto.
Zat vanavond even Caymans R te speuren, maar de kleuren vallen me tegen waarin ze te koop staan. Zwart, wit, een rode en een paar van die groene. Die vind ik dan wel weer leuk.Apolo2 schreef:Haha nee MarkDa's het nadeel als je voor "tijdloos" zwart kiest....de Spyder verveelt nog niet
![]()
Op de Boxster vind het Riviera Blue minder passen dan op de Cayman... kun je tenminste ook "kijk mij eens hip zijn" rondrijden maar als het te gênant wordt met de raampjes omhoog in de anonimiteit verdwijnen
Maarehhhh...Cayman R (komt vast) in Riviera Blue......
+1Tom schreef:GTRene schreef:zag ook al een boxster in die kleur (of zoiets)
Mexico Blue
![]()
![]()
romo schreef:
dit en dan met Antraciet kleur velgen en wat spoorverbreders is wel gaafRuben schreef:
Vreemd, ik kan niet alle punten beoordelen maar... De trekkracht lijkt me bekend, het is geen turboblok en daarmee zijn we tegenwoordig verwend. Ik kon in de 981 Boxster S geen verschil merken met de Spyder en ik geloof ook niet dat de 991 Carrera hier met de 3.4 anders reageert. Automatisch opschakelen, lijkt me niet dat de 991 hier anders reageert en dat deed de oude ook al (opschakelen), daarvoor moet je wel even in de begrenzer hangen (waarom zou je) en is het niet zo dat bij het aantikken hij meteen opschakelt. Besturing, niets nieuws onder de zon volgens mij.sitechris schreef:Ander kritiekpunt was de trekkracht bij lage en middeltoeren gecombineerd met de te lange versnellingsbakverhoudingen van de automaat. Ook hadden ze kritiek op het gegeven dat de automaat bij het bereiken van de toerenbegrenzer automatisch doorschakelt, in tegenstelling tot andere Porsches. En de besturing was ook 'gewohnungsbedurft'
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot], Mark 320iS en 2 gasten