Lampen zitten er nog geen jaar in. En heb net geen 10k gereden (wel altijd met licht aan) en het is alleen rechts.Streamline schreef: 02 jan 2019, 18:07 Ik heb destijds op mijn e46 zelf op beide achterlichten een massadraadje gemaakt. Op het massastripje kun je een schuifje drukken en de carrosserie achter de bekleding heeft genoeg punten waar je deze massa kunt laten maken.
Knipperende Xenon had ik ook, oplossing was om de lamp te vervangen. Die was gewoon gaar.
Ach, ik vind het ook wel prettig dat ik nu zelf kan kiezen wat ik eronder schroef, en dat er niet gekozen wordt voor B-merken. Dit is niet altijd erg, maar op bepaalde onderdelen van de E46 is het wel van toepassing. Voor mij scheelt het dat ik alles zelf doe. Als ik afhankelijk was van een garage, had ik lang niet zo veel er aan gedaan. Bedankt voor je enthousiasme. Maak je zelf ook een 'mijn auto' draadje aan? Ik ben benieuwd! We moeten met al die 330i's toch even die 130i's bijhouden die hier allemaal verschijnen.Thoiss schreef: 17 jan 2019, 18:49 Het scheelt mij ook dat ik voorlopig niet naar het onderste hoefl om te kijken of de bekende raammechanismes dankzij de vorige eigenaar, want jouw lijst met wat er onderhand aan de auto is gedaan is wel stevig.. Ik blijf je ontwikkelingen volgen!
Thanks!eBoonstra schreef: 17 jan 2019, 22:18 Nog een keer je hele topic doorgelezen. Wat een heerlijke auto en idem OCD project. Keep up the good work!
Gebruikers op dit forum: Fabian, Kasteel, Ti-Tourist (Erik), Yannik Schmidt en 23 gasten