Dan is de prijs tenminste weer op niveau waarop ze waren, nu de kwaliteit nog waarborgenMichel P schreef:Jan-Sietze schreef:Is er nog positief nieuws?
Of blijft dit magazijn vol staan...
Gaan straks voor half geld weg

Dan is de prijs tenminste weer op niveau waarop ze waren, nu de kwaliteit nog waarborgenMichel P schreef:Jan-Sietze schreef:Is er nog positief nieuws?
Of blijft dit magazijn vol staan...
Gaan straks voor half geld weg
Ik ben benieuwd!Morgen, 30 mei zal er op Zandvoort technisch personeel van de fabriek met Cees Klapband meekomen om dit verder te bekijken.
Nee jouw opmerking getuigd van een neutrale opstellingJan-Sietze schreef:Ik ben benieuwd!Morgen, 30 mei zal er op Zandvoort technisch personeel van de fabriek met Cees Klapband meekomen om dit verder te bekijken.
Krijgen we te horen wat we al wisten; "goede band, niks mis mee"
Of wordt er werkelijk open kaart gespeeld...
+1.Jan-Sietze schreef:Ja, ik ben nogal sceptisch.
Waarom komen 'ze' speciaal naar ons Zandvoort ? terwijl we echt niet de enige zijn die problemen hebben met de 595 RS-R .
Bovendien is dit geen onafhankelijk onderzoek, er staat een goede naam én een hoop geld op het spel...
Jan-Sietze schreef:Ja, ik ben nogal sceptisch.
Waarom komen 'ze' speciaal naar ons Zandvoort ? terwijl we echt niet de enige zijn die problemen hebben met de 595 RS-R .
Bovendien is dit geen onafhankelijk onderzoek, er staat een goede naam én een hoop geld op het spel...
Ik ga iig uit van eigen ervaringen, kunnen we van jouw niet zeggen, meneer heeft de grootste bek over banden waar die nog nooit mee gereden heeft.Hielke schreef:+1.Jan-Sietze schreef:Ja, ik ben nogal sceptisch.
Na Luco's ervaringen met pompstations heeft ie ineens een blind vertrouwen in slagers die hun eigen vlees keuren.
Het gaat om de uitkomst, niet om de methode, al spelen ze er een potje "iene miene mutte" om. Ze pakken het serieus op, ben blij en houd je stil. Met commentaar kan je komen wanneer ze een discutabele uitkomst hebben.Hielke schreef:2x fout Luco.
1. Ik heb er wel op gereden. Ze reden uitstekend.
2. Ik floepte naast betonplaten, niet naast asfalt.
Federal Taiwan weet precies wat er aan de hand is. Het probleem treedt overal op. De scheurvorming is door gebruikers uitgebreid gedocumenteerd. Ik heb werkelijk geen enkel idee wat een bezoek van de mensen van Federal aan Zandvoort nog moet bijdragen aan wat men al weet.
We wachten het maar af.
Hielke schreef:
Een kind kan bedenken dat de scheuren het gevolg van een produktiefout zijn.
@Luco, aandelen in FederalPennucciracing Luco schreef:Hielke schreef:
Een kind kan bedenken dat de scheuren het gevolg van een produktiefout zijn.
Maar we staan overal voor open hoor, maar het oordeel door de bandenexpert is al geveld.
Het enige wat jij doet is stoken, stoken en nog eens stoken.
Dus wat betreft promoten lul je ook uit je nek, je probeert hier al vanaf het begin ervoor te zorgen dat er geen band meer verkocht wordt.
Kuch, zure reacties?Hielke schreef:Youp, ik snap je zure reacties niet. En waarom je een foto van jezelf plaatst begrijp ik ook niet. Als het aan jou en je medestanders ligt dan was dit topic niet eens van start gekomen. Boeit die discussie je niet, blijf hier dan weg.
Als je niet snapt dat de reacties van de afgelopen dagen nou juist om de testmethode gaan, dat het heel vanzelfsprekend is dat bij die methode vraagtekens gezet moeten worden, dat de geloofwaardigheid van de uitkomst van zo'n methode natuurlijk betwijfeld kan worden, dan is dat niet best.
Een kind kan bedenken dat de scheuren het gevolg van een produktiefout zijn. Er valt helemaal niets op Zandvoort te testen. Enige dat van belang is, is of Federal die produktiefout onder contrôle heeft, en dat de huidige batch banden goed is. Dan kan wat mij betreft de band weer gepromoot worden.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 2 gasten