Luco's Alpine is (nooit) klaar
- Luco
- Berichten: 30140
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Proefrit is iig goed gegaan, alles blijft droog, morgen nogmaals alles nakijken en klaar maken voor donderdag.
- HJ2
- Berichten: 3866
- Lid geworden op: 21 jan 2010, 18:10
- Locatie: Delluf 'shire'
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Gelukkig! Zou toch lullig zijn als he na alle werk toch een andere kar moet pakken voor de trip.
- Luco
- Berichten: 30140
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Nou, de Alpine staat er helemaal klaar voor, het gaat warm worden komende week, dat wordt afzien 
- Martijn M
- Berichten: 3842
- Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Goede reis Luco! Benieuwd naar je verslag 
- Martijn_bmw
- Berichten: 29902
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Veel plezier Luco! 
- JP
- Berichten: 36167
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Goede reis !
- Luco
- Berichten: 30140
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
thnx heren
- RS-Ron
- Berichten: 4068
- Lid geworden op: 26 apr 2014, 16:10
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Geniet ervan Luco!
Gr Ron
Gr Ron
- Luco
- Berichten: 30140
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
De eerste dag zit er op.
Naar Venlo gereden via de snelweg en vanaf venlo binnendoor naar Cochem, ik ben drie keer binnen 20 km van de ring geweest, maar daar gaan we volgende week kijken.
Ik wiat niet dat er in duitsland zoveel haarspeldbochten waren, en nog superkrap ook, is best hard werken, zere armen van het sturen zonder stuurbekrachtiging, moet echt weer gaan sporten, beetje slappe hap nu
. En dan heb je ook nog een kamer op de 3e verdieping en geen lift 
Maar de Alpine heeft het perfect gedaan, nergens lekkage, geen rare geluiden, alleen wel bloedheet gelijk als je even stopt voor een pauze, dan is het gelijk een sauna.
Heb ongeveer 10 minuten filmpjes, die komen nog wel een keer.
Naar Venlo gereden via de snelweg en vanaf venlo binnendoor naar Cochem, ik ben drie keer binnen 20 km van de ring geweest, maar daar gaan we volgende week kijken.
Ik wiat niet dat er in duitsland zoveel haarspeldbochten waren, en nog superkrap ook, is best hard werken, zere armen van het sturen zonder stuurbekrachtiging, moet echt weer gaan sporten, beetje slappe hap nu
Maar de Alpine heeft het perfect gedaan, nergens lekkage, geen rare geluiden, alleen wel bloedheet gelijk als je even stopt voor een pauze, dan is het gelijk een sauna.
Heb ongeveer 10 minuten filmpjes, die komen nog wel een keer.
- Joy
- Berichten: 10994
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Leuk man. Hoe is de koeling van een Alpine en het blok achterin? Gaat dat altijd goed?
-
Robin
- Berichten: 57859
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Mooi Luco!

Neandertal ligt daar ook ergens, dus verbaast me niets
- HJ2
- Berichten: 3866
- Lid geworden op: 21 jan 2010, 18:10
- Locatie: Delluf 'shire'
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Ja, spierpijn van het sturen de volgende dag, dan was het een goeie dag!
Veel bekijks zeker onderweg?
Veel bekijks zeker onderweg?
- RS-Ron
- Berichten: 4068
- Lid geworden op: 26 apr 2014, 16:10
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Herkenbaar, ik ben ook een keer in een file terecht gekomen met de Giulia met 33 graden…….. jij hebt nog mooie leer, ik skai. Leek wel of ik op mijn rug in een plas was gaan liggen………. Ik mis met de 185 bandjes de stuurbekrachtiging niet zo erg als jij met de wat bredere sloffen denk ik. Have fun!
Gr Ron
Gr Ron
- Luco
- Berichten: 30140
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Gaat primaJoy schreef: 18 jun 2026, 20:11 Leuk man. Hoe is de koeling van een Alpine en het blok achterin? Gaat dat altijd goed?
- Luco
- Berichten: 30140
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Vandaag de 2e dag van Cochem naar Koningshof in swarzwald, nog warmer dan gisteren, maar nu onweer en verkoeling.
Via duitsland(duh) stukje frankrijk en weer duitsland hier nu terecht gekomen, ben nog langs de BBS fabriek gereden, zal morgen kijken of ik wat rijdersfilmpjes op youtube krijg.
Via duitsland(duh) stukje frankrijk en weer duitsland hier nu terecht gekomen, ben nog langs de BBS fabriek gereden, zal morgen kijken of ik wat rijdersfilmpjes op youtube krijg.
-
Emiel
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Mooi dat de auto het goed doet Luco.
In de zwembroek/t-shirt in de auto gaan zitten en af en toe een van de vele Duitse meren in duiken is prima verkoeling voor dit soort ritten in oudere auto’s.
In de zwembroek/t-shirt in de auto gaan zitten en af en toe een van de vele Duitse meren in duiken is prima verkoeling voor dit soort ritten in oudere auto’s.
- Martijn_bmw
- Berichten: 29902
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Mooi dat het goed gaat Luco! 
-
Gijzert
- Berichten: 5565
- Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Klinkt als een mooie rit
- Luco
- Berichten: 30140
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Vandaag de 3e dag, van koningshof naar Oetz in Oostenrijk, echt heel veel mooie bergweggetjes, ik denk ga er eens even voor zitten, na een 15 minuten stevig rijden zaten aan het einde wat flinke linkse doordraaiers, niks aan de hand, rij een stukje verder, rook uit de motorruimte, paniek snel stoppen, uitstappen, achterruit open, goed kijken (stom geen blusser bij me)
Viel mee paar druppels olie uit de peilstok gegooid en ja dat komt dan op de uitlaat, toch wel schrikken, gelijk drie brandblussers gekocht voor in de auto
Viel mee paar druppels olie uit de peilstok gegooid en ja dat komt dan op de uitlaat, toch wel schrikken, gelijk drie brandblussers gekocht voor in de auto
-
Eric Z
- Berichten: 4334
- Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Lekker genieten! Wel even schrikken maar gelukkig niets bijzonders. 
- HJ2
- Berichten: 3866
- Lid geworden op: 21 jan 2010, 18:10
- Locatie: Delluf 'shire'
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Oeps! …
Wat zie ik reflecteren in je voorruit? Wordt je daar niet gek van?
Wat zie ik reflecteren in je voorruit? Wordt je daar niet gek van?
- Joop
- Berichten: 9128
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
Ziet er uit als een lekker autotripje…

- Luco
- Berichten: 30140
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Luco's Alpine is (nooit) klaar
ja daar ga ik na deze rit iets op maken, omdat die ruit zo vlak licht reflecteert heel je dash en roosters en stuur in de ruit, mooi kartonnetje maken om erop te leggen bekleed met zwart alcantara, dan hoop ik dat het minder is.HJ2 schreef: 20 jun 2026, 21:40 Oeps! …
Wat zie ik reflecteren in je voorruit? Wordt je daar niet gek van?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten
