De komen wel steeds goedkoper op de markt ja.
Even de hakenkruizen van Extinction Rebellion wegpoetsen, en het kan er weer mee door.

De komen wel steeds goedkoper op de markt ja.
Arthur schreef: 18 feb 2025, 10:44Het is toch een auto? Kan aan de laadpaal buiten staan. Zet je er 2 palen neer, eentje voor dat balanceren en de andere voor je daily satisfyerElise schreef: 18 feb 2025, 10:17Met het oog op brandveiligheid wil je thuis wel een lithium-ijzer-fosfaat batterij.Arthur schreef: 18 feb 2025, 09:41 Gewoon een schade Tesla op de kop tikken en die als thuisaccu gebruiken. Wss net zo duur en veel meer capaciteit. Of kunnen die alleen maa laden en niet afgeven? Dan een ander merk als schade auto halen.
![]()
![]()
jazeker, dat was ook degene die er als eerste mee begon
ja en bij eneco krijg je maar 5 cent, maar geen terugleverkosten bij een zakelijk contract, morgen maar even bellen, moet in juni opnieuw adsluiten.Elise schreef: 09 apr 2025, 17:42 ^^
Ja dat hakt er stevig in, rond de 12 cent per kWh (beetje afhankelijk of je begin/eind van de schaal zit)
Dan krijg je voor het overschot terugleveren 14 cent, dus per saldo 2 cent bij vd Bron.
wel raar, als ik mijn gegevens bij eneco invul dan kom ik uit op wat ik al eerder invuldeElise schreef: 09 apr 2025, 18:37 ^^
Waarom niet de boel invoeren bij een prijsvergelijker ( www.gaslicht.com bijvoorbeeld) en zien wat daar uit komt?
Welkomsbonus etc. kan ook veel uitmaken.
Waarom overigens nu kiezen voor 3 jaar vast en niet voor een jaar?
Niet dat ik het antwoord heb, gewoon nieuwsgierig hoe je er tegenaan kijkt.
Ik denk zelf dat ik een jaar zou kiezen en dan even afwacht hoe e.e.a. zich gaat ontwikkelen richting 1 jan 2027.
Voor mij zou dat betekenen dat je extra moet opletten waar de verschillen zitten, wellicht wordt ergens e.e.a. te positief voorgesteld.
Zo doe ik het ook hoor. En als de aanbieding je past dan is het prima toch? Als het wat duurder was geworden had je goed gezeten, nu iets minder. Het zij zo…Martijn_bmw schreef: 09 apr 2025, 18:55 Ik gebruik idd ook gas-licht voor vergelijkingen en als het ff kan neem ik liever 3jr dan 1jr. 3jr zekerheid in deze wispelturige wereld vind ik persoonlijk wel fijn.
2jr geleden ook gedaan, zit wel wat hoog achteraf gezien met 34cnt per kWh maar wel zekerheid voor langere periode.
Ja, denk dat het verschil zit in consumenten versus zakelijk contract, ik betaal namelijk geen terugleverkosten bij een zakelijk contract.Elise schreef: 10 apr 2025, 08:43 Net even naar gekeken Luco.
Bij gaslicht rekenen ze terugleverkosten bij Eneco en ook op de website van Eneco rekenen ze terugleverkosten (beide particulier!!)
Ik lees uit jouw postings dat je een zakelijk contract hebt zonder terugleverkosten.
Eneco rekent aan terugleverkosten € 0,1823 per kWh![]()
Met 10.000 kWh (jij zit nog iets hoger dacht ik?) teruglevering ligt je maandbedrag al ruim €150 hoger..... ik denk dat je de verschillen dus in die hoek moet zoeken!
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot], MF1994CS en 2 gasten