Net bij Diho cruisecontrol en M5 stuurhuis opgehaald (waarvoor enorme Dank!). Tevens een dorpelstripje van de rechter voordeur bij hem gescoord. Die miste ik al vanaf de aanschaf en helaas zat er geen in de 525.
Komende dagen even bedenken wat voor remmerij eronder komt. Ik blijf met 15 inch rijden, dus dat is een redelijk beperkende factor. Dus die komen in ieder geval niet van Diho
Daarna even oliebeurtje + zomerbeurtje, zodat Marijke + vriendin van haar veilig op vakantie 1 kunnen en daarna wij samen op vakantie 2.
Gisteren mijn achterbumper vastgezet. Die was op Niederrhein losgeraakt door het staaldraad dat alles lossloeg toen mijn band klapte. Ook de zijstrip op de rechter achterdeur zat daardoor los, maar die had ik destijds van de 525 afgetrokken. Helaas ging hij 2 weken geleden los in de wasstraat (jaja gebrek aan wasmogelijkheden bij huis...), maar daar kwam ik te laat achter. Dus 2 nieuwe besteld bij de dealer (voor de 525 en 535).
Ik ben vooral benieuwd naar het stuurhuis, dat zal een stuk leuker sturen worden! Ook de cruisecontrol zal een welkome aanvulling zijn voor de vakantie.
Ow ja, ook nog 'even' de airco bij laten vullen want die is leeg. Compressor etc. werkt alleamaal. Ik geloof dat de auto op wat krasjes na dan wel helemaal goed is. Die krasjes ga ik er een keer uit laten poetsen en misschien her en daar de auto bij laten spuiten. Gelukkig roesten kale plekjes op een E34 niet ivm verzinkte koets. Dat is echt een groot voordeel.
Inmiddels hebben we ook een nieuwe camera (300d) aangeschaft, dus ik zal ook wat foto's uploaden komende tijd.
Marijke heeft voor de kunstacademie een film gemaakt, waarbij de 535 een klein rolletje speelt. Eens kijken of we die kunnen comprimeren en op video google kunnen uploaden. Erg apart autofilmpje.