die vacuumslangen regelen best veel dus als die lek zijn gaat hij beroerd lopen en trekt ook valse lucht!
Jeroen E21 schreef: Dat laatste ligt aan de versie van het blok, met de vroege versie met de twee gevers op de bak geeft pin 2 op de stekker van de Motronic de stationairstand (massaverbinding) en pin 3 vollast. Daartussen geen verbinding. Bij de latere versie met de gecombineerde sensor voorop het blok (op de trillingsdemper) is het pin 52 en 53.
Met de stekker van de Motronic bedoel je de stekker die aangesloten zit aan de Motronic zelf die onder dashboard kastje zit?
Gecombineerde sensor voorop heb blok? Bedoel je de sensor die onder de waterpomp zit?
Evengoed zijn de foutmeldingen van LHM en sensor inlaattemp (in de LHM) vreemd. Als je daar met de kabelboom een fout hebt begaan komen de signalen mogelijk niet op de juiste plaats maar ik weet niet of je daaraan iets hebt moeten veranderen. Kort:
De monteur die de motor uit heeft gelezen vertelde dat wanneer hij de LMM en de sensor van de inlaattemp resette tijdens het stationair lopen van de motor, de motor uitviel. Ondertussen heb ik ook de LMM vervangen
LHM moet bij bewegen van de klep een varierende weerstand geven, tussen pin 7-9 bij de oude versie en pin 7 en 12 bij de nwe. Als dat niet goed meet dan zit mogelijk de aansluiting van de temp sensor ook op een verkeerde plek.
De pinnen die je nu benoemt zijn de pinnen van de Motronic stekker onder het dashboard kastje?
Dan klopt dit dus niet. Naja dan kan ook van het ''lijstje'' worden geschreven dat de TPS niet werkt. Dan morgen de bedrading van de connector van de Motronic doormeten.arjanvanessen schreef:ding heeft volgens mij geen gaskleppositie sensor , maar denk een gasklepschakelaar , kent 3 standen
stationair
deellast
vollast
is maar net hoe je het op vatJorn schreef:Dan klopt dit dus niet. Naja dan kan ook van het ''lijstje'' worden geschreven dat de TPS niet werkt. Dan morgen de bedrading van de connector van de Motronic doormeten.arjanvanessen schreef:ding heeft volgens mij geen gaskleppositie sensor , maar denk een gasklepschakelaar , kent 3 standen
stationair
deellast
vollast
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten