@Arthur, dat bedoel ik ook, met wat meer aandacht voor andere merken komen ook andere merken minded mensen naar DF, het is een soort cirkeltje he.Arthur schreef:Dat ligt dan niet aan DF maar meer aan zijn bezoekers lijkt me.Luco schreef:Ik denk dat DF zich tekort doet door voor 90% alleen aandacht aan bmw te schenken.Andere merken minded mensen blijven daardoor weg wat al door meer mensen is aangegeven, denk niet dat een importeur warm wordt van die paar man die hier dan wel zitten.
Als de andere merken minded mensen hier meer zouden komen dan komt die importeur echt wel.
@Dennis, leuk, maar veel mensen die andere merken een warm hart toedragen en hier komen zien voor 90% bmw nieuws.verhalen en topics.
En nee is niet gebaseerd op deze week, maar dat weet jij ook, beetje zwak argument, het is een feit.
Geeft niks voor veel bmw rijders is een bmw df, maar het wordt steeds meer een beetje veredeld bmw forum, maar schijnbaar vinden de eigenaren dat ok en willen geen moeite doen voor andere merken, het zij zo, over twee jaar dus alleen nog bmw rijders hier (op een uitzondering na)
En dat is naar mijn mening gewoon erg jammer.
Er is nu bv een trophy megane rs, lees ik hier niks over