Driving-fun.com = BMW fun ?!!? (afgesplitst)

Dit is ons algemene autoforum.
Luco

Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6

Bericht door Luco » 16 dec 2011, 11:29

Arthur schreef:Dat ligt dan niet aan DF maar meer aan zijn bezoekers lijkt me.
Luco schreef:Ik denk dat DF zich tekort doet door voor 90% alleen aandacht aan bmw te schenken.Andere merken minded mensen blijven daardoor weg wat al door meer mensen is aangegeven, denk niet dat een importeur warm wordt van die paar man die hier dan wel zitten.

Als de andere merken minded mensen hier meer zouden komen dan komt die importeur echt wel.
@Arthur, dat bedoel ik ook, met wat meer aandacht voor andere merken komen ook andere merken minded mensen naar DF, het is een soort cirkeltje he.

@Dennis, leuk, maar veel mensen die andere merken een warm hart toedragen en hier komen zien voor 90% bmw nieuws.verhalen en topics.
En nee is niet gebaseerd op deze week, maar dat weet jij ook, beetje zwak argument, het is een feit.

Geeft niks voor veel bmw rijders is een bmw df, maar het wordt steeds meer een beetje veredeld bmw forum, maar schijnbaar vinden de eigenaren dat ok en willen geen moeite doen voor andere merken, het zij zo, over twee jaar dus alleen nog bmw rijders hier (op een uitzondering na)

En dat is naar mijn mening gewoon erg jammer.

Er is nu bv een trophy megane rs, lees ik hier niks over

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 16 dec 2011, 11:34

Die Megane RS van Joost vind ik wel gaaf hoor. Mede door de kleurstelling.

Gordini vind ik nu niets meer. Gordini is een motortuner die zijn Gordini-blauwe Renaults optisch iets leuker maakte. Die man verdient meer respect.

Ik ben wel heel nieuwsgierig naar de nieuwe 'Alpine'. De A310 was vroeger mijn droomauto en die verdient intussen wel een opvolger. De prototypes zijn veelbelovend. Met de RCZ in het achterhoofd als betaalbare, goed sturende FWD sportwagen, heb ik er alle vertrouwen in dat Renault ook een écht middenmotor RWD kan neerzetten voor een leuke prijs.

Wel met BMW-PSA motoren dan, hahahahahaha@luco (dikke knipoog)

Cav, eigenaar van een Jeep, Citroen C3 en Saab 900 (BMW is verkocht)

RVV

Bericht door RVV » 16 dec 2011, 11:37

Luco schreef:Er is nu bv een trophy megane rs, lees ik hier niks over
http://www.driving-fun.com/2009/home/ne ... rland.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;"

In het artikel staat dat die niet naar Nederland komt.. nou dan houdt het verder ook op. Klaagmail sturen naar de Renault importeur lijkt me. :thumbup:

Luco

Bericht door Luco » 16 dec 2011, 11:39

RVV schreef:
Luco schreef:Er is nu bv een trophy megane rs, lees ik hier niks over
http://www.driving-fun.com/2009/home/ne ... rland.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"

In het artikel staat dat die niet naar Nederland komt.. nou dan houdt het verder ook op. Klaagmail sturen naar de Renault importeur lijkt me. :thumbup:
Ow heb er van de week drie, jawel drie zien staan bij de plaatselijke renault dealer, dus ja, gemiste kans?

RVV

Bericht door RVV » 16 dec 2011, 11:41

Grijze import?

Zie je vaker gebeuren.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 16 dec 2011, 11:41

Ja, gemiste kans, idd. Had je ff door moeten geven :mrgreen:

Luco

Re: Driving-fun.com = BMW fun ?!!? (afgesplitst)

Bericht door Luco » 16 dec 2011, 11:49

haha Arthur, dat is niet mijn werk.

Maar goed maakt verder niet uit, ik vind het jammer en denk dat er daardoor mensen wegblijven, maar ja het is niet anders :headbang:

Snipe

Bericht door Snipe » 16 dec 2011, 12:02

En hoeveel van die drie Meganes stonden precies op kenteken dan?
VKV enige dealer die Renault Mégane RS 265 Trophy verkoopt!

De Mégane RS staat al bekend als één van de snelste voorwielaangedreven auto’s. Van Kerkhof & Visscher heeft het voor elkaar gekregen om de nog snellere versie van de Mégane RS, de RS 265 Trophy, naar Nederland te halen. Deze topversie is zelfs de snelste voorwielaangedreven auto op de Nürburgring. Van deze uitvoering zijn nu nog maar 3 exemplaren te koop in Nederland en alleen verkrijgbaar bij Van Kerkhof & Visscher. Wees er dus snel bij.

Luco

Bericht door Luco » 16 dec 2011, 12:03

er was er al een verkocht :tong:
de zwarte
dus nog een witte en die siriuskleur over.

iig unieker en goedkoper dan een 1m of een 3 serie :tooth:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 16 dec 2011, 12:19

Erg stoer dat een dealer zo'n auto gewoon in zijn showroom zet. 3 liefhebbers moeten toch makkelijk te vinden zijn? Hopelijk vinden ze die dealer ook.

Het lijkt mij één van de allerspectaculairste Hot Hatches van dit moment.

Wat kost zoiets op kenteken hier?

RVV

Bericht door RVV » 16 dec 2011, 12:26

Diegene die een sportieve Renault wil hebben en ook nog een beetje apart weet vkv wel te vinden.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 16 dec 2011, 12:31

Ok. Mij zei 't niets. Dus misschien moeten ze daar toch iets aan doen.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 16 dec 2011, 12:49

Luco schreef:er was er al een verkocht :tong:
de zwarte
dus nog een witte en die siriuskleur over.

iig unieker en goedkoper dan een 1m of een 3 serie :tooth:
Dat is 'n Lada 2102 of 'n Zastava Yugo ook.

:D

Oh ja, SKITTEREND, vind me een BMW filmpje wat meer kicken is? Lukt je niet.

DISCLAIMER: Dat het een 4 cylinder benzine achterwielaandrijver voorzien van een turbo is, is geheel toeval, neem me niet kwalijk. :bag:
Laatst gewijzigd door Robin op 16 dec 2011, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 16 dec 2011, 12:53

:mrgreen:

Rupie

Bericht door Rupie » 16 dec 2011, 13:43

Geweldig! Total fail van Mazda. Wat is dat toch met die autoverkopers. Ik denk terug aan R26.R debacle met vkv. Ik had de pb's moeten openbaren. Maar dat is niet mijn stijl.
RVV schreef:Wat een gepiep allemaal weer teveel BMW dit en dat..net wat Dennis zegt.. wil je meer andere dingen zien? Dan zelf topic openen ipv je te beklagen in een BMW topic!

En dat Renault ons geen testauto's ter beschikking wilt stellen zegt meer over Renault dan over DF. Merken als Mercedes, BMW, Jaguar, Saker, Ford etc durven de dikste auto's uit het assortiment mee te geven aan onze testers en redacteuren (we krijgen altijd complimenten over hoe wij met de auto's omgaan) terwijl ze bij Renault, Honda, Mazda nog onder een steen leven ofzo. Moet lachend terugdenken aan het mailtje van de PR sherrif van Mazda, hoe ik het in mijn hoofd durfde te halen om te om voor te stellen om een Mazda MX5 te testen.. of ik wel wist wat zo'n auto in zijn mars had.. ik had op dat moment gvd een 507pk M5.. mailtje terug gestuurd alsof ik niet zou weten wat een M5 in zijn mars zou hebben.. laat staan zo'n Mazda MX5.. :bag:

Er zijn importeurs die het snappen en er zijn importeurs die het niet snappen.. maar in die laatste groep gaan wij echt geen cent energie steken.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 16 dec 2011, 14:44

Ach ja, toen ik voor 't eerst naar een Alfa 75 TS ging kijken stond 'ie bij de dealer. De eigenaar stond zelf in de zaak, het was zijn eigen auto geweest. We stonden leuk te babbelen en toen zei hij dat ik wel een stuk in de Twin Spark mocht rijden.

'Heb je al ervaring met achterwielaandrijving?'

Ik: Nee, ik heb een Fiat Uno.

Hij: 'Nou, veel succes en plezier dan, het regent!'.

LOL

Apolo2

Bericht door Apolo2 » 16 dec 2011, 16:53

Robin schreef:Oh ja, SKITTEREND, vind me een BMW filmpje wat meer kicken is? Lukt je niet.
Het web staat vol met heel goede fimpjes van BMW's zoals we ze graag zien :mrgreen:

een greep uit duizenden: http://www.youtube.com/watch?v=obdtYlqV7VU

Als DF niet zo'n goede site was geweest hadden we niet zo getreurt om de afwezigheid van andere merken maar waren we verder gaan surfen, ik zie de klachten als compliment aan het adres van DF :thumbup: .

PD power

Bericht door PD power » 16 dec 2011, 19:59

Nog even over die 328i motor. Heel gedurfd om een 245 pk leverende 2 liter als massaproduct te gaan aanbieden
Deze quote geeft iig wel aan, dat er hier en daar zeer beperkt zichtsveld is, De VAG groep levert al jaren 2 liter turbo motoren met meer of evenveel vermogen.
Dus daar heeft Luco een puntje, zorg dat je voldoende breedte hebt in je kennis en info, maar daar zijn we zelf als forum bezoeker ook verantwoordelijk voor, want het forum wordt gemaakt door de bezoekers, dit moet je ook niet willen beinvloeden.

Dat daardoor de artikelen, door DF wat gekleurd zijn, is dan maar zo, niemand is objektief, ik ook zeker niet, volgens mij is het ook niet verboden daar een andere mening over te hebben, getuige dit topic, zolang het niet eindigt in persoonlijke beledigingen, beetje bashen moet kunnen.

Volgens mij wel een succes formule, ga zo door mannen. :thumbup:

Michel P

Bericht door Michel P » 16 dec 2011, 20:13

Wat ik niet snap is het gezeur over BMW fun, alsof je gedwongen word het te lezen, alvorens je wat anders mag lezen of posten. Dat BMW bij veel autoliefhebbers in de smaak valt omdat het een van de weinige RWD, sportief (imago) heeft is toch prima.

Van mij part flikkeren ze dit hele anti BMW topic weg. Of moet iedereen die zich aan een merk ergert maar een zeur topic openen.....

De meeste hier op het forum zijn autoliefhebbers, laat de enkele BMW en Renault aanbidders maar lekker.

Michel

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 16 dec 2011, 20:27

Te genant om hier te posten...................dus niet....................bij deze...............

Snipe

Bericht door Snipe » 16 dec 2011, 20:40

Michel P schreef:Van mij part flikkeren ze dit hele anti BMW topic weg. Of moet iedereen die zich aan een merk ergert maar een zeur topic openen.....
Waarom? Het begon met een vraag over een nieuwsbericht en dat is nou net een van de dingen die een site leuker maken dan een magazine; interactie. De andere reden waarom een site leuker kan zijn: er kunnen video's op. Een site zonder comments, forum of video's voegt niet heel veel toe aan wat er al is, vind ik.

Rupie

Bericht door Rupie » 16 dec 2011, 22:46

Michel denkt nogal zwart wit :drieling:

Luco

Bericht door Luco » 17 dec 2011, 00:32

Snipe schreef:
Michel P schreef:Van mij part flikkeren ze dit hele anti BMW topic weg. Of moet iedereen die zich aan een merk ergert maar een zeur topic openen.....
Waarom? Het begon met een vraag over een nieuwsbericht en dat is nou net een van de dingen die een site leuker maken dan een magazine; interactie. De andere reden waarom een site leuker kan zijn: er kunnen video's op. Een site zonder comments, forum of video's voegt niet heel veel toe aan wat er al is, vind ik.
Het was ook niet bedoelt als anti bmw, maar meer als dat er naar mijn mening dan, te weinig aandacht is voor andere sportieve auto's.
Niks meer en niks minder.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 17 dec 2011, 00:48

Ik heb vandaag mijn best gedaan om wat andere interessante auto's in de spotlights te zetten. Helaas kon ik het niet op de frontpage zetten. Misschien doe ik dat dit weekend.

- Lotus Esprit hybride + hardcore uitvoering
- Cadillac ATS 2.0 Turbo 270 pk
- hoop klassiekers
- Etc

GTRene

Bericht door GTRene » 17 dec 2011, 12:51

ik heb al zo vaak andere merken dan BMW aangedragen en draadjes geopend,
zorg dan dat dat daar levend blijft.

De anti BMW mensen (zo doen sommige mensen hier) kunnen ook zelf komen met andere merken,
dus ga niet telkens zeuren over en of anti BMW opmerkingen maken maar zorg er ook zelf voor!

blijf bv ook uit die zogenaamde BMW draadjes als je dat niet bevalt, jij bepaalt zelf di keuze, niks moet veel mag.

Geef eens een goed voorbeeld in daden, dat is niet BMW bashen, dat weten we nu wel een keer, open zelf je voorkeur of voorkeuren en hou dat levendig. :beer:

Plaats reactie