Daarnaast hebben sommige rollenbanken een commerciële bijsmaak

JD is daar zeer conservatief in, dit blijkt ook vaak weer als je er mee gaat rijden.
Paul schreef:Henno, das toch de Ibiza van je vrouw en jou?
Ik heb dat filmpje nu pas bekeken en vindt toch ook dat er een groot gat ontstaat.........Macboy schreef:Wat betreft het Youtube filmpje van de M3 vs 330d is het natuurlijk wel degelijk ZOEKRIJDEN.
Mensen die dat niet inzien hebben daadwerkelijk geen idee waar ze het over hebben en kunnen beter stoppen met posten in dit draadje ...
Hebben jullie het Toyota Aygo vs 997 Carrera S idee of zo ???? Dat er een gat valt van een kilometer ???
Kom op zeg ... dit is gewoon ZOEKRIJDEN in het filmpje ...
Ga weg, dat in het filmpje gebeurt ook als iemand net iets eerder op het gas gaat. Die ene is wel sneller, dat is duidelijk, maar van zoekrijden is geen sprake.Macboy schreef:Wat betreft het Youtube filmpje van de M3 vs 330d is het natuurlijk wel degelijk ZOEKRIJDEN.
Mensen die dat niet inzien hebben daadwerkelijk geen idee waar ze het over hebben en kunnen beter stoppen met posten in dit draadje ...
Hebben jullie het Toyota Aygo vs 997 Carrera S idee of zo ???? Dat er een gat valt van een kilometer ???
Kom op zeg ... dit is gewoon ZOEKRIJDEN in het filmpje ...
Dit is ook turbo vs turboFerdiACS1 schreef:Heerlijk: diesel vs benzine.![]()
Vandaag met mijn 135i wezen sporten tegen een ong. 250pk/400nm golf diesel (specificaties volgens de eigenaar). Wel een zeer indrukwekkende Golf. Ook lekkere roetpluim! Enfin, snelweg opdraaien A4 vanaf Delft ri. Clausplein ( echte racebaan..). Nogmaals, indrukwekkende Golf, maar mijn 135i is dik veel sneller, en ook echt niet zo'nbeetje ook. Was gewoon geen partij. Ook tussensprintjes, de Golf redde het helemaal niet. Hèus, als het niet zo was zou ik 'ook zeggen (of dan toch niet....
Heb ook even in de Golf gereden, is niet normaal hoeveel power die dingen hebben. Sensationeel!
Edit: golf schijnt iets van 450nm te hebben. Woow.
FerdiACS1 schreef:Heerlijk: diesel vs benzine.![]()
Vandaag met mijn 135i wezen sporten tegen een ong. 250pk/400nm golf diesel (specificaties volgens de eigenaar). Wel een zeer indrukwekkende Golf. Ook lekkere roetpluim! Enfin, snelweg opdraaien A4 vanaf Delft ri. Clausplein ( echte racebaan..). Nogmaals, indrukwekkende Golf, maar mijn 135i is dik veel sneller, en ook echt niet zo'nbeetje ook. Was gewoon geen partij. Ook tussensprintjes, de Golf redde het helemaal niet. Hèus, als het niet zo was zou ik 'ook zeggen (of dan toch niet....
Heb ook even in de Golf gereden, is niet normaal hoeveel power die dingen hebben. Sensationeel!
Edit: golf schijnt iets van 450nm te hebben. Woow.
Niels schreef:Zo groot vind ik het gat niet. Reken maar dat dit al royaal 200+ isWaar het om gaat is dat Paul straks met z'n A3tje tot 180 - 200 gewoon op de bumper van een gerespecteerde sportwagen blijft hangen. Dat ie het daarna af moet leggen snapt elke boerenlöl wel.... Het is toch gewoon lachen en indrukwekkend (imho) dat je al pluimend een sportwagen bijbeent met een "dieseltje". Moet je met je M3 helemaal doorlellen tot ver over de 200 om weg te rijden. Indrukwekkend...., nou nee niet bepaald nee
![]()
Als ie klaar is wil ik wel ff kijken wat de verschillen zijn. Ik zou ook altijd nog ff met Rico een sprintje doen tegen de 330D. Kan ook nog wel een getunede A3 bij
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten