Ontzettend gaaf wat je gedaan hebt

+1Eric H schreef:Ook ik lees alles mee hoor, dus blijf updates posten....
Ontzettend gaaf wat je gedaan hebt
Nog niet, wellicht volgende week hoop ik (gewicht zit geschat zo rond de 750 kilo, ik hoop dat ik daar ook onder blijf i.v.m herkeuring hoewel de wegenbelasting niet enorm omhoog gaat in de 750+ klasse).Stefan van Elst schreef:Mooi resultaat Chris!
Heb je 'm al een keer op een weegbrug gehad met het nieuwe blok?
Ow ik denk "16v AX" al aandacht genoeg trektNiels schreef:Woehaa, 140pk in een AX![]()
Als je meer lezers wil dan zou ik de titel van het topic iets aanpassen. B.v. dat je er een 140pk 16V in hebt gelepeld
Maarja, bij 100-180 heb je niet zo veel meer aan het gewichtsvoordeel, grote kans dat daar het koekblikdesign in combinatie met de rijwind je enigszins parten gaat spelen.Drake schreef:De bandjes hebben aanzich genoeg grip (michelin pilot sx gt) maar de achterkant van de auto is gewoon te slap waardoor de voorwielen omhoog getrokken worden zodoende grip verliezen. En och zelfs al win ik 0.4 seconden op de 0-100 het is vooral de 0-180 die het hem doet
LOL !Mrton schreef:6,4 seconde? Lijkt me niet gek om een notitie aan je dashboard te hangen met dit kenteken... Kan je van te voren even bepalen dat je te oud en wijs bent voor een stoplichtsprint...
Mwah, stiekem hebben we al even de 210 aangetikt, maar het ding is dan nog verassend stabiel. Heeft ook een vrij lage cw waarde (0,31).Youp schreef: Maarja, bij 100-180 heb je niet zo veel meer aan het gewichtsvoordeel, grote kans dat daar het koekblikdesign in combinatie met de rijwind je enigszins parten gaat spelen.
0,31 is netjes, de mijne heeft een cw waarde van 0,32 als t goed is. Frontaal oppervlak zal elkaar ook niet ver ontlopen. Maarja, dan nog, 140pk is gewoon wienàg voor acceleratie boven de 100km/h.Drake schreef:Mwah, stiekem hebben we al even de 210 aangetikt, maar het ding is dan nog verassend stabiel. Heeft ook een vrij lage cw waarde (0,31).Youp schreef: Maarja, bij 100-180 heb je niet zo veel meer aan het gewichtsvoordeel, grote kans dat daar het koekblikdesign in combinatie met de rijwind je enigszins parten gaat spelen.