Mooie garage ruimte geworden Kees

Absoluut een leuk draadje en mooie plannen Cav

Mijn garage is 8x4
 Ik heb de indeling wat veranderd en moet de verlichting nog aanpassen. Een beetje grote garage stond op nr2 van de lijst bij het zoeken van een woning. Op nr1 stond een huis vanzelfsprekend
 Ik heb de indeling wat veranderd en moet de verlichting nog aanpassen. Een beetje grote garage stond op nr2 van de lijst bij het zoeken van een woning. Op nr1 stond een huis vanzelfsprekend   Ik heb nog wel plannen met de garage maar eerst wil ik nog een schuurtje tegen de bijkeuken schroeven om daar alle niet hobby zooi naar te verhuizen zoals fietsen en tuin spul. De stereo heb ik al klaar staan en ook heb ik nog een oud Pennzoil bord. Verder een groot werkblad van 2 meter lang met een spoelbak er in.
 Ik heb nog wel plannen met de garage maar eerst wil ik nog een schuurtje tegen de bijkeuken schroeven om daar alle niet hobby zooi naar te verhuizen zoals fietsen en tuin spul. De stereo heb ik al klaar staan en ook heb ik nog een oud Pennzoil bord. Verder een groot werkblad van 2 meter lang met een spoelbak er in.Al met al heerlijk om wat aan te rommelen maar momenteel gaat de verbouwing in huis ff voor.

ziet er goed uit de garage Kees  8)
 ziet er goed uit de garage Kees  8)