Mooie garage ruimte geworden Kees

Absoluut een leuk draadje en mooie plannen Cav

Mijn garage is 8x4

Al met al heerlijk om wat aan te rommelen maar momenteel gaat de verbouwing in huis ff voor.
Bow chicka wow wow tegels. Nice YorickKnot schreef:Die tegels zijn te gek man!
Erg netjes AikoAiko schreef:Ik ook dit draadje maar even gebruiken![]()
Sinds een paar maanden heb ik ook een mooi plekkie om te sleutelen.
In de garage in mijn huis had ik ook gewone betonverf (gamma). Dat ziet er na een paar jaar miserabel uit.Dennis Cavallino schreef:De vloer ga ik in eerste instantie schilderen met spotgoedkope betonverf van de Action.
Ik had iets minder dan 1 bus nodig voor 1x schilderen 55 m2. Dus 2 bussen voor 2x schilderen.Dennis Cavallino schreef:Dank je Aiko, de site doet het wel via de normale url en komt voor mij neer op zo'n 180 euro (=2 lagen). Top.
Rubbersporen veeg je er zo af met de juiste middelenDennis Cavallino schreef:Epoxy is vloeistofdicht en niet poreus, dus dat kun je gewoon afvegen en schoonboenen. Rubbersporen krijg je er daarentegen niet vanaf. En met natte banden remmen zorgt voor knappe indoor stuurmanskunsten.
THINNER gaat 10x vlugger dan met remmenreinigerBert ///M3 schreef:Remmenreiniger? Werkt op de auto ook altijd
Volgens mij valt dat mee, want zo te zien kan het dak de overspanning wel hebben en zeker als er boven de garagedeuren een balk zit met een muurplaat, dan "draagt" de betonmuur namelijk helemaal niks.SteV6 schreef:
2 garages en een carport. Helaas zijn beide garagedelen gescheiden van elkaar door een betonmuur die niet (goedkoop) gesloopt kan worden ...
Stephan
Vraag me af hoeveel ijzer er in de wand zit, anders is hakken nog een optie, krijg je spierballen vanDennis Cavallino schreef:1000 euro ben je zo kwijt (ik moet hier nog een deur laten maken in de buitengevel, naar de zolder van de garage, dat kost +- 600-850 euro), maar je kunt ook zelf een diamantslijper huren. Tuinslang met water erop en lekker slijpen. Appeltje eitje![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast