Een andere auto...

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stéphane
Berichten: 6804
Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
Locatie: 010

Re: Een andere auto...

Bericht door Stéphane » 05 aug 2009, 20:04

@Allen: Zout, maar kan zomaar gebeuren zoals blijkt.

@Andre: Tja, geruite broek wil ik ook wel eens dragen. Maar dan alleen kort :D Sandalen doe ik niet aan, want dan kun je geen gas meer geven. Pedalen staan te dicht bij elkaar.
Ik heb het juist met BMW rijders. Die zijn hier voornamelijk ook niet helemaal kosjer.

@Ruben: Je weet toch wat je leuk vindt. Een Z4M is absoluut goed, daar twijfel ik niet aan maar het rijdt gewoon anders. Bedenk je ook dat als je echt hard gaat rijden met zo'n ding je:
- bakken geld kwijt bent aan banden, benzine en remmen;
- je echt hard moet kunnen rijden net zoals b.v. André en Hielke;
- in de regen helemaal spannende dingen gaat hebben.

Is slechts mijn mening en daar mag iedereen mee doen wat-ie wil :P

Rupie
Berichten: 9466
Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31

Re: Een andere auto...

Bericht door Rupie » 05 aug 2009, 20:16

Ik denk dat de Z4m in concept wel wat anders is dan de 130i, maar de aangehaalde punten zijn denk ik wel van toepassing. Alhoewel de Z4M wel een flinke portie charme heeft, zondag misschien mee rijden op een langere rit met Kasteel. Kan ik eens zien of ik verder onder de indruk ben. Onder voorbehoud verdere stappen Porsche... :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hans R
Berichten: 5236
Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
Auto: Jeep Rubicon
Locatie: Paradijs

Re: Een andere auto...

Bericht door Hans R » 05 aug 2009, 20:34

Andre schreef:Wat mij altijd opvalt dat er altijd aparte mensen rijden in die lightweights

Geruite broeken of een rode ribbroek sandalen erbij.

Je zou toch denken dat het pure autosport is wat de klok slaat met die lightweights. Maar het volk wat er in rijdt is meestal wat alternatief.
Goed! Wat is dit nu weer voor opmerking :? Beetje onzin Andre.. lekker BMW boten varen dat doen toch alleen sjonnies?

Gebruikersavatar
Kasteel
Berichten: 5442
Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
Locatie: Haarlem

Re: Een andere auto...

Bericht door Kasteel » 05 aug 2009, 20:41

Ruben schreef:Ik denk dat de Z4m in concept wel wat anders is dan de 130i, maar de aangehaalde punten zijn denk ik wel van toepassing. Alhoewel de Z4M wel een flinke portie charme heeft, zondag misschien mee rijden op een langere rit met Kasteel. Kan ik eens zien of ik verder onder de indruk ben. Onder voorbehoud verdere stappen Porsche... :mrgreen:
Als het zondag regent op de tolweg, rammen we wel ff door de Achterhoek :).

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Een andere auto...

Bericht door GTRene » 05 aug 2009, 21:38

Ruben, al is een BMW Z4 M coupe best mooi, tis echt heeeeeeeeeeeeeeeeel wat anders dan een Lotus Exige/Elise jij wil ook graag eens wat anders...dan zou ik echt geen Z4 M coupe kopen nu...misschien later als erbij :mrgreen: maar voor track en fun zeker voor de Exige/Elise gaan, lightweight en anders dan anders :thumbup:

Gebruikersavatar
Kasteel
Berichten: 5442
Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
Locatie: Haarlem

Re: Een andere auto...

Bericht door Kasteel » 05 aug 2009, 21:52

GTRene schreef:Ruben, al is een BMW Z4 M coupe best mooi, tis echt heeeeeeeeeeeeeeeeel wat anders dan een Lotus Exige/Elise jij wil ook graag eens wat anders...dan zou ik echt geen Z4 M coupe kopen nu...misschien later als erbij :mrgreen: maar voor track en fun zeker voor de Exige/Elise gaan, lightweight en anders dan anders :thumbup:
Track en fun klopt wel bij Ruben, maar het wordt ook zijn enige auto voor privé km's volgens mij. Daarom lijkt mij zo'n Porsche echt een topper, zeker met niet te hoge kilometrage behoorlijk waardevast (scheelt een hoop afschrijving voor een tweede auto ;)).
Zou hem derhalve ook niet te hardcore maken, zodat je gewoon heen en terug er mee kan :).

Gewoon proefrijden met auto's, tot je degene vindt die je het hoofd gek kan maken :); je bent in de ideale markt. Op zoek, zonder inruil met de doekoe op zak.

Achteraf beetje blij dat Renault met dergelijk belachelijk aanbod kwam :P.

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: Een andere auto...

Bericht door Michel P » 05 aug 2009, 22:07

Andre schreef:Wat mij altijd opvalt dat er altijd aparte mensen rijden in die lightweights

Geruite broeken of een rode ribbroek sandalen erbij.

Je zou toch denken dat het pure autosport is wat de klok slaat met die lightweights. Maar het volk wat er in rijdt is meestal wat alternatief.

Hahahahaha satire............ of ben je de weg kwijt Andre? Ga dan lekker fappen in het BWM hoekje :blabla:

Ruben als ik het kenteken heb mag wel even een rondje ik mij Exige.

Michel

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11638
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Een andere auto...

Bericht door Hielke » 05 aug 2009, 22:28

Zo'n Porsche 944 stamt volgens mij uit de jaren '70. Voor 35k kun je er daar wel 5 van ophalen.

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: Een andere auto...

Bericht door Michel P » 05 aug 2009, 22:30

Hielke schreef:Zo'n Porsche 944 stamt volgens mij uit de jaren '70. Voor 35k kun je er daar wel 5 van ophalen.
Kan die een eigen raceklasse starten, o die is er al :mrgreen:

Michel

Gebruikersavatar
Stéphane
Berichten: 6804
Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
Locatie: 010

Re: Een andere auto...

Bericht door Stéphane » 05 aug 2009, 22:38

Als het je enige auto is zou ik toch geneigd zijn om voor een andere auto dan een Exige/Elise te kiezen. Ondanks dat ik het absoluut een fantastische en geweldige auto vind zou het voor mij geen dagelijkse auto moeten zijn omdat ik toch een paar comfort features mis. Nu weet ik niet hoe het mét airco is maar zonder wordt het bij mij in ieder geval erg warm bijvoorbeeld.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Een andere auto...

Bericht door RVV » 05 aug 2009, 22:43

Die Opel Speedster.. die is echt heel erg mooi. toen een keer op CPZ gezien.. was serieus onder de indruk.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Een andere auto...

Bericht door RVV » 05 aug 2009, 22:55

2e generatie Clio V6 mischien ?

Maar waar is ineens de liefde voor de R26R gebleven ? In duizend dromen had je die zo'n beetje gekocht.. nu geen optie meer ?

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Een andere auto...

Bericht door allen » 05 aug 2009, 23:17

Ruben heeft toch een leasebak Stephane? 8)
En als jij nu gewoon eens de ventilatie aan zet? :mrgreen:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Een andere auto...

Bericht door GTRene » 06 aug 2009, 00:51

Owja Ruben, voor ik het vergeet...

Noble heeft de supersnelle en zeer goede track eigenschappen en ook op straat de Noble M400

deze is de goedkoopste heeft schijnbaar wat schade gehad cosmetisch? maar wel redelijk schijnbaar maar super hersteld...althans zo lijkt het.

nu voor maar 30K en wie weet zit daar nog wat in...veel sneller op track en weg geschikt ook nog eens krijg je niet schat ik zo :hmmm: voor dat ged en bjr.

http://www.pistonheads.com/sales/1175446.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Cheapest ever M400? (2004)
8,900 miles £30,000

2004 Noble M400. One of only 75.

Only 8900 Miles.

Go and Google Noble M400 and see where it takes you. This car is what legends are made of. Your research will tell you that the M400 out performs many other supercars that cost 10 times more than the Noble.
0 to 60 in just over 3 Seconds, 185 MPH and race car handling combined with world class AP Racing brakes. The car has a power to weight ratio of 401 BHP per Metric ton.

I bought this car after it had a bump. It was categorised as a Cat C write off, The damage was purely cosmetic.
It makes no sense that the car was written off for such a low level of damage, Had the car been racing when it sustained the damage it would have been in the pits for no longer than 5 minutes.

I think it has a lot to do with the insurance companies collective lack of knowledge and understanding of low production sports cars.

This car cost 63,000 Pounds when new and is rare in that it was supplied with Aircon, this was not a standard option on the M400.

Since the repair I have had the car tested on one of the UK's most accurate wheel/Chassis alignment machines.
I have in my possession a report that confirms that the car is perfectly set up to the Noble factory settings.
THE CAR IS STRAIGHT WITH DOCUMENTATION TO BACK IT UP.
Ironically it is most likely the straightest Noble in the UK due to the accuracy of the alignment procedure that it has undergone.

The cosmetic damage was mainly on the front clam shell. It was repaired by MRD Sports Cars Ltd, they are specialists in composite body repair and restoration.
Both of the rear wheels where replaced with brand new wheels, one of the rear rims was bent, so as a matter of caution both rear wheels where replaced.

Loads of other work, [not connected to the accident damage], was also carried out.
Including, All front end Top and bottom ball joints renewed, The Alloy top ball joint plinths where also replaced as Noble improved the design of these items, hence, we went for the newly designed plinths.

Nobles are heavy on Ball joints due to the forces they endure when cornering at very high speeds.
Not an expensive job as the parts work out at about 10 Pounds per ball joint. The track road ends where also replaced.
The Anti Roll bar and associated bracketary has been sand blasted and enamelled. Looks better than brand new.

We also ran an extra cooling duct from one of the air intakes at the front of the car into the centre transmission tunnel. This modification assists in cooling the Handbrake assembly/lever, gear stick and the rear facing Turbo.
The box section chassis sections, [Wow, try saying that after a few pints!], at the front of the car where subjected to a bare metal repaint, I recommend this for any Noble as they are a race car on the road and do not have the same corrosion resistance as seen on production road cars. Sections of the chassis where also clad in rubber strips to prevent hoses rubbing the new paint off to prevent future corrosion. The chassis was also treated with, Waxoyl, for further insurance.

This work required the removal of Hundreds of mild steel self tapping screws from the alloy chassis plates that line the entire underside of the car. The mild steel screws where replaced with Stainless Steel screws and washers.

The car has also had a full service including 8.5 litres of the finest Mobil 1 oil.
My car also benefits from having brand new Toyo Proxes R888 Tyres fitted. They have done less than 200 miles. Just scrubbed in nicely!

The car drives great, no manifold leaks or any other issues to report.
I recently drove the car at a track day at Aintree. There where over 80 cars attending the track day. The Noble was the quickest car on the day and by a considerable margin. Other cars present included GT2 and GT3 Porsches, one with a reputed 585 BHP. No problem for the Noble!
It was the best day that I have ever had at a race track. That includes days that I have spent winning amateur Superbike races.

If the fact that I have done a track day in the Noble puts you off? Then I would say that you don't understand what these cars are all about. It is what they have been built for. If you want to just show off in your supercar? Then go and buy a Ferrari or a Porsche. If instead you want to buy a racing car that also makes for a great road car, then buy an M400. I see this car as a latter day GT40, but quicker!


If I could afford to keep this car I would. It is quite simply the greatest car that I have ever driven – Fact. It also looks a Million Dollars, I have never in my whole life been so attractive to the opposite sex! It took 46 years of my life and a Noble M400 to get their !!!

Business commitments and 2 Ducati Racing Superbikes dictate that something has got to give. Unfortunately for me it's the Noble.

I understand that it is a risky business buying supercars, especially those that are listed on damaged car registers. However, this car sustained such a low level of damage and has been repaired by a specialist repairer. It has also been repaired and improved with no cost restriction. I am not being corny if I stated that it has been lovingly prepared. Infact that is precisely the case.

I have seen these cars make in excess of 40,000 Pounds for the same year model, mileage and specification. Hence the opportunity here for a genuine bargain.
I would consider a vehicle in part exchange if it makes it possible for you to buy my car. However it would need to be priced at a level that makes it worthwhile for me to take on the hassle and expense of selling your car. Hence I would prefer a cash deal.

All inspections are welcome, however and recommended.

Feel free to ask any further questions, ask for Les on 07710 721000 or 0151 924 2114. Please only phone between 10 am and 10pm.

I have been 100% honest with my appraisal of the car.
You wont be disappointed.
Please also take note, I WONT CONSIDER ANY OFFERS FOR LESS THAN 30 THOUSANDS POUNDS. Please dont waste my time and yours by phoning me and offering me less than that amount,


Part Exchange: Read description for details.

Advert Age: 1 days
Location: Merseyside, United Kingdom
Contact: Les Harrison (poochie888)
Phone: 07071023671
Email: CLICK HERE TO EMAIL ME
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

allemaal alcantara :love:

Afbeelding

Afbeelding

hebbe hebbe :hosanna:

die dingen zijn snel :shocking: en goed gewoon op straat...en zeer goed ook op circuit :mrgreen:
kope kope kope zegt die :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kasteel
Berichten: 5442
Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
Locatie: Haarlem

Re: Een andere auto...

Bericht door Kasteel » 06 aug 2009, 08:09

Fuck, dat behoort wel tot de categorie supercars, had niet verwacht dat deze voor 30k pond weg zouden gaan. Is een e30 m3 in knalstaat niks voor je?

Rupie
Berichten: 9466
Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31

Re: Een andere auto...

Bericht door Rupie » 06 aug 2009, 08:23

Ik kom later vandaag ff met een update, heb net mail ontvangen van Duitser, ga ik ff uitpluizen en op me in laten werken.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Een andere auto...

Bericht door GTRene » 06 aug 2009, 09:56

hier nog een filmpje met jou vragen over de Noble M400

hij is heel exclusief...stuk of 100 gebouwd...behoort tot de snelste auto's op de planeet ook op circuit en 0 tot 100 en 100 tot 0 en skidpad enz...tis movie tells it all :df:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=N6gOopt8gtM&hl=nl[/youtube]

voor dat geld wist ik het wel...wordt zelfs vergeleken met de Ferrari Enzo :hosanna:

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: Een andere auto...

Bericht door Michel P » 06 aug 2009, 09:58

Stéphane schreef:Als het je enige auto is zou ik toch geneigd zijn om voor een andere auto dan een Exige/Elise te kiezen. Ondanks dat ik het absoluut een fantastische en geweldige auto vind zou het voor mij geen dagelijkse auto moeten zijn omdat ik toch een paar comfort features mis. Nu weet ik niet hoe het mét airco is maar zonder wordt het bij mij in ieder geval erg warm bijvoorbeeld.
Airco is wel erg aangenaam op bepaalde momenten.

Michel

Rupie
Berichten: 9466
Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31

Re: Een andere auto...

Bericht door Rupie » 06 aug 2009, 10:50

Voor alle duidelijkheid, ik heb een leaseauto voor de zakelijke km's, prive heb ik nu ff geen auto :P De auto die er komt hoeft niet super comfortabel te zijn. De auto gebruik ik over het algemeen alleen in de weekends. Elise/Exige kan dan prima en 968cs denk ik ook. De trackwaardigheid vind ik veel belangrijker.

Wat betreft de Noble? Willen jullie mij de eerste keer Bos Uit meteen in de vangrail hebben? :twisted:

Met de Porsche eigenaar heb ik ondertussen contact gehad via telefoon en mail. Dit is denk ik echt een serieuze liefhebber, of zijn alle Duitster zo nauwkeurig :)

Nou ja, hier en daar lijkt er nog wel een klein gaatje te zitten, maar volgens mij is dit wel een goede auto. Ik zit alleen met de volgende vragen die ik ook ff op het porsche forum heb gedumpt. Mijn grootste zorgen maak ik over het zeer geringe aantal kilometers die er met de auto afgelopen jaren is gemaakt. Daarnaast vraag ik me af of de nokkenas niet een keer vervangen moet worden en wat dat zou kosten. En of de koppeling niet snel aan de beurt is als je er mee het circuit opgaat.

Het is natuurlijk wel een mega plaatje van een auto. Je moet natuurlijk rekening houden met extra kosten met zo'n auto, zeker als je er mee het circuit op gaat.

Misschien een van de porsche mensen hier die mij kan adviseren over de punten:
Ik zou graag wat advies krijgen waar op te letten bij een porsche 968 cs die ik in Duitsland te koop heb zien staan. Zie ook: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=24058" onclick="window.open(this.href);return false;

Ondertussen heb ik contact met de verkoper gehad en het lijkt een serieuze liefhebber. Heeft meerdere auto's waaronder ook een 968 cabriolet. Heb verschillende rekeningen en inzage in onderhoudsboekje gekregen. Zit alleen nog met de volgende vragen:

* auto heeft 93.000 km gelopen, waarvan slechts 117 km in 2006, 472 km in 2007 en 182 km in 2008. Daarvoor hoogstens een paar duizend km per jaar in handen van de eigenaar sinds 2002. Heeft die hoogst waarschijnlijk nadelige gevolgen?
* afgelopen april heeft de eigenaar alle tandriemen laten vervangen en ook de waterpomp, ik dacht gelezen te hebben dat ook de nokkenas een keer vervangen was, maar dat is dus niet het geval, is dat zeer snel te verwachten en tegen welke kosten?
* hij geeft aan dat de remschijven voor zijn vervangen door M030 exemplaren met diameter 304 mm met een remzadel adapter?, echter heeft ie rechts de schijf 3.000 km laten vervangen omdat er een scheur naar de buitenrand zat vanuit een van de buitenste gaten, kan dat gebeuren? of is daar echt misbruik voor nodig?
* ik heb ook gegevens over de dikte van de schijfremmen, is ergens na te zoeken wat de originele dikte hoort te zijn, zoals je met BMW de site realoem.com hebt?
* bij een tuv keuring een keer de keder(?) stossstange achter links en rechts vastgezet, geen idee waar dat over gaat
* accu vervangen recent voor een 45ah accu, is dat voldoende?
* koppeling waarschijnlijk nog niet eerder vervangen, een probleem?
* 4 eerdere eigenaren voor deze man, of moet je je daar niks van aantrekken? :D

Voordat ik verder ga met onderhandelingen zou ik graag wat antwoorden willen hebben, dus alle tips en informatie die jullie hebben is welkom!

Rupie
Berichten: 9466
Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31

Re: Een andere auto...

Bericht door Rupie » 06 aug 2009, 11:12

O, en de R26.R is niet meer in the picture omdat ze veel te veel geld willen hebben. Heb een bod van 35k gedaan, krijg je een bod terug van 39k op een auto van 39 nog wat, wel Afbeelding

Met de Clio ben ik overigens bang dat die alleen erg goed is als je er in zit, maar als je eruit stapt of er naar toe loopt dat de auto geen speciaal gevoel geeft en dan vind ik 30k wel wat veel.

En Michel ouwe spammerd via mail, je hebt wel een beetje gelijk hoor :x

Emiel
Berichten: 4205
Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44

Re: Een andere auto...

Bericht door Emiel » 06 aug 2009, 11:16

Mijn redenatie :

- Koop zo leuk mogelijk speelgoed

- Koop zo nieuw mogelijk ( wat je ook in de toekomst relatief goed weer kan verkopen indien nodig )

- Koop iets lichts want : het vele stilstaan (wegenbelasting) banden verbruik op circuit , benzine verbruik, etc.

- Ga goed proefrijden en slaap er nog een dikke week over


Heb lightweight gereden, voor mij is het nu niet geschikt maar in de toekomst zal er wel weer een Lotus terug komen ( 111R of Exige ) en rij nu een 4wd 300pk kanon welke luxe is uitgevoerd en met volle tank 1400kg doet. Dat merk je direct aan benzine verbruik, banden slijtage, etc. Niet dat het mij wat boeit op het moment maar wel stof tot nadenken.

Lightweight is in mijn ogen de toekomst :)

ErikS
Berichten: 18927
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: Een andere auto...

Bericht door ErikS » 06 aug 2009, 11:19

@ Ruben;

De porsche is toch ouder... exige/elise uit de UK ga je ook weinig afschrijving op krijgen...
Denk toch dat een Exige a la Pol wel wat voor jou is..

De porsche komt toch op een of andere manier niet helemaal lekker over..
te weinig KM's, ding staat volgens mij ook al een eeuw te koop..

registratie klinkt wel goed, dus dat is wel weer een goed punt!

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Een andere auto...

Bericht door RVV » 06 aug 2009, 11:34

Ruben schreef:O, en de R26.R is niet meer in the picture omdat ze veel te veel geld willen hebben. Heb een bod van 35k gedaan, krijg je een bod terug van 39k op een auto van 39 nog wat..

Oke.. maar een auto die redelijk speciaal is, waar relatief weinig marge opzit. van 39nog wat voor 35000 euro... ook al ruil je niks in.. is toch ook niet echt realistisch. Ik bedoel dat snap je zelf ook wel :wink:

Maak mij verder ook niets uit.. maar ik vond het wel vrij opmerkelijk.. van bijna verafgoding tot.. niet meer in de picture :wink:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Een andere auto...

Bericht door GTRene » 06 aug 2009, 11:35

Die porsche doet me echt helemaal niks :bag:

als jij een speciaal gevoel wil hebben ook als je uitstapt en of rondrijd met je kar zou ik zeker niet zo'n Porsche kopen, hoe goed zo'n ding ook over een circuit kan.

Of Lotus/Ginetta or whatever...echter de kans zo'n bv M400 te hebben is lijkt me super :df: en weer specialer dan de GTO of M12? M400 dun gezaaid en blijft z'n geld waard als je hem voor leuke prijs koopt...nog fris ook dus jong en uniek en schijnt superb te rijden...

lijkt trouwens wel wat op deze...

http://auto.indavideo.hu/video/Noble_M400" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9418
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30

Re: Een andere auto...

Bericht door Bert ///M3 » 06 aug 2009, 11:36

Qua eigenschappen moet je gewoon zorgen dat het te managen is op een circuit qua wegligging en power. Zo'n Noble is natuurlijk erg geil maar is geen auto voor hobby coureurs met zijn 400 PK per ton, net zo min als Exiges met 300 PK etc. Kan wel maar de meesten rijden nog geen deuk in een pakje boter met zo'n ding puur omdat het veel te hard gaat. Ik zie dat ook wel bij mezelf terug, die M3 hoeft er voorlopig echt geen PK's bij, gaat echt hard genoeg.

Zo'n Porsche 968, R26R, 130i, of een Elise etc zijn dan veel beter te managen. Je ziet het bijvoorbeeld aan Stephane die rijd hele respectabele tijden met die auto, door oefening maar ook puur door driveability. Met zoiets kan je ook sneller evolueren naar de max van zo'n auto wat het voor je zelf denk ik toch leuker maakt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Wout309t en 4 gasten