Totally agree!puk schreef:Turbo,s op de diesel prima voor benzine 100% atmo zolang de voorraad strekt

Totally agree!puk schreef:Turbo,s op de diesel prima voor benzine 100% atmo zolang de voorraad strekt
Ja zoiets.. als je als kerel impotent bent, dan regel je gewoon een turbo voor je vrouwduifjes.com schreef:Feiltelijk gezien is een Turbo een hulpmiddel als het atmo niet lukt
Mooi, dan koop ik voor een appel en een ei een E61 M5 Touring :banaan:duifjes.com schreef:....restwaarde van een atmo komt onder druk te staan.....want ja....een M3 zonder turbo is geen echt M3.....
geloof me nu een keertje :morecoffee:
Er zal er toch een moeten zijn die ons automobiel (DF) erfgoed instand houdtduifjes.com schreef:Wat je straks gaat krijgen geloof me is een soort van extra tax voor auto's met een Co2 boven de zoveel...niet alleen op nieuw maar ook op gebruikt.......althans dat zegt mn gevoel....en mn gevoel laat me 99% niet in de steek.
Kortom dan koop je voor weinig een leuke M3/M5 etc van 2005 maarrrrrrrrrr je betaald per jaar of km een fee.
Joop schreef:Dat zijn de M-modellen van nu toch ook? Wellicht een tandje sportiever, maar ik vind bijvoorbeeld een E9x M3 nou niet echt het toonbeeld van (Motor)sport-auto. Het is gewoon een heerlijke GT (comfortabel en snel).
Echte motorsport georienteerde modellen gaan ze toch niet meer bouwen; dat is inmiddels wel een utopie geworden.
Er zijn meer dan 300 000 M modellen van de band gerold, zo exclusief zijn ze nietFerdinand schreef:Vind ik ook. M moet exclusief blijven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten