Joop schreef:Dat zijn de M-modellen van nu toch ook? Wellicht een tandje sportiever, maar ik vind bijvoorbeeld een E9x M3 nou niet echt het toonbeeld van (Motor)sport-auto. Het is gewoon een heerlijke GT (comfortabel en snel).
Echte motorsport georienteerde modellen gaan ze toch niet meer bouwen; dat is inmiddels wel een utopie geworden.
Wel mee eens..........een E9X M3 doet toch eigenlijk wat je van elke BMW zou moeten/mogen verwachten ( ik bedoel; daar staan ze toch voor?)
Dat rechtvaardigt de vraag wat het verschil is tussen een reguliere BMW en een ///M, de verschillen die er in het verleden duidelijk waren, lijken met elke nieuwe generatie verder te vervagen.
Gaan we straks ( met alles respect overigens) voor een 316 M een 118D M en weet ik wat nog meer, alles aan de M zeg maar, of kan je het beter gaan afschaffen ( marketing technisch zal het wel optie 1 worden, zie ook de het diesel M verhaal)
Bij algehele invoering gaat de exclusiviteit verloren, ook het M karakter gaat dan geheel verloren ( voor zo ver dat niet reeds het geval was, maar er reden er tenminste niet al te veel van, dat maakt het dan nog weer leuk).
Kortom; draaien ze daar in München niet door en draaien ze hun tot nog toe succesvolle strategie niet de nek om door maar zoveel mogelijk M producten in de markt te zetten?