Voor de 50 pk in de Passat is dat meer dan genoegwjn schreef:Mooi zo, zul je wel merken hoe goed die remmen. Nog steeds jammer dat die klauwen maar tot 330mm schijven aankunnen, anders had ik ze wel gehouden.
Op de RS4 komen Porsche 996 Turbo remklauwen (4-zuiger). Brackets worden gemaakt en de klauwen komen er in zwart op, zonder Porsche belettering uiteraard.
Ik vind wel dat de 996T remmen wat lang erover doen om warm te worden.wjn schreef:Mooi zo, zul je wel merken hoe goed die remmen. Nog steeds jammer dat die klauwen maar tot 330mm schijven aankunnen, anders had ik ze wel gehouden.
Op de RS4 komen Porsche 996 Turbo remklauwen (4-zuiger). Brackets worden gemaakt en de klauwen komen er in zwart op, zonder Porsche belettering uiteraard.
Ze noemen het niets voor niets ANKERS.Marc RS4 schreef:K was altijd wel te spreken over de RS remmen hoor,alleen ze zijn zo LOODZWAAR......
Vertragen....dat wel.
Sommige gebruiken deze klauwen ook onder hun Golf MKII:wjn schreef:Mooi zo, zul je wel merken hoe goed die remmen. Nog steeds jammer dat die klauwen maar tot 330mm schijven aankunnen, anders had ik ze wel gehouden.
Waarom zien we die platen hier dan niet??Kgroot.nl schreef:vandaag wat platen van de RS4 geschoten![]()
Past allemaal ook maar net heErik K. schreef:Sommige gebruiken deze klauwen ook onder hun Golf MKII:wjn schreef:Mooi zo, zul je wel merken hoe goed die remmen. Nog steeds jammer dat die klauwen maar tot 330mm schijven aankunnen, anders had ik ze wel gehouden.
Geduld .....Erik K. schreef:Waarom zien we die platen hier dan niet??Kgroot.nl schreef:vandaag wat platen van de RS4 geschoten![]()
Gebruikers op dit forum: Bjeffindividual, Erminio, erwin20vt, Fabian, SlowCo en 12 gasten