En dat moge zijn?allen schreef:Nandor gebruikt z'n Prius tenminste nog waar hij voor gemaakt is.

En dat moge zijn?allen schreef:Nandor gebruikt z'n Prius tenminste nog waar hij voor gemaakt is.
Nee, dat gaat niet met al die accu's achterin......geen ruimte genoeg.allen schreef:Z'n kinderen naar de zwemles rijden?
Welke stank rico ? Zeker in de auto geen last van...Rico schreef:Met 26000 km koos ik ook een benzine.. 35000/40000 km per jaar dan kom je in diesel toestanden.
Wat zijn je ervaringen eigenlijk met diesel Nandor ? Ik heb toen een poosje de 120d gereden, prima ding hoor, maar de motor (gebrek aan toeren en trekkracht boven de 4K toeren), het geluid, de stank.... voor mij geen diesel meer.
Er brandt 's ochtends een lampje op je dashboard, je moet tanken. Je rijdt naar een benzinestation, loopt vervolgens in de regen naar twee pompstellen verderop omdat bij jouw pomp uiteraard de plastic dieselhandschoenen op zijn. Vervolgens tank je, waarbij het altijd zo is dat er wat van die vieze dieseldrek over je auto of het puntje van je schoen druipt. Na het tanken haal je je hand uit dat vieze zweterige handschoentje, vervolgens was je je handen met zeep en ruiken ze de rest van de dag naar diesel.Rico schreef:Jelmer.. die vieze zurige stank.. als je de motor start... je de auto uit de garage rijd,, die stank die via de garagebinnendeur naar de bijkeuken trekt en gewoon nog een half uur in je huis blijft hangen.. (serieus).. Ik vind het een misselijkmakende stank en kan volgens mij nooit gezond zijn..
Met benzine auto's heb ik dit probleem nooit gehad.. maar toen ik de 120d hadgadverdamme
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot], wjt en 8 gasten