En dat moge zijn?allen schreef:Nandor gebruikt z'n Prius tenminste nog waar hij voor gemaakt is.
Nandor aan de daisel! What to buy
-
Dexter
Re: Nandor aan de daisel! What to buy
-
allen
Z'n kinderen naar de zwemles rijden? 
-
Dexter
Nee, dat gaat niet met al die accu's achterin......geen ruimte genoeg.allen schreef:Z'n kinderen naar de zwemles rijden?
- Peric
Dat gaat wel Dexter, want kinderen hebben nog niet zoveel hoofdruimte nodig. Het wordt anders als wij mee willen rijden.. 
- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2 & BMW 114i
Prius?
Wordt nog een verkoophit hiero
Maar doordat ik dit topic doorgelezen heb is mij een auto opgevallen. De 320d compact. Wist niet dat deze nog zo weinig waard waren...maar een leuker vervanger voor de Mini. Achterwielaandrijving, kwalitatief goed, 150 pk -> JD Chip -> 180pk/400Nm.
Wordt nog een verkoophit hiero
Maar doordat ik dit topic doorgelezen heb is mij een auto opgevallen. De 320d compact. Wist niet dat deze nog zo weinig waard waren...maar een leuker vervanger voor de Mini. Achterwielaandrijving, kwalitatief goed, 150 pk -> JD Chip -> 180pk/400Nm.
- Joy
Die blauwe 320td compact ken ik. Voorheen lag de auto bijna op de grond door verlaging die er nu niet meer opzit. Vorige eigenaar was een jonge kerel die naar mijn mening verder wel goed voor z'n spullen zorgt.
- Jelmer850i
Welke stank rico ? Zeker in de auto geen last van...Rico schreef:Met 26000 km koos ik ook een benzine.. 35000/40000 km per jaar dan kom je in diesel toestanden.
Wat zijn je ervaringen eigenlijk met diesel Nandor ? Ik heb toen een poosje de 120d gereden, prima ding hoor, maar de motor (gebrek aan toeren en trekkracht boven de 4K toeren), het geluid, de stank.... voor mij geen diesel meer.
118d (model 2007) of 120d, ik zou niet aan het oude model 118d beginnen dan altijd zoeken naar een 120d.
Verder heeft peugeot goeie diesels, het is alleen jammer dat de auto's niet zo goed rijden
Wat is je budget?
- RVV
Jelmer.. die vieze zurige stank.. als je de motor start... je de auto uit de garage rijd,, die stank die via de garagebinnendeur naar de bijkeuken trekt en gewoon nog een half uur in je huis blijft hangen.. (serieus).. Ik vind het een misselijkmakende stank en kan volgens mij nooit gezond zijn..
Met benzine auto's heb ik dit probleem nooit gehad.. maar toen ik de 120d had
gadverdamme 
Met benzine auto's heb ik dit probleem nooit gehad.. maar toen ik de 120d had
- Jelmer850i
Ok zou kunnen, ik heb de diesel niet binnen staan , eerst had ik hem wel in de garage, maar geen last gehad van stank.
- Snipe
Er brandt 's ochtends een lampje op je dashboard, je moet tanken. Je rijdt naar een benzinestation, loopt vervolgens in de regen naar twee pompstellen verderop omdat bij jouw pomp uiteraard de plastic dieselhandschoenen op zijn. Vervolgens tank je, waarbij het altijd zo is dat er wat van die vieze dieseldrek over je auto of het puntje van je schoen druipt. Na het tanken haal je je hand uit dat vieze zweterige handschoentje, vervolgens was je je handen met zeep en ruiken ze de rest van de dag naar diesel.Rico schreef:Jelmer.. die vieze zurige stank.. als je de motor start... je de auto uit de garage rijd,, die stank die via de garagebinnendeur naar de bijkeuken trekt en gewoon nog een half uur in je huis blijft hangen.. (serieus).. Ik vind het een misselijkmakende stank en kan volgens mij nooit gezond zijn..
Met benzine auto's heb ik dit probleem nooit gehad.. maar toen ik de 120d hadgadverdamme
Nou, díe stank dus..!
- Ar
- Auto: Prius
Wat dramatisch toch weer.
Dan leg je toch een paar handschoentjes in je auto.