Doe een goed bod!Pescatore schreef:130i, jonggebruikt
130i hardcore af fabriek, all the way, echter vanwege het prijskaartje een "no go".Andre schreef:Prachtig hoe renault deze auto op de markt brengt.
Je zou toch wensen dat er een 130i zo uitgevoerd zou worden. Wat verschrikkelijk mooi. Achterbank eruit 2 carbon race kuipen mooi kooi in het interieur weggebouwd. Brillant.
Keuze is moeilijk.
Als ik moet kiezen. De focus RS met de interieur van de renault.
Wat verschrikkleijk mooi die renault inside.
Goed he van Evo. Gisteren binnengekregen uit Engeland met het nieuws van gisteren!allen schreef:Er wordt niet gevraagd welke beter is, maar welke jij zelf liever hebt. Ik ga nu voor het slapen gaan even de test tussen deze twee wagens lezen om te kijken of ik de juiste keuze heb gemaakt.luco hornsveld schreef:Eigenlijk zijn ze niet te vergelijken.
De focus kan je gewoon bestellen en is een zeer snelle en ongetwijfeld een goede auto.
Van de megane komen er maar 10 naar nederland en zullen er zeer weinig mensen in kunnen rijden vanwege deze beperkte oplage.
Wat mij betreft de R26.R. De Ford heeft op een of andere manier geen enkele aantrekkingskracht op mij. Meerprijs wat mij betreft ook niet waard. Kan je beter een ST tunen lijkt het. De 130i bevalt overigens nog steeds. Sturen op vermogen met "all systems off" is wel lekker hoor! Heb echter misschien net ff wat meer venijn nodig in de achterkant.