Ik denk dat 't elkaar in de praktijk niet zo heel veel zal ontlopen.

Is niet gemeten met een rollenbank, maar met de G-tech meter van Edje.....gewoon op de weg dus.die cijfertjes op zo'n rollenbank over tussensprintjes, zegt toch niets over de werkelijke sprintjes .. ?
Ik denk dat dat voor jou best weleens mee kan vallen, ik heb ongeveer 325 pk en 450 Nm op 1230 kg.Ferdinand schreef:... ik durf nie meer ... een CSL. Beter is denk ik jij tegen opa. Chippie is leuk in een 135i, maar daarmee verzet je geen bergen. Ben bang dat mijn beemertje niet meekomt met dat geweld van jullie...
Opa, is die 325pk aan de wielen of op het blok? Ik vind het bijzondere prestaties (die uitdraai) bij 325kg/450Nm op 1230 kg. Je hebt winst op de eerste meters, maar daarna is de 4WD toch alleen maar extra vermogensverlies?Opa schreef:Ik denk dat dat voor jou best weleens mee kan vallen, ik heb ongeveer 325 pk en 450 Nm op 1230 kg.Ferdinand schreef:... ik durf nie meer ... een CSL. Beter is denk ik jij tegen opa. Chippie is leuk in een 135i, maar daarmee verzet je geen bergen. Ben bang dat mijn beemertje niet meekomt met dat geweld van jullie...
Nou is dat lagere gewicht wel leuk natuurlijk, maar hoe harder je rijdt, hoe minder 't gewicht mee gaat tellen....rechtuit dan natuurlijk.
Misschien dat dit 'm inspireert..Erik K. schreef:Dat lijkt mij ook best een leuk vergelijk, maar weet niet of M-Bitious daarvoor te porren is
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten