Ik denk dat 't elkaar in de praktijk niet zo heel veel zal ontlopen.
AC Schnitzer 135i vs BMW M3 vs chipped 335d & Golf MKII
- Ed vd Werken
- Auto: Subaru wrx
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Is niet gemeten met een rollenbank, maar met de G-tech meter van Edje.....gewoon op de weg dus.die cijfertjes op zo'n rollenbank over tussensprintjes, zegt toch niets over de werkelijke sprintjes .. ?
Misschien dat 't na deze filmpjes wat geloofwaardiger overkomt:
http://www.youtube.com/watch?v=lidJqse2VfY
http://www.youtube.com/watch?v=ciU6ozLVBIo
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Net gereden in de 135i Schnitzer van Ferdinand 8) Super snel, hangt goed aan het gas duurt heel even voordat de turbo erin komt en dan gaat die ook!
Even de performance box eraan gehangen en wat sprintjes gedaan.. let op het mijn eerste keer in een 135i dus moeilijk de balans te vinden maar uiteindelijk met DTC uit in 5,6 seconden op de 100
Super bakkie mooi geluid ook.. maar mijn Clubman stuurt toch echt strakker kan er niks aan doen.. maar het is wel zo! Misschien een ander onderstel doet wonderen maar het M-onderstel is mij te soft! Maar dat is persoonlijk.
Die 4,8 seconden is moeilijk te halen, ik merk dat ook met de Dax, kom niet verder dan 5,1 seconden, veel oefenen en wat koppelings platen verder moet het vast wel lukken
Die uitlaat ziet er echt niet uit Ferdinand
effe het sierstukje eraf schroeven en klaar of de BMW Performance uitlaat eronder hangen!
Iemand een Schnitzer uitlaat kopen?
Even de performance box eraan gehangen en wat sprintjes gedaan.. let op het mijn eerste keer in een 135i dus moeilijk de balans te vinden maar uiteindelijk met DTC uit in 5,6 seconden op de 100
Super bakkie mooi geluid ook.. maar mijn Clubman stuurt toch echt strakker kan er niks aan doen.. maar het is wel zo! Misschien een ander onderstel doet wonderen maar het M-onderstel is mij te soft! Maar dat is persoonlijk.
Die 4,8 seconden is moeilijk te halen, ik merk dat ook met de Dax, kom niet verder dan 5,1 seconden, veel oefenen en wat koppelings platen verder moet het vast wel lukken
Die uitlaat ziet er echt niet uit Ferdinand
Iemand een Schnitzer uitlaat kopen?
- Sperdy
@opa
Die Subaru is veel te snel
dat wordt stof bijten voor mijn 135i Schnitseltje. La ma zitten ... lol
@hans
Ja was lachen. 't Is een ware kunst om supersnel van 0 tot 100 te gaan, maar na een paar keer oefenen haalde je er steeds tienden van secondes af!
Schnitsel uitlaat niet mooi ??
Ik vind 'm de allermooiste die er is! Maar, omdat ik niet alles voor mijzelf wil houden, is die inderdaad te koop (E 2.980,-)*
*Da's alleen het sierstuk.
Die Subaru is veel te snel
@hans
Ja was lachen. 't Is een ware kunst om supersnel van 0 tot 100 te gaan, maar na een paar keer oefenen haalde je er steeds tienden van secondes af!
*Da's alleen het sierstuk.
- frank de jonge
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ik denk dat dat voor jou best weleens mee kan vallen, ik heb ongeveer 325 pk en 450 Nm op 1230 kg.Ferdinand schreef:... ik durf nie meer ... een CSL. Beter is denk ik jij tegen opa. Chippie is leuk in een 135i, maar daarmee verzet je geen bergen. Ben bang dat mijn beemertje niet meekomt met dat geweld van jullie...
Nou is dat lagere gewicht wel leuk natuurlijk, maar hoe harder je rijdt, hoe minder 't gewicht mee gaat tellen....rechtuit dan natuurlijk.
- Sperdy
Die ACS uitlaat is Art Deco, Op-Art en Surrealisme tegelijk! Je moet deze vormgeving leren waarderen. Ik was er gelijk verliefd op mijn Schnitsel ..
.. maar, als iemand 'm wil hebben, da's bespreekbaar.
(Hans vertelde mij gisteren dat ik dat foeilelijke ACS sierstuk er gewoon vanaf kan halen, blijven er gewoon twee pijpjes over. Ik ga binnenkort naar Kwik Fit voor deze klus..)
Er komt trouwens een nieuwe onder, deze:
ACS135i alternatief sierstuk
[img:340:256]http://nl.gizmodo.com/wp-content/upload ... itlaat.jpg[/img]
(Hans vertelde mij gisteren dat ik dat foeilelijke ACS sierstuk er gewoon vanaf kan halen, blijven er gewoon twee pijpjes over. Ik ga binnenkort naar Kwik Fit voor deze klus..)
Er komt trouwens een nieuwe onder, deze:
ACS135i alternatief sierstuk
[img:340:256]http://nl.gizmodo.com/wp-content/upload ... itlaat.jpg[/img]
- frank de jonge
-
Harrie
Opa, is die 325pk aan de wielen of op het blok? Ik vind het bijzondere prestaties (die uitdraai) bij 325kg/450Nm op 1230 kg. Je hebt winst op de eerste meters, maar daarna is de 4WD toch alleen maar extra vermogensverlies?Opa schreef:Ik denk dat dat voor jou best weleens mee kan vallen, ik heb ongeveer 325 pk en 450 Nm op 1230 kg.Ferdinand schreef:... ik durf nie meer ... een CSL. Beter is denk ik jij tegen opa. Chippie is leuk in een 135i, maar daarmee verzet je geen bergen. Ben bang dat mijn beemertje niet meekomt met dat geweld van jullie...
Nou is dat lagere gewicht wel leuk natuurlijk, maar hoe harder je rijdt, hoe minder 't gewicht mee gaat tellen....rechtuit dan natuurlijk.
- Erik K.
- frank de jonge
- Sperdy
dat kan Frank, er zijn filmpjes van met de BMW van Erik
. Trouwens, zijn we inmiddels al niet met z'n vijven? Dan moeten we de A4 huren en afsluiten tussen de schiphol tunnel en knooppunt badhoevendorp. Vijf baans naast elkaar, en hupsakee: plankgas! 
Trouwens, die Avatar met die prachtige sierstuk van AC Schnitsel heeft zijn langste tijd wel gehad, eens kijken of er nog wat anders is ... moment ...
Trouwens, die Avatar met die prachtige sierstuk van AC Schnitsel heeft zijn langste tijd wel gehad, eens kijken of er nog wat anders is ... moment ...
- frank de jonge
- Sperdy
Misschien dat dit 'm inspireert..Erik K. schreef:Dat lijkt mij ook best een leuk vergelijk, maar weet niet of M-Bitious daarvoor te porren is
http://www.youtube.com/watch?v=r31eVKNtNoc&feature=user
Jouw nieuwe avatar inspireert ook Erik