Aardige rondetijd trouwens, ms moet ik daar ook maar eens een keer met je over babbelen

Kan niet i.v.m. motormanagement. Als de lambda sensor hetzelfde meet voor als achter de kat, raakt hij in de war.MartijnGizmo schreef:Waarom laat je de kat niet meteen weg?
Dit verklaart waarom mijn 328i daar al een maand werkloos in de loods staat te wachtenTristan schreef:Nieuwe blok van BMW staat nu bij MDM om ingebouwd te worden. Dit is een test blok van BMW zelf die max. 2000km gelopen heeft. Nu is men bezig om alle aanbouwdelen over te zetten. Als dat gereed is gaat er een ander uitlaatsysteem onder incl. spruitstuk en racekat. Waarschijnlijk hebben we dan geen problemen meer met de standaard katalysator.
Nieuwe motor zit erin. Alleen nu het uitlaatsysteem nog.highperformance schreef:Hoe is het met de auto?
Om half 8 probeerde ik naar huis te komen, deed een uur van Zandvoort naar Heemstede.Luco schreef:Mooi dat die nu goed loopt![]()
We wilden nog komen kijken, maar hoorde op de radio om 10 uur al ellenlange files richting zandvoort, dus volgende keer maar.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 8 gasten