En dan ga je hem een keer 's middags lekker uitlaten, staat er 's avonds politie voor de deur om eens lekker tegen je aan te zeuren over verantwoordelijk rijgedrag enzoMaik schreef::shakeit: En dan NOG iets groener!!
Maik schreef:Mwah, tikkie te zwaar (gietijzeren onderblok) en te weinig koppel in het middengebied......
En een tikkie te duur
Zelfs nieuwe motor- en transmissiesteunen helpen om auto’s zuiniger te maken. Ze kunnen balansassen uit de motor verbannen.
Clastres is geen twijfel meer voor jou. Is al een tijdje volgeboekt.Stéphane schreef:Clastres is nog twijfel voor mij, afgezien van of het al volgeboekt is of niet trouwens
OK! Zoals gezegd: Ik ben benieuwd!Maik schreef:Stéphane, ik HOOP dat ik de z22se uiteindelijk net zo lekker aan het gas kan gaan laten hangen als de rover K... ik denk dus niet dat het erg snel een te zenuwachtig torretje gaat worden, standaard is deze motor zooo ontzettend lamlendig... maar we gaan het meemaken.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Cuprafan_123, Eric Z, EvdP, Joost H., Luco, Murena, RJK, SAH, Ti-Tourist (Erik) en 2 gasten