Tijd om Neelie eens wakker te schudden.

Ogen open houden en gelijk omgekeerd natuurlijkallen schreef:Ben ik nou gek of laat jij je spullen gewoon onbemand achter?!
Ja, zoiets had ik ook al dus daarom heb ik het zo in het filmpje laten zittengerard lubbe schreef:Elise maakt een lekker soundje maar die fietser spant de kroon.
Dat is voor aanpassing van S1 Elise naar S2 Elise, waar deze dempers standaard onder zitten.R.J schreef:Alleen een vraagje, waar zijn die brackets voor?
Nee, ik houd deze gewoonChristoph schreef:Hij gaat dus niet weg?
Geen kwestie van dromen, hoor. Meer een kwestie van keuzes en prioriteitenTom Westendorp schreef:Je moet wat te dromen over houden he
Ben ik even aan het uitzoeken. Hoor je nogTommy schreef:netjes, btw in hoeverre is dit spul weer anders dan dat van een speedster? (bilstein+eibach) Aangezien dat onderstel af fabriek behoorlijk belabberd is. Huge floatiness zeg maar.
En hier nog wat aanvullende informatie: http://www.bell-colvill.co.uk/admin/lot ... S/4489.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;They have different lengths, damping and spring rates, so quite different
Als de leverancier zegt dat ze anders zijn, neem ik aan dat ze anders zijnStefan R schreef:Volgens mij zijn ze van een S2 en een Speedster uitwisselbaar, dus ik ben benieuwd hoe verschillend ze écht zijn.......
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], EricYellow, JdvPolo, Joël D., Majestic-12 [Bot], ron36, SlowCo, Will F., WillemBoer en 8 gasten