Gas, de prijzen.
-
Wimo
- Berichten: 2989
- Lid geworden op: 10 jul 2009, 00:31
Re: Gas, de prijzen.
Ja, vooral handig in de winter.
-
Onlinesmiley
- Berichten: 10107
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: Gas, de prijzen.
Gaat jouw thuisaccu de handelsmarkt op komende herfst/winter Elise, of is het (terugverdienen als je het zo mag noemen) meer op zomer besparing gericht?
- Arthur
- Berichten: 44720
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.52
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Gas, de prijzen.
Waar een mens al niet vrolijk van wordt… herstel; bijzonder vrolijk 
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, beske, Bing [Bot], EricYellow, Fabian, k33z, Rivanov, Semrush [Bot] en 16 gasten
