Gas, de prijzen.

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Wimo
Berichten: 2989
Lid geworden op: 10 jul 2009, 00:31

Re: Gas, de prijzen.

Bericht door Wimo » 24 jun 2026, 12:06

Ja, vooral handig in de winter.

Online
Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 10107
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Gas, de prijzen.

Bericht door smiley » 24 jun 2026, 13:01

Gaat jouw thuisaccu de handelsmarkt op komende herfst/winter Elise, of is het (terugverdienen als je het zo mag noemen) meer op zomer besparing gericht?

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 44720
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.52
Locatie: Boven Barcelona

Re: Gas, de prijzen.

Bericht door Arthur » 24 jun 2026, 13:43

Waar een mens al niet vrolijk van wordt… herstel; bijzonder vrolijk :stom:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, beske, Bing [Bot], EricYellow, Fabian, k33z, Rivanov, Semrush [Bot] en 16 gasten