Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
tomgtr

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door tomgtr » 30 aug 2025, 12:11

Ja joh, het is 2025, er zijn ook wat rechtsere programma’s tegenwoordig. Maar wie willen deze engnekken nog in programma? Er was een aardige podcast met Baudet en Genee. Maar goed, als je deze lieden op tv wenst hebben ze vast wel wat eigen kanaaltjes, maar ik wordt echt niet heel vrolijk van de meeste types die je op tv wenst. Heel zachtjes uitgedrukt. Het is in elk geval prettig dat je het artikel even quote. M’n facebook feed wil ik niet graag vervuilen met die bagger.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 30 aug 2025, 12:23

Graag gedaan ;-)

Zonder gekheid : het is totaal eenzijdig geneuzel bij de NPO, met hun experts en deskundigen

Mijn punt , gisteren met een maat van me (72 en 3 bioscopen ) een biertje gedronken . Die vind t linker verhaal ook allemaal niks en wil voor t eerst in zn leven PVV stemmen( VVD er in hart en nieren en eerlijk gezegd beïnvloedt hij mij ook om weer VVD te stemmen) , maar hier is VVD bij bepaalde DFers ook het begin van het eind

Ik denk dat ik nog gewoon voor Dilan ga

Tom

Bericht door Tom » 30 aug 2025, 14:56

Het partijprogramma van de VVD vind ik over het algemeen altijd prima in de oren klinken. Het lijkt allemaal weloverwogen: werken moet lonen, ondernemers en innovatie zijn belangrijk, strenger asielbeleid, marktwerking ipv sturing via overheid. Allemaal zaken die mij aanspreken.

Maar dan, wat krijg je met de VVD? Méér EU, meer regeltjes (uit de EU), meer asiel (al tig keer gebleken dat de VVD helemaal niet streng is op asiel; of geloof je het deze keer wel?). De VVD ligt in bed met D66, met de EU, met het WEF, met een NATO die een oorlogseconomie nastreeft. Werken moet lonen? Dat krijg je enkel voor elkaar als je geen oorlog gaat voeren (reken eens uit wat die 5% NATO norm voor impact gaat hebben, Arno Wellens had er laatst een artikel over), stopt met asiel en linkse hobby's en flink met de bezem door het hele ambtenarenapparaat gaat.

jos_br

Bericht door jos_br » 30 aug 2025, 18:49

VVD, weg ermee, wat een rubberen rug partij is dat gebleken. Compleet onbetrouwbaar.......

Jos.

Elise

Bericht door Elise » 30 aug 2025, 18:49

Tom schreef: 30 aug 2025, 14:56 Het partijprogramma van de VVD vind ik over het algemeen altijd prima in de oren klinken. Het lijkt allemaal weloverwogen: werken moet lonen, ondernemers en innovatie zijn belangrijk, strenger asielbeleid, marktwerking ipv sturing via overheid. Allemaal zaken die mij aanspreken.

Maar dan, wat krijg je met de VVD? Méér EU, meer regeltjes (uit de EU), meer asiel (al tig keer gebleken dat de VVD helemaal niet streng is op asiel; of geloof je het deze keer wel?). De VVD ligt in bed met D66, met de EU, met het WEF, met een NATO die een oorlogseconomie nastreeft. Werken moet lonen? Dat krijg je enkel voor elkaar als je geen oorlog gaat voeren (reken eens uit wat die 5% NATO norm voor impact gaat hebben, Arno Wellens had er laatst een artikel over), stopt met asiel en linkse hobby's en flink met de bezem door het hele ambtenarenapparaat gaat.
Precies, sinds 2010 (Rutte I) heeft de VVD altijd in de regering gezeten en kijk even hoe we er voor staan in 15 jaar tijd met de VVD?
Altijd een mooi partijprogramma bij de VVD, maar in werkelijkheid zijn we met de VVD altijd het braafste jongetje van de klas geweest en hebben ze voor de volle 100% het voorgeschreven beleid van de EU uitgevoerd.
Een stem op de VVD is een stem voor méér Europa, een verloren stem.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 30 aug 2025, 19:04

VVD had nooit de koers van DDR66 uit moeten gaan. En van bovenstaande ben ik me ook zeker bewust. Maarja zoveel keus is er verder voor mij niet:
PVV-->FvD....

Elise

Bericht door Elise » 30 aug 2025, 20:01

Robin schreef: 30 aug 2025, 19:04 VVD had nooit de koers van DDR66 uit moeten gaan.
VVD vaart niet de DDR66 koers, VVD vaart de ALDE party koers (waar ze inderdaad samen optrekken met D66) en de Renew Europe koers.
Het maakt ook geen zak uit of je VVD of D66 stemt, je krijgt bij beide uiteindelijk hetzelfde. En dat geldt zo'n beetje voor alle pro EU partijen hier in Nederland, dan gaat het lokale/Nederlandse partijprogramma gewoon de prullenbak in, want het lokale Nederlandse beleid wordt gewoon gedicteerd door de EU. Ze zijn allemaal het braafste jongetje van de klas...... (die hier onderling ruzie mogen maken over de details).

Plaats reactie