Hielke schreef:RVV schreef:Hielke schreef:Verveling misschien.
Een continue gebedel om erkenning voor hun wagenkeuze zeker. Het lijkt er zeer sterk op dat ze zonder de erkenning en goedkeuring van anderen niet achter hun eigen wagenkeuze kunnen staan. Ik vind dit jammer, het doet aan het forum af.
Zie het probleem niet zo Hielke.. je hoeft het niet te lezen hé.
Als je je niet aangesproken voelt hoef je dit draadje ook niet te volgen Rico. Maar zo gaat het de laatste tijd met de actieve draadjes. Ze zijn BMW gerelateerd. En de DF moderators doen er superaktief aan mee om het zo te maken.
Moet ik maar ophouden als me dit niet zint? Want die frustratie die ik zelf heb benoemd en besproken, heeft alles met jullie opstelling te maken.
Opzich voel ik me niet aansproken, ik heb het zelden over mij eigen (huidige) auto en wat een gemiddelde DF'er er van vind maakt me ook niet zoveel uit eerlijk gezegd.
Van mij hoef je nergens mee op te houden hoor. Je mag van mij gewoon kritiek leveren op de door jouw gestelde problematiek (die ik dan niet echt zie). Ik spreek trouwens nooit iemand aan over wat hij post op het forum. (in de zin van dat ik het niet wil ofzo).
Misschien is het omdat een BMW rijder bovengemiddeld trots is op zijn auto? Maar wat dan nog. Dat mag toch? Maar wat wil je dan? Dat wij zeggen "foei BMW rijder, je mag niet blij en trots zijn op je auto!"
Leven en laten leven beste Hielke.