Ik heb niks meer met BMW.

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie

BMW?

Ik ben er doodziek van!
44
60%
Ik buk graag.
29
40%

Totaal aantal stemmen: 73

ErikS

Re: Ik heb niks meer met BMW.

Bericht door ErikS » 12 jul 2011, 13:05

Ti-Tourist (Erik) schreef:Er was eens.......... een tijd dat het bij DF echt om Driving-Fun ging. Er waren circuitdagen, toerritten en andere aparte tripjes. En daar maakte het geen zak uit wat je reed, als je maar lol had. Discussies op het forum gingen er vooral om hoe & waar je plezier kon hebben in het rijden. Enthousiasme was er voor (bijna) alles, of in ieder geval meer respect.

En dan zijn er hedentendage dit soort draadjes. BMW-fundamentalisten en rebellen van andere merken roepen om het hardst dat juist zij gelijk hebben. Resultaat: Overloos gel*l van de bovenste plank.

Niks meer met BMW...... niks meer met DF (buiten de artikelen op de homepage & active) geloof ik.

Wat een onzin.

:mrgreen:

ErnstV

Bericht door ErnstV » 12 jul 2011, 13:22

Hielke schreef:Zo kun je het ook interpreteren :tooth:

Over die saaie burgerbakken bij alle dealers behalve bij de BMW dealer. Ik zat laatst (zonet) even op de website van DeBeier te kijken en wat schetst m'n verbazing. Geen enkele M! Niet nieuw en niet gebruikt. Wel veel boten en koffiemolens. De M voor Middelmatigheid? Hoe zit dat. Bij wie moet je nou zijn voor de spannende BMW's?

Kijk, we moeten wel traffic blijven genereren natuurlijk :blink:
Tja, die ene M heb ik nu ;-)

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 12 jul 2011, 13:26

@ Ti Tourist. Je hebt 'n punt hoor.

Maar zie 't ook zo. Ik wou wel dat ik de centen had voor'n 458(een witte graag). En je ziet/zag me nooit meer op DF(BMW en rwd verdedigen ) . Ik heb dan wel wat beters te doen, ofzo. :kikker:

Harrie

Bericht door Harrie » 12 jul 2011, 13:40

Robin schreef:@ Ti Tourist. Je hebt 'n punt hoor.

Maar zie 't ook zo. Ik wou wel dat ik de centen had voor'n 458(een witte graag). En je ziet/zag me nooit meer op DF(BMW en rwd verdedigen ) . Ik heb dan wel wat beters te doen, ofzo. :kikker:
Zal ik Hielke voor zijn...... :wink:

Dus je zit eigenlijk op DF uit verveling....omdat je BMW gewoonweg niet voldoende voldoening geeft.....aldus Hielke?

Alleen Hielke kan het veel leuker vertellen/schrijven.

Andre

Bericht door Andre » 12 jul 2011, 13:54

Jullie bashen maar even door. Ik zal die 1M straks es even weer een slinger geven.

Hielke

Bericht door Hielke » 12 jul 2011, 13:58

Verveling misschien.

Een continue gebedel om erkenning voor hun wagenkeuze zeker. Het lijkt er zeer sterk op dat ze zonder de erkenning en goedkeuring van anderen niet achter hun eigen wagenkeuze kunnen staan. Ik vind dit jammer, het doet aan het forum af.

dvh

Bericht door dvh » 12 jul 2011, 13:58

ErikS schreef:
Ti-Tourist (Erik) schreef:Er was eens.......... een tijd dat het bij DF echt om Driving-Fun ging. Er waren circuitdagen, toerritten en andere aparte tripjes. En daar maakte het geen zak uit wat je reed, als je maar lol had. Discussies op het forum gingen er vooral om hoe & waar je plezier kon hebben in het rijden. Enthousiasme was er voor (bijna) alles, of in ieder geval meer respect.

En dan zijn er hedentendage dit soort draadjes. BMW-fundamentalisten en rebellen van andere merken roepen om het hardst dat juist zij gelijk hebben. Resultaat: Overloos gel*l van de bovenste plank.

Niks meer met BMW...... niks meer met DF (buiten de artikelen op de homepage & active) geloof ik.

Wat een onzin.
:mrgreen:
Ti-tourist heeft een punt.
Nu heb ik deze tijd nooit mee mogen maken op DF..
Jammer, want het klinkt wel gezellig...

Niet dat ik deze vermakelijke noncense discussies niet leuk vind om te lezen, het heeft verder weinig meer met driving fun te maken.

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 12 jul 2011, 14:08

Ti-tourist heeft zeker een punt, een half jaar terug ging het hier de helft van de tijd nog over trackday's. Dat begint zeker de laatste maand toch wel onder te sneeuwen met 1M en wel/geen BMW geneuzel.

Leuk om die eeuwig durende discussie te lezen, maar ik ben inmiddels weer toe aan een nieuw onderwerp :lol:

RVV

Bericht door RVV » 12 jul 2011, 14:09

Hielke schreef:Verveling misschien.

Een continue gebedel om erkenning voor hun wagenkeuze zeker. Het lijkt er zeer sterk op dat ze zonder de erkenning en goedkeuring van anderen niet achter hun eigen wagenkeuze kunnen staan. Ik vind dit jammer, het doet aan het forum af.

Zie het probleem niet zo Hielke.. je hoeft het niet te lezen hé.

Hielke

Bericht door Hielke » 12 jul 2011, 14:16

RVV schreef:

Als je je niet aangesproken voelt hoef je dit draadje ook niet te volgen Rico. Maar zo gaat het de laatste tijd met de actieve draadjes. Ze zijn BMW gerelateerd. En de DF moderators doen er superaktief aan mee om het zo te maken.

Moet ik maar ophouden als me dit niet zint? Want die frustratie die ik zelf heb benoemd en besproken, heeft alles met jullie opstelling te maken.

Andre

Bericht door Andre » 12 jul 2011, 14:17

Even wat anders.

Ik heb gisteravond 4 glazen dubbelfriss genuttigt. Er stond op minder zoet. Denk das goed. Maar nu ik vandaag naar me pens kijk lijkt het wel dat ik een zwemband draag.

RVV

Bericht door RVV » 12 jul 2011, 14:31

Hielke schreef:
RVV schreef:

Als je je niet aangesproken voelt hoef je dit draadje ook niet te volgen Rico. Maar zo gaat het de laatste tijd met de actieve draadjes. Ze zijn BMW gerelateerd. En de DF moderators doen er superaktief aan mee om het zo te maken.

Moet ik maar ophouden als me dit niet zint? Want die frustratie die ik zelf heb benoemd en besproken, heeft alles met jullie opstelling te maken.
Opzich voel ik me niet aansproken, ik heb het zelden over mij eigen (huidige) auto en wat een gemiddelde DF'er er van vind maakt me ook niet zoveel uit eerlijk gezegd.

Van mij hoef je nergens mee op te houden hoor. Je mag van mij gewoon kritiek leveren op de door jouw gestelde problematiek (die ik dan niet echt zie). Ik spreek trouwens nooit iemand aan over wat hij post op het forum. (in de zin van dat ik het niet wil ofzo).

Misschien is het omdat een BMW rijder bovengemiddeld trots is op zijn auto? Maar wat dan nog. Dat mag toch? Maar wat wil je dan? Dat wij zeggen "foei BMW rijder, je mag niet blij en trots zijn op je auto!"

Leven en laten leven beste Hielke.

Harrie

Bericht door Harrie » 12 jul 2011, 14:32

Andre schreef:Even wat anders.

Ik heb gisteravond 4 glazen dubbelfriss genuttigt. Er stond op minder zoet. Denk das goed. Maar nu ik vandaag naar me pens kijk lijkt het wel dat ik een zwemband draag.

uhh..hangbuikzwijntje van toepassing? :lollerdelol: :lollerdelol:
Laatst gewijzigd door Harrie op 12 jul 2011, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.

dvh

Bericht door dvh » 12 jul 2011, 14:33

Richardt. schreef:Ti-tourist heeft zeker een punt, een half jaar terug ging het hier de helft van de tijd nog over trackday's. Dat begint zeker de laatste maand toch wel onder te sneeuwen met 1M en wel/geen BMW geneuzel.

Leuk om die eeuwig durende discussie te lezen, maar ik ben inmiddels weer toe aan een nieuw onderwerp :lol:

Zo laat ik mijn enthosiasme over mijn el cheapo Clio maar achterwegen.
Het rijgedrag is super, heb sinds tijden weer eens wat binnenwegen genomen, puur voor de fun.
Alleen het is geen 1M... Dus ja.. Hou ik mn mond maar :tooth:

Luco

Bericht door Luco » 12 jul 2011, 14:36

dvh schreef:
Richardt. schreef:Ti-tourist heeft zeker een punt, een half jaar terug ging het hier de helft van de tijd nog over trackday's. Dat begint zeker de laatste maand toch wel onder te sneeuwen met 1M en wel/geen BMW geneuzel.

Zo laat ik mijn enthosiasme over mijn el cheapo Clio maar achterwegen.
Het rijgedrag is super, heb sinds tijden weer eens wat binnenwegen genomen, puur voor de fun.
Alleen het is geen 1M... Dus ja.. Hou ik mn mond maar :tooth:
Je bent niet de enige :kikker:
Is echt een bmw forum aan het worden, jammer.
Zelfs de nieuwsberichten zijn gekleurd.

Hielke

Bericht door Hielke » 12 jul 2011, 14:41

Andre schreef:Even wat anders.

Zo de auto zo z'n baas moet je maar denken.

Ik heb het over heg gewicht van de Porsche op de achteras. Niet dat je denkt dat ik kritiek op een element van de 1M heb. Het kan zomaar verkeerd begrepen worden tegenwoordig.

RVV

Bericht door RVV » 12 jul 2011, 14:42

http://www.driving-fun.com/forum/search ... d=newposts" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Van de laatste 15 draadjes gaan er 1 specifiek over een BMW model. En deze discussie dan.

Michel P

Bericht door Michel P » 12 jul 2011, 14:46

Mooi man dat gejank.......... ik durf ook niets meer over mijn Prius te schrijven, laat staan mijn Exige :zwijntje: Zijn namelijk niet halal/kosher, alleen BMW is halal/kosher op de DF :roflol:

Michel

Luco

Bericht door Luco » 12 jul 2011, 14:47

RVV schreef:http://www.driving-fun.com/forum/search ... d=newposts" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Van de laatste 15 draadjes gaan er 1 specifiek over een BMW model. En deze discussie dan.
Hoe gekleurd wil je het hebben???????????????????????????????????????????????????
http://www.driving-fun.com/2097/home/sp ... eters.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Harrie

Bericht door Harrie » 12 jul 2011, 14:47

Moet ik Rico toch gelijk geven over die eerste 15 draadjes. het is eigenlijk nog erger als je op die link klikt.

Zie je daar boven de marketplace staan, 4 van de 5 auto die daar op staan zijn mensen die juist van zijn BMW af willen. :tong:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 12 jul 2011, 14:48

M'n vrouw heeft net'n redelijke koffer gekocht, een roze(...) , was in de aanbieding. Ik zojuist mee voor die onzin. 5 tientjes heeft ze betaald. Ik had al gauw 't dubbele uitgegeven. Gelukkig let zij op de centen en ik soms minder. Weer minimaal 5 tientjes bespaard. Zag me daar toch 'n paar hippe koffers van 389,-. Mij niet gezien.

*pakt consumentengids erbij om te zien of ie de juiste koop heeft gedaan*
Laatst gewijzigd door Robin op 12 jul 2011, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Hielke

Bericht door Hielke » 12 jul 2011, 14:48

RVV schreef:http://www.driving-fun.com/forum/search ... d=newposts" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Helemaal niks aan de hand dus.

Updaten jullie het aantal 1M tests nog even van 12 naar 14 aub. De verslagen van Perry en Andre zijn er inmiddels ook bij gekomen.

Michel P

Bericht door Michel P » 12 jul 2011, 14:49

Michel P schreef:Las in de staats courant dat BMW NL 51% van de aandelen van DF heeft overgenomen, dus dat verklaart een hoop :wave:

Michel
Of dit forum krijgt subsidie van een multiculti knuffel club :kikker:

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =2&t=23178" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat is het Rico....... :zwijntje:

Rupie

Bericht door Rupie » 12 jul 2011, 14:52

Ik heb niks meer te melden in dit draadje maar ik denk dat het een mooie afspiegeling van DF is. TiTourist, als je vooral de homepage bezoekt doe je precies wat DF wil. Zo zie je maar, alles heeft een doel :zwijntje:

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 12 jul 2011, 14:54

Old times, hell yeah dat was nog eens lachen.. gelukkig hebben we de video's nog !!!!!

Blij dat een kleine groep nog steeds met regelmaat bij elkaar komt, nu al weer zin in zaterdag.. :hangloose:

Plaats reactie