Ik heb niks meer met BMW.
-
Ik heb niks meer met BMW.
Laat het hier weten!
Ik word doodziek van de 1M, 320i M en weet ik veel wat voor topics!
Kom hier in opstand en laat weten dat de wereld NIET om BMW draait!
Laten we hier 300 + pagina's vullen over echte auto's. Dus geen BMW waarvan de balans niet klopt, waar geen fatsoenlijke motor in zit, die niet standaard geleverd wordt met sper en waar geen zuigende motor in zit.
Heb jij dus een echte auto, zeg een Clio RS, een GT3-RS (RS dus!), een Exige, een Elise, een Evo die gaat, een 106 Rallye, schreeuw het hier van de daken!
Vertel dat je zo blij bent met je auto, dat je er een besteld hebt (van mijn part bij de occasions boer!), dat het gewoon echt goed is! Laat weten dat je een echte autoliefhebber bent!
Ik word doodziek van de 1M, 320i M en weet ik veel wat voor topics!
Kom hier in opstand en laat weten dat de wereld NIET om BMW draait!
Laten we hier 300 + pagina's vullen over echte auto's. Dus geen BMW waarvan de balans niet klopt, waar geen fatsoenlijke motor in zit, die niet standaard geleverd wordt met sper en waar geen zuigende motor in zit.
Heb jij dus een echte auto, zeg een Clio RS, een GT3-RS (RS dus!), een Exige, een Elise, een Evo die gaat, een 106 Rallye, schreeuw het hier van de daken!
Vertel dat je zo blij bent met je auto, dat je er een besteld hebt (van mijn part bij de occasions boer!), dat het gewoon echt goed is! Laat weten dat je een echte autoliefhebber bent!
- dvh
Re: Ik heb niks meer met BMW.
C1 powerrrrrrrr 
-
Social experiment Ruben?

-
C4 zeker..dvh schreef:C1 powerrrrrrrr

-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Ben erg tevreden met mijn Cupra
Waar gaat dit topic eindigen?

Waar gaat dit topic eindigen?
- Robertdj
Tss, elite club. 

- stefan740
Maar de wereld draait toch om BMW's? 

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
BMW staat toch voor: Brings Me Women ?
@Ruben, gewoon eens proberen man.....
@Ruben, gewoon eens proberen man.....

- Robin Hartog
Oh dear, this should be fun..... 

- Michel P
Keer flink van bil wil wel eens helpen Ruben
En een leuke auto kan ook een BMW zijn, voor sommigen hier is het alleen BMW, prima leven en laten leven.
Michel

En een leuke auto kan ook een BMW zijn, voor sommigen hier is het alleen BMW, prima leven en laten leven.
Michel
-
I know right....Robin Hartog schreef:Oh dear, this should be fun.....
- GTRene
der zijn ook draadjes speciaal voor het leuke spul maar daar reageer jij mar erg weinig...
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... start=1975" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
ik dump er vrij veel, moet je natuurlijk wel opletten en meewerken
of hier
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 40#p774840" onclick="window.open(this.href);return false;
en zo heb ik vele speciale engelse lightweight draadjes waar jij ook je nieuws kan brengen
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... start=1975" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
ik dump er vrij veel, moet je natuurlijk wel opletten en meewerken

of hier
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 40#p774840" onclick="window.open(this.href);return false;
en zo heb ik vele speciale engelse lightweight draadjes waar jij ook je nieuws kan brengen
- Snipe
Hé, dat is handig. Al het geleuter over niet-BMW's in één topic 

-
Optie 2 gekozen? Dit is jouw website!
-
Als autoliefhebber kun je niet om bmw heen, maar er is meer op de wereld.
Merkje wat erop staat boeit me weinig.
Die lijst van Evo bevat allerhande spul, kan ik mij wel in vinden (los van de volgorde).
Merkje wat erop staat boeit me weinig.
Die lijst van Evo bevat allerhande spul, kan ik mij wel in vinden (los van de volgorde).
-
Ik heb een mercedes vito met 204 pk. Ding gaat met een jesus gang jonghu.
- Knot
Aygo4life!
Bij trappen nogsteeds 1 op 15... ding doet t gewoon en kost geen 6000 euro per jaar aan onderhoud!
Bij trappen nogsteeds 1 op 15... ding doet t gewoon en kost geen 6000 euro per jaar aan onderhoud!
- dvh
Zo'n Aygo/C1 rijdt gewoon z'n teller rond !
Dat zie ik hier maar enkele nadoen..
Dat zie ik hier maar enkele nadoen..
- Knot
Idd, 180 haalbaar en 170 op de klok.. De M5 komt er bijna maar draait m niet door de plaat uit.
Maargoed, auto's zijn sowieso niks, duurt allemaal f*cking lang voordat je op de 200 zit.
Maargoed, auto's zijn sowieso niks, duurt allemaal f*cking lang voordat je op de 200 zit.
- Petrolhead Tom
Panda power!!!!
- dvh
In de C1 kun je daar lang op wachtenKnot schreef:Idd, 180 haalbaar en 170 op de klok.. De M5 komt er bijna maar draait m niet door de plaat uit.

-
Ruben for President
Alle automotive non-info handig gebundeld.
Alle automotive non-info handig gebundeld.

- Macboy
ALLEMAAL AAN DE DRIEKWART BROEK MET BLAUWE SOKKEN !
Bedoel je dat ?
Bedoel je dat ?
-
Als je mij ziet lopen met een groen geruite broek en roze sokken en een oranje polo erboven uit dan rij ik geen bmw meer.

- markk
De keuze opties waren beperkt, uiteindelijk toch maar gekozen dat ik er niets mee heb met die BMW's.
Ik heb wel nog een paar "disclaimers":
- BMW ///M modellen, zonder turbo, is een ander verhaal. Maar die optie was er niet. Dat is natuurlijk iets heel anders dan normale BMW's en die vallen niet onder de uitsluiting van BMW. Pure magie / driving-fun. Beter bestaat niet.
- BMW ///M modellen met turbo is ook een ander verhaal. Beetje vlees noch vis. Vind wel dat we het daarover moeten hebben. Juist dit soort forum's zijn er voor gemaakt om BMW ///M te laten lezen dat ze echt fout bezig zijn daarmee. Aan de andere kant die 1M-coupe ging best wel van z'n plek. Moeilijk hoor dit...
- Verder moet ik een voorbehoud maken bij een echte originele 130i M-sport en natuurlijk een e30 325i. Dat waren pareltjes / specials van BMW die gekoesterd moeten worden. De rest is echt meuk.
- Ook moet gezegd worden dat wanneer we het over niet BMW's gaan hebben dat FWD's gebanned moeten worden. Het gaat hier wel om driving-fun, dus RWD of in het uitzonderlijke geval 4WD/AWD. Met FWD kun je geen lol hebben.
- En over Amerikaanse meuk met bladveren wil ik het ook niet hebben.
- Italiaanse bakken gaarne in het NSFW draadje of werkplaats draaidje only. Qua aanzicht is het noch wel te pruimen maar laten we nou niet gaan doen alsof er ook nog mee te rijden valt.
- Tenslotte: Laten we engelse bagger vergeten. Troep valt van ellende uit elkaar en al die bedrijfjes zijn toch failliet.
Voor de rest, helemaal eens. Goede poll, het moet nou maar eens afgelopen zijn met dat BMW geneuzel. Laten we het over Porsche hebben
Mark.
Ik heb wel nog een paar "disclaimers":
- BMW ///M modellen, zonder turbo, is een ander verhaal. Maar die optie was er niet. Dat is natuurlijk iets heel anders dan normale BMW's en die vallen niet onder de uitsluiting van BMW. Pure magie / driving-fun. Beter bestaat niet.
- BMW ///M modellen met turbo is ook een ander verhaal. Beetje vlees noch vis. Vind wel dat we het daarover moeten hebben. Juist dit soort forum's zijn er voor gemaakt om BMW ///M te laten lezen dat ze echt fout bezig zijn daarmee. Aan de andere kant die 1M-coupe ging best wel van z'n plek. Moeilijk hoor dit...
- Verder moet ik een voorbehoud maken bij een echte originele 130i M-sport en natuurlijk een e30 325i. Dat waren pareltjes / specials van BMW die gekoesterd moeten worden. De rest is echt meuk.
- Ook moet gezegd worden dat wanneer we het over niet BMW's gaan hebben dat FWD's gebanned moeten worden. Het gaat hier wel om driving-fun, dus RWD of in het uitzonderlijke geval 4WD/AWD. Met FWD kun je geen lol hebben.
- En over Amerikaanse meuk met bladveren wil ik het ook niet hebben.
- Italiaanse bakken gaarne in het NSFW draadje of werkplaats draaidje only. Qua aanzicht is het noch wel te pruimen maar laten we nou niet gaan doen alsof er ook nog mee te rijden valt.
- Tenslotte: Laten we engelse bagger vergeten. Troep valt van ellende uit elkaar en al die bedrijfjes zijn toch failliet.
Voor de rest, helemaal eens. Goede poll, het moet nou maar eens afgelopen zijn met dat BMW geneuzel. Laten we het over Porsche hebben

Mark.