Ti-Tourist (Erik) schreef:Er was eens.......... een tijd dat het bij DF echt om Driving-Fun ging. Er waren circuitdagen, toerritten en andere aparte tripjes. En daar maakte het geen zak uit wat je reed, als je maar lol had. Discussies op het forum gingen er vooral om hoe & waar je plezier kon hebben in het rijden. Enthousiasme was er voor (bijna) alles, of in ieder geval meer respect.
En dan zijn er hedentendage dit soort draadjes. BMW-fundamentalisten en rebellen van andere merken roepen om het hardst dat juist zij gelijk hebben. Resultaat: Overloos gel*l van de bovenste plank.
Niks meer met BMW...... niks meer met DF (buiten de artikelen op de homepage & active) geloof ik.
Wat een onzin.
Ik heb niks meer met BMW.
-
OnlineErikS
Re: Ik heb niks meer met BMW.
-
ErnstV
Tja, die ene M heb ik nuHielke schreef:Zo kun je het ook interpreteren![]()
Over die saaie burgerbakken bij alle dealers behalve bij de BMW dealer. Ik zat laatst (zonet) even op de website van DeBeier te kijken en wat schetst m'n verbazing. Geen enkele M! Niet nieuw en niet gebruikt. Wel veel boten en koffiemolens. De M voor Middelmatigheid? Hoe zit dat. Bij wie moet je nou zijn voor de spannende BMW's?
Kijk, we moeten wel traffic blijven genereren natuurlijk
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
@ Ti Tourist. Je hebt 'n punt hoor.
Maar zie 't ook zo. Ik wou wel dat ik de centen had voor'n 458(een witte graag). En je ziet/zag me nooit meer op DF(BMW en rwd verdedigen ) . Ik heb dan wel wat beters te doen, ofzo.
Maar zie 't ook zo. Ik wou wel dat ik de centen had voor'n 458(een witte graag). En je ziet/zag me nooit meer op DF(BMW en rwd verdedigen ) . Ik heb dan wel wat beters te doen, ofzo.
-
Harrie
Zal ik Hielke voor zijn......Robin schreef:@ Ti Tourist. Je hebt 'n punt hoor.
Dus je zit eigenlijk op DF uit verveling....omdat je BMW gewoonweg niet voldoende voldoening geeft.....aldus Hielke?
Alleen Hielke kan het veel leuker vertellen/schrijven.
-
Andre
Jullie bashen maar even door. Ik zal die 1M straks es even weer een slinger geven.
- Hielke
Verveling misschien.
Een continue gebedel om erkenning voor hun wagenkeuze zeker. Het lijkt er zeer sterk op dat ze zonder de erkenning en goedkeuring van anderen niet achter hun eigen wagenkeuze kunnen staan. Ik vind dit jammer, het doet aan het forum af.
Een continue gebedel om erkenning voor hun wagenkeuze zeker. Het lijkt er zeer sterk op dat ze zonder de erkenning en goedkeuring van anderen niet achter hun eigen wagenkeuze kunnen staan. Ik vind dit jammer, het doet aan het forum af.
- dvh
Ti-tourist heeft een punt.ErikS schreef:Ti-Tourist (Erik) schreef:Er was eens.......... een tijd dat het bij DF echt om Driving-Fun ging. Er waren circuitdagen, toerritten en andere aparte tripjes. En daar maakte het geen zak uit wat je reed, als je maar lol had. Discussies op het forum gingen er vooral om hoe & waar je plezier kon hebben in het rijden. Enthousiasme was er voor (bijna) alles, of in ieder geval meer respect.
En dan zijn er hedentendage dit soort draadjes. BMW-fundamentalisten en rebellen van andere merken roepen om het hardst dat juist zij gelijk hebben. Resultaat: Overloos gel*l van de bovenste plank.
Niks meer met BMW...... niks meer met DF (buiten de artikelen op de homepage & active) geloof ik.
Wat een onzin.
Nu heb ik deze tijd nooit mee mogen maken op DF..
Jammer, want het klinkt wel gezellig...
Niet dat ik deze vermakelijke noncense discussies niet leuk vind om te lezen, het heeft verder weinig meer met driving fun te maken.
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ti-tourist heeft zeker een punt, een half jaar terug ging het hier de helft van de tijd nog over trackday's. Dat begint zeker de laatste maand toch wel onder te sneeuwen met 1M en wel/geen BMW geneuzel.
Leuk om die eeuwig durende discussie te lezen, maar ik ben inmiddels weer toe aan een nieuw onderwerp
Leuk om die eeuwig durende discussie te lezen, maar ik ben inmiddels weer toe aan een nieuw onderwerp
- RVV
Hielke schreef:Verveling misschien.
Zie het probleem niet zo Hielke.. je hoeft het niet te lezen hé.
- Hielke
Als je je niet aangesproken voelt hoef je dit draadje ook niet te volgen Rico. Maar zo gaat het de laatste tijd met de actieve draadjes. Ze zijn BMW gerelateerd. En de DF moderators doen er superaktief aan mee om het zo te maken.RVV schreef:Hielke schreef:Verveling misschien.
Moet ik maar ophouden als me dit niet zint? Want die frustratie die ik zelf heb benoemd en besproken, heeft alles met jullie opstelling te maken.
-
Andre
Even wat anders.
Ik heb gisteravond 4 glazen dubbelfriss genuttigt. Er stond op minder zoet. Denk das goed. Maar nu ik vandaag naar me pens kijk lijkt het wel dat ik een zwemband draag.
Ik heb gisteravond 4 glazen dubbelfriss genuttigt. Er stond op minder zoet. Denk das goed. Maar nu ik vandaag naar me pens kijk lijkt het wel dat ik een zwemband draag.
- RVV
Opzich voel ik me niet aansproken, ik heb het zelden over mij eigen (huidige) auto en wat een gemiddelde DF'er er van vind maakt me ook niet zoveel uit eerlijk gezegd.Hielke schreef:Als je je niet aangesproken voelt hoef je dit draadje ook niet te volgen Rico. Maar zo gaat het de laatste tijd met de actieve draadjes. Ze zijn BMW gerelateerd. En de DF moderators doen er superaktief aan mee om het zo te maken.RVV schreef:Hielke schreef:Verveling misschien.
Moet ik maar ophouden als me dit niet zint? Want die frustratie die ik zelf heb benoemd en besproken, heeft alles met jullie opstelling te maken.
Van mij hoef je nergens mee op te houden hoor. Je mag van mij gewoon kritiek leveren op de door jouw gestelde problematiek (die ik dan niet echt zie). Ik spreek trouwens nooit iemand aan over wat hij post op het forum. (in de zin van dat ik het niet wil ofzo).
Misschien is het omdat een BMW rijder bovengemiddeld trots is op zijn auto? Maar wat dan nog. Dat mag toch? Maar wat wil je dan? Dat wij zeggen "foei BMW rijder, je mag niet blij en trots zijn op je auto!"
Leven en laten leven beste Hielke.
-
Harrie
Andre schreef:Even wat anders.
uhh..hangbuikzwijntje van toepassing?
Laatst gewijzigd door Harrie op 12 jul 2011, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- dvh
Richardt. schreef:Ti-tourist heeft zeker een punt, een half jaar terug ging het hier de helft van de tijd nog over trackday's. Dat begint zeker de laatste maand toch wel onder te sneeuwen met 1M en wel/geen BMW geneuzel.
Zo laat ik mijn enthosiasme over mijn el cheapo Clio maar achterwegen.
Het rijgedrag is super, heb sinds tijden weer eens wat binnenwegen genomen, puur voor de fun.
Alleen het is geen 1M... Dus ja.. Hou ik mn mond maar
- Luco
Je bent niet de enigedvh schreef:Richardt. schreef:Ti-tourist heeft zeker een punt, een half jaar terug ging het hier de helft van de tijd nog over trackday's. Dat begint zeker de laatste maand toch wel onder te sneeuwen met 1M en wel/geen BMW geneuzel.
Zo laat ik mijn enthosiasme over mijn el cheapo Clio maar achterwegen.
Het rijgedrag is super, heb sinds tijden weer eens wat binnenwegen genomen, puur voor de fun.
Alleen het is geen 1M... Dus ja.. Hou ik mn mond maar
Is echt een bmw forum aan het worden, jammer.
Zelfs de nieuwsberichten zijn gekleurd.
- Hielke
Zo de auto zo z'n baas moet je maar denken.Andre schreef:Even wat anders.
Ik heb het over heg gewicht van de Porsche op de achteras. Niet dat je denkt dat ik kritiek op een element van de 1M heb. Het kan zomaar verkeerd begrepen worden tegenwoordig.
- RVV
http://www.driving-fun.com/forum/search ... d=newposts" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Van de laatste 15 draadjes gaan er 1 specifiek over een BMW model. En deze discussie dan.
Van de laatste 15 draadjes gaan er 1 specifiek over een BMW model. En deze discussie dan.
- Michel P
Mooi man dat gejank.......... ik durf ook niets meer over mijn Prius te schrijven, laat staan mijn Exige
Zijn namelijk niet halal/kosher, alleen BMW is halal/kosher op de DF
Michel
Michel
- Luco
Hoe gekleurd wil je het hebben???????????????????????????????????????????????????RVV schreef:http://www.driving-fun.com/forum/search ... d=newposts" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.driving-fun.com/2097/home/sp ... eters.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Harrie
Moet ik Rico toch gelijk geven over die eerste 15 draadjes. het is eigenlijk nog erger als je op die link klikt.
Zie je daar boven de marketplace staan, 4 van de 5 auto die daar op staan zijn mensen die juist van zijn BMW af willen.
Zie je daar boven de marketplace staan, 4 van de 5 auto die daar op staan zijn mensen die juist van zijn BMW af willen.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
M'n vrouw heeft net'n redelijke koffer gekocht, een roze(...) , was in de aanbieding. Ik zojuist mee voor die onzin. 5 tientjes heeft ze betaald. Ik had al gauw 't dubbele uitgegeven. Gelukkig let zij op de centen en ik soms minder. Weer minimaal 5 tientjes bespaard. Zag me daar toch 'n paar hippe koffers van 389,-. Mij niet gezien.
*pakt consumentengids erbij om te zien of ie de juiste koop heeft gedaan*
*pakt consumentengids erbij om te zien of ie de juiste koop heeft gedaan*
Laatst gewijzigd door Robin op 12 jul 2011, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hielke
Helemaal niks aan de hand dus.RVV schreef:http://www.driving-fun.com/forum/search ... d=newposts" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Updaten jullie het aantal 1M tests nog even van 12 naar 14 aub. De verslagen van Perry en Andre zijn er inmiddels ook bij gekomen.
- Michel P
Of dit forum krijgt subsidie van een multiculti knuffel clubMichel P schreef:Las in de staats courant dat BMW NL 51% van de aandelen van DF heeft overgenomen, dus dat verklaart een hoop![]()
Michel
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =2&t=23178" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat is het Rico.......
-
Rupie
Ik heb niks meer te melden in dit draadje maar ik denk dat het een mooie afspiegeling van DF is. TiTourist, als je vooral de homepage bezoekt doe je precies wat DF wil. Zo zie je maar, alles heeft een doel 
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Old times, hell yeah dat was nog eens lachen.. gelukkig hebben we de video's nog !!!!!
Blij dat een kleine groep nog steeds met regelmaat bij elkaar komt, nu al weer zin in zaterdag..
Blij dat een kleine groep nog steeds met regelmaat bij elkaar komt, nu al weer zin in zaterdag..