///Joost schreef:En gevonden...Arthur schreef:Geen caravanstalling oid in de buurt?
///Joost schreef:En gevonden...Arthur schreef:Geen caravanstalling oid in de buurt?
Thanks Paskal! Was gezellig! Echt een mooie ruimte heb je en ook nog eens met Nespresso!Paskal schreef:Vanavond in real life de Audi mogen aanschouwen. Mooie bak waar je ongetwijfeld veel plezier aan gaat beleven
Thanks Frank!frank de jonge schreef:Die audi is mooi maar die ///M is über Joost!!
Ach ja, ze hebben beide zo hun functie.InjectTheVenom schreef:De combinatie smoelt lekker, ze passen wel bij elkaar.
Eens in de 100.000 lijkt me inderdaad geen overbodige luxe. Het punt zit het hem erin dat de motor bij de A4 in de lengte geplaatst is (t.o.v. de 1.8t in de A3 en Golf). Hierdoor moest het carter noodzakelijkerwijs verkleind worden, waardoor er minder olieinhoud is...dus minder koeling.Ar schreef:Eens in de zoveel reinigen dus reinigen bij deze motoren?
Volgens mij wordt die kleinere inhoud ook niet meegenomen in een kortere service interval wat wel zou moeten. Dezelfde olie wordt immers "veel" vaker rond gepompt.... Niet onverstandig om dit soort extra acties uit te voeren!///Joost schreef:Eens in de 100.000 lijkt me inderdaad geen overbodige luxe. Het punt zit het hem erin dat de motor bij de A4 in de lengte geplaatst is (t.o.v. de 1.8t in de A3 en Golf). Hierdoor moest het carter noodzakelijkerwijs verkleind worden, waardoor er minder olieinhoud is...dus minder koeling.Ar schreef:Eens in de zoveel reinigen dus reinigen bij deze motoren?
Vagcom geeft aan 'Coolant temp', dus dan ga ik er gemakshalve vanuit dat het ook echt de koelwatertemperatuur is. Volgens mij zit er ook geen temp sensor in de kop.Martin van der Zwaard schreef:Is de temp in VAG-com wel de temp van het koelwater of van de motor zelf?
Ik had van de week zoiets bij een Ford Focus. Uitleescomputer eraan en die gaf 120 graden aan. Blijkt dat het bij Ford dan de temperatuur van de cilinderkop is en niet van het water zelf.
Als die 90 a 95 de temp van het blok is dan kan 80 graden water wel kloppen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bakker, Godspeed, GRzep, Majestic-12 [Bot], Vanreijmersdal en 15 gasten