Knot schreef:Staat er goed op die eerst tik... had eigenlijk nog iets harder moeten gaan dan was ie in de rondte gegaan...
Mooie beelden Reind! Dat stof/troep op de baan gooien zie je idd dat je er direct last van hebt en meters verliest.
Mooi, bij 6m30 eerst de proleet die half dwars gaat en dan bij 6m50 close racing zoals het hoort! Spiegeltje zit zelfs ingeklapt recht zie ik
Maar wat doe je nou bij 8m17 Reind? 8)
Mooi op t einde, toch beetje emotie erin, jammer dat je er niet meer voorbij kwam uiteindelijk, wel een mooie laatste poging om de GT aan te vallen.
Ik had hem kunnen winnen als ik niet zo'n last van die achterblijver had gehad.
6:30 - als je goed kijkt zie je Peter Drent (rode BMW) een fractie voordat hij aanremt nog even zijn spiegeltje terugzetten

Mijn strijd met van Renselaar de bochten daarna waren lastig voor hem (en mij) omdat hij me gewoonweg door het ingeklapte spiegeltje niet kon zien.
8:17 - Als ik haast heb gaat de helm plat op het stuur. Nog een tik uit mijn karttijd
Enja die laatste ronden waren gewoon heel frustrerend. Ik bedoel, hoe kun je nou racen tegen een auto die zo hard loopt op de rechte stukken. Ik had in de laatste ronden zo hard op me gaspedaal zitten trappen dat hij helemaal los zat ook nog een beetje bleef hangen.

Ik verwacht trouwens dat die auto illegaal word bevonden. Ik ben wel 2de geworden omdat die zwarte een junp start had gemaakt bij de start.
En ik heb in race 2 ook nog mijn revange gehad. Vraag me niet hoe maar ik heb die 328

toen wel achter me kunnen houden. Zoals ik al schreef 5x heeft hij me uitgeremd maar ik was er ook 5x weer voor in volgende bocht.