Algemeen Aprisco cup topic

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Knot

Re: Algemeen Aprisco cup topic

Bericht door Knot » 07 jun 2011, 09:49

Staat er goed op die eerst tik... had eigenlijk nog iets harder moeten gaan dan was ie in de rondte gegaan...

Mooie beelden Reind! Dat stof/troep op de baan gooien zie je idd dat je er direct last van hebt en meters verliest.

Mooi, bij 6m30 eerst de proleet die half dwars gaat en dan bij 6m50 close racing zoals het hoort! Spiegeltje zit zelfs ingeklapt recht zie ik :D

Maar wat doe je nou bij 8m17 Reind? 8)

Mooi op t einde, toch beetje emotie erin, jammer dat je er niet meer voorbij kwam uiteindelijk, wel een mooie laatste poging om de GT aan te vallen.

Reind

Bericht door Reind » 07 jun 2011, 10:39

Knot schreef:Staat er goed op die eerst tik... had eigenlijk nog iets harder moeten gaan dan was ie in de rondte gegaan...

Mooie beelden Reind! Dat stof/troep op de baan gooien zie je idd dat je er direct last van hebt en meters verliest.

Mooi, bij 6m30 eerst de proleet die half dwars gaat en dan bij 6m50 close racing zoals het hoort! Spiegeltje zit zelfs ingeklapt recht zie ik :D

Maar wat doe je nou bij 8m17 Reind? 8)

Mooi op t einde, toch beetje emotie erin, jammer dat je er niet meer voorbij kwam uiteindelijk, wel een mooie laatste poging om de GT aan te vallen.
Ik had hem kunnen winnen als ik niet zo'n last van die achterblijver had gehad.

6:30 - als je goed kijkt zie je Peter Drent (rode BMW) een fractie voordat hij aanremt nog even zijn spiegeltje terugzetten :shock: Mijn strijd met van Renselaar de bochten daarna waren lastig voor hem (en mij) omdat hij me gewoonweg door het ingeklapte spiegeltje niet kon zien.

8:17 - Als ik haast heb gaat de helm plat op het stuur. Nog een tik uit mijn karttijd :D

Enja die laatste ronden waren gewoon heel frustrerend. Ik bedoel, hoe kun je nou racen tegen een auto die zo hard loopt op de rechte stukken. Ik had in de laatste ronden zo hard op me gaspedaal zitten trappen dat hij helemaal los zat ook nog een beetje bleef hangen. :? Ik verwacht trouwens dat die auto illegaal word bevonden. Ik ben wel 2de geworden omdat die zwarte een junp start had gemaakt bij de start.

En ik heb in race 2 ook nog mijn revange gehad. Vraag me niet hoe maar ik heb die 328 :D toen wel achter me kunnen houden. Zoals ik al schreef 5x heeft hij me uitgeremd maar ik was er ook 5x weer voor in volgende bocht.

Knot

Bericht door Knot » 07 jun 2011, 11:04

Gaan liggen achter t stuur, moet nie gekker worden :)

Hij liep idd wel hard ja rechtuit, ben benieuwd of ze de dme gewisseld hebben....?

Meer beelden heren, ik zit er helemaal in!

Andre

Bericht door Andre » 07 jun 2011, 11:59

Reind super beelden.

Je kan trouwens goed zien dat er bij tappel weer een sperretje onder zit. Ik heb daar trouwens ook nog mooie beelden van waar je dat goed op kan zien.

Ik zou voor volgend jaar graag zien dat het gebruik van een sper word vrijgegeven. Dat geeft zoveel meer rijplezier. De tijden zullen dan ook nog iets dalen. Een doordraaiend binnenwieltje is zo frustrerend om te horen. Zeker in een BMW:)

Er zijn inderdaad bij een aantal auto s illegale zaken gevonden. Daar moet wat aan gedaan worden. De frustratie bij Reind die het verliest op de rechte stukken is gewoon niet leuk.

Luco

Bericht door Luco » 07 jun 2011, 13:01

Alle frustratie die eruit komt Reind :D
Kan het me goed voorstellen, je komt veel beter de bocht uit en nog loopt die dan 20 meter weg op het rechte stuk.

Ben paar keer langsgereden bij jullie maar zag je auto niet.

SvB

Bericht door SvB » 07 jun 2011, 14:12

Geweldige beelden :clap:
Heb iemand ook knappe beelden van CPZ of rijden jullie daar niet??

@Reind, wakosda gele laptimertje, als je heb dan toch niet gebruikt ??

Reind

Bericht door Reind » 07 jun 2011, 14:43

Deze is wel leuk

http://www.youtube.com/watch?v=K1l0I9zmRvE

Dat gele lamptimertje doet het nog prima en kijk er tijdens het racen 1x per 2:04/05 op.

Andre

Bericht door Andre » 07 jun 2011, 15:23

Ik had nog even een kort filmpje gemaakt. Gefilmd vanuit de auto van Bert Ziengs.

Hier de nadelen van bandenstapels in de bochten om afsnijden tegen te gaan.

GTRene

Bericht door GTRene » 07 jun 2011, 15:33

wellicht dan van die plastic flap/klap "paaltjes" wat ze vroeger langs de weg gebruiken met van die reflectors...gebeurt je niks mocht je afgesneden worden en naar die kant op uitwijken, maar bij bewust (te veel afsnijden) tegen dat ding aanrijden is strafseconde oid?

Marc32

Bericht door Marc32 » 07 jun 2011, 17:19

Andre schreef: Er zijn inderdaad bij een aantal auto s illegale zaken gevonden.
Wanneer? Na afgelopen weekend? Daar heb ik namelijk niks van mee gekregen... :(

Andre

Bericht door Andre » 07 jun 2011, 17:42

ja na de zaterdag race zijn er een aantal motoren gecontroleerd.

Wouter

Bericht door Wouter » 07 jun 2011, 18:58

Super beelden Reind,

Beetje vloeken en schelden achter het stuur haha we kunnen haast een lijst maken:

Wagen 11: toetert in de bochten bij het inhalen
Wagen 12: zwaait als hij er omheen wil
Wagen 69: ( lekker nummertje trouwens ) Buigt zijn hoofd naar beneden voor meer topsnelheid

Wie vult het aan :D

Die valse start van tappel was me nog niet opgevallen.
Wagen 9, 10, 18 en 19 zijn bestraft vanwege een valse start.

Ik snap er niets van dat henk ( wagen 33) weer geen straf krijgt .

quote van de dag: Some guys have all the luck ;)

Knot

Bericht door Knot » 07 jun 2011, 19:41

Hij pakt nou niet mega meters maar je hoort gewoon stil te staan idd!

Robertdj

Bericht door Robertdj » 07 jun 2011, 20:00

Geweldig die emotie! Ieder persoon die sport voor de winst zal het begrijpen.

En idd, wat een kamikaze actie van Tappel. Alsof het de laatste bocht in een GT5 race op leven en dood is.

Marc32

Bericht door Marc32 » 07 jun 2011, 20:52

Andre schreef:ja na de zaterdag race zijn er een aantal motoren gecontroleerd.

En als er dan iets illegaals is gevonden, dan hoort daar toch iets mee gedaan te worden? Of heb ik iets gemist? Iedereen startte de volgende dag toch? Nou ja, hoe dan ook, ik zou het echt balen vinden dat er zo gefraudeerd wordt. Niet zozeer dat ik vooraf langzamer ben, maar vooral dat ik zo mij niet op een eerlijke manier kan meten. Jammer. Maar gelukkig zijn er ook auto's die wel eerlijk zijn.

Hierbij beelden van de eerste race. Op de e.o.a manier wilde dit filmpje niet goed bewerkt worden. Uiteindelijk gelukt, maar geen geweldig duidelijke beelden. Maaarrr, de valse start, het elleboogwerk, beuken, grasmaaien en zandafgraven is goed in beeld.. :wink:

Luco

Bericht door Luco » 07 jun 2011, 21:24

Niet om te zeuren, maar volgens mij is er bij deze bumperactie nou niet echt een schuldige aan te wijzen, eigenlijk zit Tappel gewoon voor Wouter en mag die dus gewoon insturen.

Andre

Bericht door Andre » 07 jun 2011, 21:50

Er zijn wel meer beelden hoor door het gras de auto naar binnen laten lopen etc. Dit is niet 1e keer maar de hele cup kan je voorbeelden geven. Dus luco reageer jij nou maar in het forum van de DSC. Je moet eerst maar eens zelf meedoen en dat je het zelf van dichtbij meemaakt dan mag jij ook oordelen. Boekjes en flimpjes wijsheden hebben we hier al genoeg voorbeelden van.

Luco

Bericht door Luco » 07 jun 2011, 21:55

Andre schreef:Er zijn wel meer beelden hoor door het gras de auto naar binnen laten lopen etc. Dit is niet 1e keer maar de hele cup kan je voorbeelden geven. Dus luco reageer jij nou maar in het forum van de DSC. Je moet eerst maar eens zelf meedoen en dat je het zelf van dichtbij meemaakt dan mag jij ook oordelen. Boekjes en flimpjes wijsheden hebben we hier al genoeg voorbeelden van.
NOUNOU, ik geef alleen mijn visie op deze actie, dus snap je reactie niet helemaal.
Maar net of jij zo netjes bent zeg, hou toch op man :bag:

Andre

Bericht door Andre » 07 jun 2011, 22:02

We zijn wel aan het racen niet aan het kant klossen. Maar je gunt mensen wel de baan. Huub Vermeulen heeft ons allen geleerd. Samen door de bocht.

Luco ik zou zeggen verkopen die Spaanse Nep Peper en doe ook mee.

SvB

Bericht door SvB » 07 jun 2011, 22:03

Ik vind die actie direct na de start van die Tappel best wel onbehouwen.
Als ik op zo'n manier van de baan wordt afgereden ken die gozah tandjes spugen 8)

Luco

Bericht door Luco » 07 jun 2011, 22:06

Andre schreef:We zijn wel aan het racen niet aan het kant klossen. Maar je gunt mensen wel de baan. Huub Vermeulen heeft ons allen geleerd. Samen door de bocht.

Luco ik zou zeggen verkopen die Spaanse Nep Peper en doe ook mee.
Ow dus als jij acties doet op de baan die aso zijn dan ben je aan het racen en als een ander het doet verdient die straf.

Goed dat we dat ook weer vastgesteld hebben.

Alfa Nord

Bericht door Alfa Nord » 07 jun 2011, 22:41

Stelletje prutsers die Andre en Wouter zeg :D

Andre

Bericht door Andre » 07 jun 2011, 22:46

Tuurlijk luco. LuL niet zo dom.

Loop aub even langs alle DSC rijders en vraag even als ik er ooit iemand van de baan heb gerost. Ik ben verre van zo n rijder.

Ik geniet van racen. Bumper aan bumper spiegel aan spiegel. Als men mij betrapt op kansloze beuk acties mag men mij daar op aanspreken.

Even weer aan de orde van de dag.

Geruchten gingen al op de paddock dat Tappel een sper had gemonteerd. Jammer dat we geen sper keuring hadden deze keer. Het is net of ie helderziend is. :)

Ik kan knap driften maar met een open diff kan ik de hairpin niet zo op het gas driften op droog wegdek.

PS Alfa Nord alias Richard Ypey. Ben je al aan het bouwen met een Aprisco Auto. De ouwe alfa meuk flikkert uitelkaar of roest weg. :)

Luco

Bericht door Luco » 07 jun 2011, 22:51

Andre schreef:Tuurlijk luco. LuL niet zo dom.

Loop aub even langs alle DSC rijders en vraag even als ik er ooit iemand van de baan heb gerost. Ik ben verre van zo n rijder.

Ik geniet van racen. Bumper aan bumper spiegel aan spiegel. Als men mij betrapt op kansloze beuk acties mag men mij daar op aanspreken.
Ow dus iemand blokken en weaven zodat die er niet langs kan terwijl jezelf nog je banden aan het opwarmen bent valt onder het motto "samen door de bocht"
Bij mij is dat net zo kansloos als dat jij zeurt over anderen.

Zal het onthouden als jij de volgende keer een goed rondje wilt zetten :thumbup:

Wouter

Bericht door Wouter » 07 jun 2011, 23:03

Pennucciracing Luco schreef:
Ow dus iemand blokken en weaven zodat die er niet langs kan terwijl jezelf nog je banden aan het opwarmen bent valt onder het motto "samen door de bocht"

Zal het onthouden als jij de volgende keer een goed rondje wilt zetten :thumbup:
Euh luco,,,, rij jij zo wie zo niet het hele dsc veld in de weg :df:

Plaats reactie